AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #21 Skrevet 27. februar 2023 Weekendtur med jentene...?! Nei, drar stort sett bort med en kar på bortimot 2 meter. Anonymkode: b454a...eb3 1
Elaine Marley Skrevet 27. februar 2023 #22 Skrevet 27. februar 2023 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #23 Skrevet 27. februar 2023 NiceOrNothing skrev (På 23.2.2023 den 10.42): Hilsen veldig usikker mann som projiserer ? 👆 ( tenker at andre er lik han i tankegang / ønsker ) Kan hun være lesbisk eller bitter ? Anonymkode: 8169d...7ca
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #25 Skrevet 27. februar 2023 Det er ikke sånn som bare skjer, det er et bevisst valg. Jeg har da selvkontroll! Anonymkode: 3856d...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #26 Skrevet 28. februar 2023 Mye moralister her som sier nei, men tipper det er damer som ikke har sjangs å få seg noe uansett. Legg å ha moral da 😉 Fakta er jo dog noe annet. Det ligges over en lav sko på tur. Anonymkode: 2afee...883 1 1
Frkego Skrevet 28. februar 2023 #27 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye moralister her som sier nei, men tipper det er damer som ikke har sjangs å få seg noe uansett. Legg å ha moral da 😉 Fakta er jo dog noe annet. Det ligges over en lav sko på tur. Anonymkode: 2afee...883 Det finnes faktisk kvinner med selvkontroll, så selv om man har mulighet til å ha sex med noen vil det ikke si at man ikke kan la være. Ville jeg hatt sex med en tilfeldig fyr på jentetur hadde jeg fått til det uten problem, men så har det seg slik at jeg har en partner og da er det veldig enkelt å la være. Blir litt nysgjerrig på hvem som har behov for å skrive et slikt innlegg? Det må være noen som tror at hvorvidt man får seg noe er det som gir en verdi og derfor har behov for å ligge rundt og deretter bli høy på seg selv? Eller er det en person som totalt mangler selvkontroll og forsøker å fremme utroskap som en akseptabel greie? Kanskje har man dårlig selvbilde og lav selvtillit og løfter seg selv ved å snakke nedlatende til andre? Eller er det rett og slett bare trolling? 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #28 Skrevet 28. februar 2023 Frkego skrev (3 timer siden): Det finnes faktisk kvinner med selvkontroll, så selv om man har mulighet til å ha sex med noen vil det ikke si at man ikke kan la være. Ville jeg hatt sex med en tilfeldig fyr på jentetur hadde jeg fått til det uten problem, men så har det seg slik at jeg har en partner og da er det veldig enkelt å la være. Blir litt nysgjerrig på hvem som har behov for å skrive et slikt innlegg? Det må være noen som tror at hvorvidt man får seg noe er det som gir en verdi og derfor har behov for å ligge rundt og deretter bli høy på seg selv? Eller er det en person som totalt mangler selvkontroll og forsøker å fremme utroskap som en akseptabel greie? Kanskje har man dårlig selvbilde og lav selvtillit og løfter seg selv ved å snakke nedlatende til andre? Eller er det rett og slett bare trolling? Jepp, antagelig lavt selvbilde. Sånn egentlig. Har en god venn som er ganske lik. Han har typisk hatt en «svartebok» der antall kvinner han har ligget med er skrevet ned. Han har alltid hatt dårlig selvbilde, og forsøkt å bedre dette ved å «nedlegge» fine damer. Han har også hatt utrolig uflaks med kjærlighetslivet og har alltid kommet til kort der, og sjelden klart å holde på samme partner over flere år. Ganske trist egentlig, for da blir det bare nye runder med damer som ikke betyr noe i periode for å bøte på kjærlighetssorgen etter forholdene som går i vasken. Og aldri noe bedre selvbilde. Jeg har aldri hatt noe problem med å få dem jeg vil ha, men da for forhold. Jeg er bare ikke interessert i one night stands. Den sexen blir aldri så god som den blir sammen med en partner som kjenner en godt. Så jeg velger ikke litt kortvarig kåtskap og spenning over de beste stundene i senga (eller andre steder) med en partner jeg velger hver morgen. 😊 Anonymkode: 89b13...193
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #30 Skrevet 28. februar 2023 Nei, selvsagt ikke. Det er kun harry, lubne, middelaldrende damer fra bøgda som "planlegger" sånt. Anonymkode: 25283...f6e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #31 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 20.36): Holder alltid muligheten åpen for et lite eventyr når jeg er på jentetur ja. Det som skjer på tur blir på tur 😎 Anonymkode: bd185...31b Hva er det du sier?? Synes du utroskap er ok? 😳 Anonymkode: 26ea7...516
Trolltunge Skrevet 28. februar 2023 #32 Skrevet 28. februar 2023 Når jeg planlegger weekendtur uten min mann er det med venninner. Jeg kan love deg at menn ikke er hva vi har fokus på når vi venninner drar på tur sammen. Vi har mer enn nok med å ha fokus på hverandre. Det er hva vi drar på tur for; Venninnetid. (Sannheten er at vi blir irritert og overrasket om menn forsøker å blande seg inn i gruppa når vi er ute og spiser og lignende. Enhver oppegående mann vil straks se at dette er en gjeng venninner som ikke er tilgjengelig for flørt, men absolutt dedikert til å kose seg sammen med sine venninner. Rett og slett ikke i tilgjengelighetsmodus. En mann som prøver å blande seg inn i det er akkurat som en flue i suppa. Uønsket. ) 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #33 Skrevet 28. februar 2023 Har vært på en del langhelg turer med veninner. Alle gifte. Vi er sammen, vi deler rom. Vi koser oss med sightseeing, god mat og drikke. Er som oftest tilbake på hotellrommet/ leiligheten før klokken 23. Da tar vi en godnattdrink i pysjen, og skravler , før vi sovner. Menn er overhodet ikke tema på turene, tvertimot. Anonymkode: 0cd06...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #34 Skrevet 28. februar 2023 Hæ?? Haha nei! Jeg tenker på hvor deilig det skal bli å sove lenge, våkne bakfull, og bruke penger på luksus! Anonymkode: 357a3...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #35 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du sier?? Synes du utroskap er ok? 😳 Anonymkode: 26ea7...516 En liten flørt som jeg aldri ser igjen og heller ikke har kontakt med er ikke så farlig tenker jeg. Jeg bruker å si det samme til mannen min, at det er bare å kose seg på guttetur. Men husk kondom, vil absolutt ikke bli smittet av noe. Anonymkode: bd185...31b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #36 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En liten flørt som jeg aldri ser igjen og heller ikke har kontakt med er ikke så farlig tenker jeg. Jeg bruker å si det samme til mannen min, at det er bare å kose seg på guttetur. Men husk kondom, vil absolutt ikke bli smittet av noe. Anonymkode: bd185...31b Da har jo du og mannen et åpent forhold. Det er ikke å ha et sidesprang (les: utroskap) på jentetur da, hvis dere er enige om at det er greit. Anonymkode: d7521...c5c 3
FantasDick Skrevet 28. februar 2023 #37 Skrevet 28. februar 2023 Aldri i verden. Jeg er 100% trofast. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #38 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har jo du og mannen et åpent forhold. Det er ikke å ha et sidesprang (les: utroskap) på jentetur da, hvis dere er enige om at det er greit. Anonymkode: d7521...c5c Tja, han er ikke helt enig og har tydeligvis ingen interesse av å flørte med andre. Men hvorfor skal jeg la det stoppe meg dersom anledningen byr seg.. Anonymkode: bd185...31b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #39 Skrevet 28. februar 2023 Nå er jeg sjeldent på tur uten mann og barn da. Men når jeg er det, er jeg på tur for å ha det gøy med venninner, samt sove, dusje og slappe av uforstyrret/alene. (Jeg trenger litt tid i løpet av døgnet helt for meg selv, det er alene jeg lader batteriene best.) Jeg har nok stress og drama hjemme fra før av, ellers takk. Anonymkode: 2d066...27a 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #40 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tja, han er ikke helt enig og har tydeligvis ingen interesse av å flørte med andre. Men hvorfor skal jeg la det stoppe meg dersom anledningen byr seg.. Anonymkode: bd185...31b Stakkars, stakkars mann. Håper virkelig dette er trolling eller at han står opp for seg selv og kommer seg for å finne noen som respekterer ham og tar hensyn til ham ❤️ Høres ut som singellivet er greia for deg. Anonymkode: d7521...c5c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå