AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #41 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars, stakkars mann. Håper virkelig dette er trolling eller at han står opp for seg selv og kommer seg for å finne noen som respekterer ham og tar hensyn til ham ❤️ Høres ut som singellivet er greia for deg. Anonymkode: d7521...c5c Ja vi er dessverre ikke enige når det kommer til sexlivet. Jeg har ingen problemer med å skille sex og kjærlighet, men skjønner jo at ikke alle har det likedan. Tenker at så lenge man bruker kondom og ikke utsetter partneren sin for eventuell smitte så bør det meste være greit. Ja det beste hadde vært om han hadde funnet seg en ny, men han er tydeligvis ikke interessert i det. Anonymkode: bd185...31b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #42 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja vi er dessverre ikke enige når det kommer til sexlivet. Jeg har ingen problemer med å skille sex og kjærlighet, men skjønner jo at ikke alle har det likedan. Tenker at så lenge man bruker kondom og ikke utsetter partneren sin for eventuell smitte så bør det meste være greit. Ja det beste hadde vært om han hadde funnet seg en ny, men han er tydeligvis ikke interessert i det. Anonymkode: bd185...31b Da bør du ta hensyn eller gå. Han kan umulig ha det bra med seg selv når du er på vift. Kondombruk (selv om det selvfølgelig er viktig) hadde vært det siste jeg hadde tenkt på om partneren min hadde vært utro. Det emosjonelle sviket hadde ødelagt meg helt. Anonymkode: d7521...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #43 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da bør du ta hensyn eller gå. Han kan umulig ha det bra med seg selv når du er på vift. Kondombruk (selv om det selvfølgelig er viktig) hadde vært det siste jeg hadde tenkt på om partneren min hadde vært utro. Det emosjonelle sviket hadde ødelagt meg helt. Anonymkode: d7521...c5c Jeg forteller han selvfølgelig ikke noe om mine eskapader, så tror ikke han er altfor nervøs når jeg er på reise. Så jeg lever vel egentlig et dobbeltliv etter mottoet "don't ask, don't tell". Anonymkode: bd185...31b
Elaine Marley Skrevet 28. februar 2023 #44 Skrevet 28. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #45 Skrevet 28. februar 2023 Nei, herregud. Jeg er jo gift med en gresk Gud som tilfredsstiller meg så ofte han får lov, hva skal jeg med en liten penis på en tilfeldig mann som ikke aner noe om hva jeg liker? Høres ut som en ekstremt dårlig ide for min del. Også elsker jeg selvsagt mannen min da, så tanken på en annen manns penis gjør meg ubekvem. Anonymkode: 1797c...21b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #46 Skrevet 5. mars 2023 On 2/23/2023 at 10:08 AM, AnonymBruker said: Når dere planlegger weekend tur på hotell eller utenlandsferjene tenker dere også at et sidesprang kan skje, er en sånn tanke litt i bakhodet på dere ? Anonymkode: 8169d...7ca Nei så absolutt ikke Anonymkode: a3e50...f21
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #47 Skrevet 5. mars 2023 Nei ingen penis er inkludert i planene når jeg henger med mine venninner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå