Gå til innhold

Drømmetyding av at han er uhyre ekkel og råtnende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer fæle drømmer om han nesten hver natt i det siste, lenge siden brudd nå. Drømmer enten at ansiktet hans har kollapset og han ser gammel og stygg ut, at han er psykisk voldelig, ser at jeg er i fare men forsvinner istedenfor å hjelpe eller som i natt så drømte jeg at jeg skulle gå ned på han, så var penisen hans råtten som hos et lik, og det var et stort hull i den med sårvæske og jeg kastet opp når vi hadde sex fordi det luktet og smakte død. Likevel ville jeg fortsette fordi jeg higet etter nærheten hans i drømmen. 

Han er da den kjekkeste jeg vet om og han har et rent og pent underliv jeg bare har gode erfaringer med, er han jeg har hatt mitt livs beste sex med. Er det så enkelt som at jeg vet han ikke var bra for meg men så savner jeg han likevel? Det er lidenskapen jeg savner mest, ironisk nok med de marerittene 

Anonymkode: 949b8...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ditt livs beste sex med en pill råtten mann. Her skriker drømmene dine om hans egentlige natur.

Anonymkode: 44af7...da6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ditt livs beste sex med en pill råtten mann. Her skriker drømmene dine om hans egentlige natur.

Anonymkode: 44af7...da6

Ja. Da er det kanskje så bokstavelig og ikke så mye å tolke. Husker da en annen eks hadde depresjon så drømte jeg mye symbolikk, at han druknet og jeg forsøkte å dra han til overflaten og slike ting. De drømmene jeg har nå er jo bare helt vemmelige og får ikke bildet/lukten av den råtnende penisen eller kinn som kollapser ut av hodet 😣

Anonymkode: 949b8...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...