SaySomething Skrevet 23. februar 2023 #21 Del Skrevet 23. februar 2023 Ja takk ❤️ Bør jeg gå fra kjæresten min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 23. februar 2023 #22 Del Skrevet 23. februar 2023 Ja takk. Les meg gjerne, står i mye og føler jeg stanger mot veggen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #23 Del Skrevet 23. februar 2023 Hei! Burde jeg skille meg? Vil det gå bra i jobben? Anonymkode: 846a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #24 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Burde jeg takke ja til neste jobbtilbud og vil jeg se en gammel flamme igjen er to spørsmål som tar mye av hverdagen min 🌸 Anonymkode: a81c3...5b0 Ja! Du bør takke ja. Og kortet jeg får opp står for en nesten barnslig kreativitet og glede. Lek. Enten er dette deg, eller så er det innstillingen du bør ha i den nye jobben. Ikke vær så redd for forandring i alle fall! Den kommer, og du vil føle deg fri og leken med utfordringene. Men som en novise, en nybegynner. Ikke la det skremme deg, nybegynneren er den frieste av dem alle. spørsmål 2: du bruker unødig energi på din gamle flamme. Hen tilfører ikke så mye positivt til livet ditt egentlig. Dine grunner for å holde fast ved hen handler om hvilken verdi du føler du har. Du har ikke enda forstått at du fortjener bedre. Du kan velge å ikke gi devaluerende tanker om deg selv ta så stor plass. Jeg tror det er på tide å gi slipp på tankene om denne flammen og rydde plass for noe nytt. Anonymkode: 8c157...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #25 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg får opp at du føler deg låst. Bundet på hendene og at du famler i blinde. Du jobber kanskje i en litt konservativ bransje, med litt rigide strukturer. Du føler kanskje at disse strukturene jobber mot deg. At du blir forfordelt pga. at du er kvinne, funksjonsnedsatt eller på en eller annen måte en minoritet. Du føler deg låst til din plass, men du ønsker deg mer. Disse begrensningene sitter mest i deg, selv om det også er et element av hinder i hierarkier eller lignende på jobben. Men det du må se på er dine egne begrensende tanker om deg selv. Du holder egentlig deg selv tilbake. Jeg får opp et kort som kan skremme noen, men siden du spør om råd fra tarotkortene, så kanskje du er åpen for det her. Det handler om kontakt med større krefter. I stedet for å fokusere på det du opplever som hindringer, be om forandring og bevegelse i sakene. Om du tror på en Gud, be til Gud. Eller krafta eller ånden eller hva du ønsker å kalle det. Du kommer til å bli hørt. Dette kortet kan også rett og slett bety at du må tro på forandring for at det skal skje en forandring. Akkurat nå tror du at du er låst. Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) Anonymkode: 8c157...138 Å wow, du traff veldig veldig bra. Eg er bundet på hendene i form av ein fysisk skade på nettopp hendene. Dette gjer at eg ikkje kan prestere så sterkt og også føler meg låst. Og angåande det siste: så blir eg absolutt ikkje skremt. Eg har kontakt med større krefter, Gud, ånda eller kva ein vil kalle det, dagleg. ❤️ Og viss du har tid og lyst: angåande dette siste; kan korta fortelje meg om korleis eg kan opne endå meir opp for denne krafta? Kvinne, tyr Anonymkode: 9044f...7f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #26 Del Skrevet 23. februar 2023 Hei 😊 Vil gjerne bli spådd i tarot. Kan du se på fremtiden i forhold til jobb? Er sykemeldt og vet ikke hvor veien videre går. Samt kjærlighet, er den verdt å holde på? Kvinne, 41, vekten 😊 Anonymkode: 23f17...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #27 Del Skrevet 23. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja! Du bør takke ja. Og kortet jeg får opp står for en nesten barnslig kreativitet og glede. Lek. Enten er dette deg, eller så er det innstillingen du bør ha i den nye jobben. Ikke vær så redd for forandring i alle fall! Den kommer, og du vil føle deg fri og leken med utfordringene. Men som en novise, en nybegynner. Ikke la det skremme deg, nybegynneren er den frieste av dem alle. spørsmål 2: du bruker unødig energi på din gamle flamme. Hen tilfører ikke så mye positivt til livet ditt egentlig. Dine grunner for å holde fast ved hen handler om hvilken verdi du føler du har. Du har ikke enda forstått at du fortjener bedre. Du kan velge å ikke gi devaluerende tanker om deg selv ta så stor plass. Jeg tror det er på tide å gi slipp på tankene om denne flammen og rydde plass for noe nytt. Anonymkode: 8c157...138 Tusen takk ❤️ Er veldig redd for forandring. Tenker jeg skal våge meg å takke ja. Stemmer det med den gamle flammen, bruker mye tid å tenke på han fordi det ikke har dukket opp noen etter han som jeg har følt det samme for. Og stemmer at jeg ikke syns jeg fortjener bedre per dags dato. Skal prøve å rydde plass for noe nytt Anonymkode: a81c3...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #28 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg tar en liten pause her. Det er visst veldig energikrevende å lese andre. Jeg bruker både kortene og mitt eget klarsyn/intuisjon (veldig skummelt for meg å bruke sånne ord! Som dere skjønner så er jeg helt i startgropa av dette og tror enda ikke helt på mine evner) Veldig takknemlig for tilbakemeldinger på om jeg treffer! 🌸 Nå går jeg en tur ut i sola, før jeg vender tilbake til tråden! TS Anonymkode: 8c157...138 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #29 Del Skrevet 23. februar 2023 Burde jeg vente og se om han noensinne blir klar for å få barn, eller er det ikke meningen at det skal være oss to? Anonymkode: 8379b...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 23. februar 2023 #30 Del Skrevet 23. februar 2023 Når får jeg barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #31 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk ❤️ Er veldig redd for forandring. Tenker jeg skal våge meg å takke ja. Stemmer det med den gamle flammen, bruker mye tid å tenke på han fordi det ikke har dukket opp noen etter han som jeg har følt det samme for. Og stemmer at jeg ikke syns jeg fortjener bedre per dags dato. Skal prøve å rydde plass for noe nytt Anonymkode: a81c3...5b0 Skal egentlig ut og gå tur i sola… men måtte bare si det her: jeg fikk en veldig herlig følelse av deg som person. Du er litt skjør og følsom, og dirrer liksom litt som en fugleunge. Jeg får lyst til å ta vare på deg, ta deg under vingen (for å fortsette fuglemetaforen). Ikke vær hard med deg selv, men mild og omsorgsfull. Da vil du også tiltrekke deg andre som kan gi deg litt mer omsorg og kjærlighet enn du er vant med. Du er en veldig god person. TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #32 Del Skrevet 23. februar 2023 Så spennende! Han jeg sender meldinger med nå - blir vi kjærester? ❤️🙏🏻 Anonymkode: 745dc...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #33 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir det meg og han jeg vil ha?? Anonymkode: 651b0...fa4 Jeg ser ikke noe om framtida her. Det jeg får opp er dere to, og her er jeg usikker på hvem som er hvem. Jeg tror det er sånn her: Han er ikke så åpen, han flykter unna og holder seg veldig opptatt med saker og ting. Om det er jobb eller om han hele tiden sitter med telefonen, eller om han gjør andre saker som distraherer han fra sine egne følelser. Dette er han i en prosess med å slutte med. For den andre parten i dette (som jeg da tror er deg), kjennes det som at han ikke slipper deg inn i hva han føler. Han forteller deg ikke hva han tenker på. Du kommer ikke innpå han. Han mener det ikke vondt, men han er ikke i kontakt med seg selv, og derfor vet han ikke heller hva han skal dele. Dette gjør det vanskelig å komme nær. Du blir på din side veldig frustrert av dette. Du prøver å løse problemer hele tiden, tenker og tenker og tenker. Er han til å stole på? Hva føler han egentlig? Den typen tanker. Dette gjør at du stresser veldig. Du bør bruke den energien du nå bruker på overtenkning til å gjøre noe mer konstruktivt. Du løser ikke problemene ved å tenke mer på dem nå. Du er kanskje litt i en slags offerposisjon her. Du tenker det er hans feil at du har det sånn her, men egentlig så er det noe du må slippe taket i her også. Du syns litt synd på deg selv på en måte. Og det er forståelig. Det är synd om människorna, skrev Strindberg. Men offerposisjonen tjener deg ikke godt nå. Hva kan du gjøre for å komme ut av den modusen du er i? Det er mulig at rollene er snudd her. Men det er dette jeg fikk opp i alle fall. Si gjerne fra om noe traff eller ikke traff (Skriver fra annen device her nå, så mulig kodene blir endra) Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #34 Del Skrevet 23. februar 2023 Så gøy TS 🙂 Jeg lurer på om du kan se om det vil gå bra i forhold til jobb fremover? Om du har tid og lyst selvsagt. Anonymkode: b4599...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #35 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går det bra for samboer og meg fremover? 🍀 Anonymkode: ee52e...7be Jeg får opp en situasjon som krever ærlighet. Alt må på bordet og ses på med ærlige, nøytrale øyne. Kanskje har det vært mye følelser som har ligget i veien for å få til dette til nå. Kanskje har en av dere pusha litt hardt, med litt for hard kraft. Det kreves litt mer varsomhet for å få til den ærlige og litt mer nøytrale samtalen om saker. Tålmodighet og å ha et litt lengre perspektiv på saker og ting vil gjøre at forholdet blomstrer. Men ting tar tid. Si gjerne fra om noe traff eller ikke Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #36 Del Skrevet 23. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg får opp en situasjon som krever ærlighet. Alt må på bordet og ses på med ærlige, nøytrale øyne. Kanskje har det vært mye følelser som har ligget i veien for å få til dette til nå. Kanskje har en av dere pusha litt hardt, med litt for hard kraft. Det kreves litt mer varsomhet for å få til den ærlige og litt mer nøytrale samtalen om saker. Tålmodighet og å ha et litt lengre perspektiv på saker og ting vil gjøre at forholdet blomstrer. Men ting tar tid. Si gjerne fra om noe traff eller ikke Anonymkode: 8c157...138 😭 Spot on. Anonymkode: ee52e...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #37 Del Skrevet 23. februar 2023 Ser det allerede er mange som spør, men jeg vil gjerne bli spådd jeg og om du har mulighet Jeg lurer på om jeg kommer til å flytte og om jeg kommer til å få en spesifik ting jeg ønsker meg. Kvinne, 39, fiskene. Anonymkode: a2b14...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #38 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg lurer for øvrig på om du kan se om det går bra med mine foreldre økonomisk sett fremover (null problemer ol)? 😭 Anonymkode: ee52e...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #39 Del Skrevet 23. februar 2023 Er vedkommende jeg dater nå den rette? Hvordan går det med studiene i år? Anonymkode: d4e0f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #40 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg får opp at du står i en situasjon der du ikke har mange med deg, tvert imot føles det som at du har alle mot deg - «alle» som i at det virker som at andre har én unison stemme og tolkning av situasjonen, og du kjenner deg ikke igjen i den. Du går veien alene nå, og det er skummelt å være den eneste som tenker annerledes. Men du kan ikke gi deg i dette du står overfor. Den som går imot resten er den som forandrer ting til det bedre. Jeg får opp at dette er som en ny begynnelse for deg. Du lærer deg å sette grenser og lytte til din indre stemme/samvittighet. Du blir tydeligere for deg selv. Men det er viktig for deg å være tydelig med kjærlighet. De andre gjør ikke som de gjør av vond vilje, de tar bare den lettere veien som de fleste, og dette gjør de av frykt. Mitt råd til deg er å finne en plass i deg selv der du både holder fast ved hva du kjenner er riktig OG at du har kjærlighet og forståelse for andre. Du må også gi deg selv kjærlighet og forståelse nå, for den kommer ikke utenfra akkurat nå. Det kjennes forvirrende, men det er fordi dette er noe nytt for deg. Du har kanskje tidligere vært med i det unisone koret? Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) Anonymkode: 8c157...138 Du har mer rett enn du aner. Takk for at du bekrefter og ser meg, føler meg så alene, dette er det ensomste jeg har følt meg i hele mitt liv, tror jeg. Veien blir til som jeg går, og jeg går helt alene. Det er det tøffeste jeg står overfor. Takk for at du sier de er "mot" meg av frykt, at det er derfor jeg er alene. Det er tøft, men jeg prøver å forstå og akseptere det, det blir lettere fordi jeg må tvinge mer og mer forståelse og aksept, og støtte fra meg selv. For å klare det jeg står overfor må jeg ha begge bena på bakken og støtte meg på meg selv mer enn noen gang. Ja før var jeg som dem, tok den lette veien ut av ting, overså meg selv og det som var viktig. Nå ser jeg det som teller og gjør det som må gjøres, det er forjævlig, men jeg snur ikke nå. Takk for at du ser meg, du har en stor gave. Anonymkode: 9ea13...c1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå