Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg håper for de som har spurt her i tråden at de får svar innen 3 måneder, men da er det kanskje ikke vits lenger…

Anonymkode: ee52e...7be

Jeg håper ingen står i en akutt situasjon og venter på råd fra meg 😅 i så fall er dette et samlesvar til de det gjelder: 

- hvis det brenner i huset ditt, fort deg ut! 
- hvis du står i et veikryss og lager kø fordi du ikke vet hvilken vei du skal ta, kjør til sides og let opp reisemålet på Google maps

- hvis du har blitt rana, ring politiet og søk trøst hos en venn 

Sånn 😅

Spøk til side, det tar den tiden det tar. Har du selv prøvd å leve deg inn i fremmede menneskers dilemmaer og tolke tarotkort? Det krever tid og energi - begge deler er knapphetsgoder. Kjipt, men sånn er det. 

TS

Anonymkode: 8c157...138

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Herregud ts,jeg gråter nå. Det stemmer på en prikk jeg er redd hva andre vil si og derfor er jeg usikker. Alle tror jeg er ferdig med barn,jeg har 2 og det mangler noe helt klart. Tusen takk ts og jeg håper du har rett på det du skriver❤️Tusen takk.

Anonymkode: 5af68...9fa

Så fint at det traff! Lykke til med alt ❤️

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oii. Nesten skummelt å lese, du er helt spot on. Og ja, det er en lekse jeg skal lære. Jeg er brent og sliter med tillit, og har en destruktiv tankegang og krisemaksimerer. Jobber veldig i meditasjon med å snu det. 

Hadde en god prat med han i dag, og vi er enige om at det vi har er verdt å ta vare på, når tiden er inne. For både han og meg. Jeg har en vei å gå jeg også, før jeg er emosjonelt klar.

tusen hjertelig takk for hjelpen og tiden din ❤️ det her var veldig tankevekkende og nyttig for meg. Du er god!

Anonymkode: 43134...f3b

Så fint at det traff! Masse lykke til med både dine egne tanker og den her relasjonen 😊🌸

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (6 timer siden):

Søk heller på etter dødsannonse alle dødsannonser er registert i samme base i hele landet evnt Finn en grav 

Har jo prøvd det da, men finner ikke noe, derfor har jeg ett lite håp om at han kan ha flyttet utenlands eller bare ikke har registrert adresse og tlf noe sted...så derfor spør jeg den synske :)

Anonymkode: 12776...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe med han jeg har kontakt med nå?☺️

Anonymkode: 9c519...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, når du med titt og stunder kommer til meg, så skal du få svar på om det blir rett eller ikke, for her har det skjedd ting for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på om mannen jeg hadde sex med for 4 dager siden vil ta kontakt? Og vil han noe seriøst?

Anonymkode: 1b4e8...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Maser litt, om du har tid da selvfølgelig!

Har NG følelser for meg? Eller har vi en fremtid da.

Anonymkode: 3d1d4...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 17.21):

Kjedelig at jeg bruker så lang tid. Jeg så at spørsmålet ditt er litt bak i køa. 

Om du er litt klarsynt, kanskje du har noen tips til å bevare energien og bygge seg raskt opp igjen også? Jeg merker at det er veldig krevende og jeg opplever en slags hjernetrøtthet etter å ha lagt kort på et par. Har du noen tips til meg? 🌹

Ts

Det viktigste er å unngå negative energier. De halvgrå sjelene som suger en tom og stjeler tid og glede. Lær deg å si nei langt oftere. Samt innse at ikke alt og alle kan fikses. ( da de har sin læringslinje og må gå veien sjøl ) 

Ellers er skogen et godt hvilested ,- hvor frekvensene justeres. 

Anonymkode: 2cba9...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle dere som leser tråden ❤️ 

Jeg vet at mange har venta spent på svar, og tiden går og går... Jeg forstår nå hvorfor andre som har slike tråder som denne skriver at de spår noen få, og så dør tråden. Det her ble veldig mye for meg, rett og slett, og det er jo litt begrensa hvor lenge spørsmålene er aktuelle for dere. Nå har det i tillegg skjedd en ting i livet mitt som gjør at jeg ikke har så mye tid til det her framover. 

Jeg tenker å ta et lite jafs av spørsmålene nå, kanskje med litt færre kort og kortere svar enn de jeg har tatt til nå. Så får jeg dessverre si at tråden nesten må få dø. Men så kommer jeg sikkert tilbake en annen gang, men da skal jeg være klok - som de andre  som spår - og skrive at det er begrensa antall. Så slipper folk å stille spørsmål uten å få svar. Nybegynnertabbe fra meg å tenke at jeg skulle klare å holde tritt med etterspørselen! 

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 18.23):

Bør jeg bli i jobben jeg har, eller slutte og finne noe annet?

Kjærlighet: Hva ser du angående fremtiden og han jeg treffer? 

Anonymkode: d2b79...096

Slik jeg tolker kortene jeg får opp, så finnes det en mulighet for en ny retning for deg som vil kunne gi deg en viss suksess - enten ved at det øker inntekta deg eller at du rett og slett vil føle deg mer på rett plass. Men du har noen begrensende tanker omkring dine muligheter som holder deg tilbake. Du tenker kanskje at det ikke finnes noen jobb som passer deg? Eller kanskje det handler om at du ikke tror noen vil ha deg i en annen type jobb som du ønsker deg? Se etter om du kan utfordre tankesettet ditt rundt dine muligheter. 

Angående kjærligheten så virker det som at enten forholdet deres er noe som andre ikke helt vil akseptere av en eller annen grunn, eller at denne mannen du treffer er en litt særegen type som går sine egne veier (eller begge - det er kanskje litt de eksentriske typene som "massen" har meninger om). I mine øyne er det jo bra og tiltrekkende med mennesker som skiller seg ut og tør å gå egne veier, men i det ligger et slags dilemma også. For det krever litt mot å gå imot hva "resten" tenker. Men dette forholdet blir litt hva du gjør det til. Du kan styre det i den retninga du vil. Går du videre med det, så kan det innebære at du lærer mye om deg selv og at du heler noen sår fra din fortid gjennom dette forholdet. 

Håper noe traff :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 20.20):

Håper du har mulighet å tolke denne for meg:

Jeg har startet på et prosjekt, men har møtt mye motgang som har gjort at ferdigstillelses av dette prosjektet er blitt utstatt. Motgangen har bestått i en form for trakassering, nedsnakk, stress og en angstlignende følelse. 

Selvom jeg har investert en del penger i dette prosjektet, har jeg mest lyst å avslutte da jeg innerst ikke føler noe "drive" for å fortsette pga ting som har skjedd i prosessen. Samtidig hadde det vært fint å fullføre og få en riktig avsluttning. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 44078...f97

Jeg får opp flere kort som sier omtrent det samme: at du i denne prosessen har mista deg selv litt i tankene på framtida og ytre krav. Kortene ber deg tenke gjennom om du egentlig tar vare på deg selv så godt? Kan hende veien videre blir klarere hvis du gir slipp på å tenke så mye på dette og presse fram et svar. Kortene antyder i alle fall at du kan ha godt av å ta pause fra det, være god med deg selv og la svaret på veien videre komme fra et roligere sted i deg selv. Dette kan bety søvn, ferie, god mat, gjøre noe hyggelig - alt mulig som gir deg litt påfyll og som gjør deg mer i stand til å faktisk ta et godt valg som ikke er angstfylt. 

På direkte spørsmål om du bør fortsette eller slutte, får jeg opp King of pentacles. Det er et suksess-kort, og da særlig på et materielt nivå. Det kan jo bety at det til slutt vil gå bra for deg om du fortsetter. Men jeg vil uansett råde deg til å gå veien om å pleie deg selv litt før du tar et endelig valg. 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg satse på kunsten jeg lager, vil det gi meg en inntekt? 

Anonymkode: 667e3...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 21.12):

Hei, her er mine spørsmål❤️er bare å ta den tiden du trenger selvfølgelig. Mange er jo før meg i køen 

Hvordan kommer det til å gå med studiene dette semesteret?

Hvordan vil mitt forhold til mine medstudenter være fremover?

Hvordan kommer mitt singelliv til å være fremover?

Anonymkode: 5eab7...ca7

Studier: Jeg får opp at du har følt deg litt maktesløs, som at det ikke er noe særlig du kan gjøre. Men å være holdt fra å gjøre noe, har gitt deg et nytt perspektiv på saker og ting som nå vil komme deg til gode. Noen ganger er det bra å ikke handle så mye, men å heller observere litt og finne en ny måte å gå i gang på igjen. Dette har du gjort. Jeg tolker det som at det vil gå bedre for deg med studiene enn det har gjort før, og at du er klokere nå og vet hva du må gjøre. 

Forholdet til medstudenter: Jeg får ikke opp om framtida nødvendigvis her, men jeg får en bunke med kort som forteller meg at noe på dette området har gjort at du har blitt veldig selvkritisk. Som at du snakker ned deg selv hele tiden. Jeg kan også se at det har vært veldig stressende for deg. Kanskje betyr kortene sammenlagt at du har litt sosial angst? Som at hjertet banker veldig fort når du prater med andre, og du kommer kanskje ikke helt ut av skallet ditt pga. dette, og at du konstant vurderer hva du gjør og sier og tenker på hvor dum du er (altså føler deg! Ikke at du ER dum). Den der litt mer lekne, løse og ledige, morsomme og kreative siden av deg som du også har, drukner litt i angsten kanskje. Jeg ser ikke de andre i det her, men kan hende det er noe du kan søke hjelp for. Kortene sier at det er mulig å komme ut av slike tanker! 

Singellivet: Jeg får opp at valgmulighetene kan gjøre deg litt overveldet. Kanskje er du på Tinder og sveiper og sveiper og vet at det alltid fins en rundt neste sving. Jeg vet ikke om du ønsker deg en partner, men jeg får i alle fall opp at du ikke nødvendigvis er så fornøyd med hva du har nå. Eller så er det sånn at du bare glemmer å virkelig sette pris på det livet du har nå, at det egentlig er helt fint som det er, bare at det er vanskelig å sette pris på det. Rådet er uansett å prøve å finne glede der du er - rett og slett fordi det er der du er nå. Jeg ser ikke noe sånn veldig klart på hvordan det vil gå, men en ting jeg lurer på, er om familien din presser deg litt her. Som at du er den rundt middagsbordet som alltid er singel og som alle spør "når skal du få deg kjæreste da?". Ikke bry deg om andre, er rådet :) Følg ditt eget hjerte. 

Traff jeg?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2023 den 12.10):

Blir det noe sex i løpet av året

Anonymkode: 1b9a6...4be

Ja, det kan komme til å bli sex i overflod, skal jeg tro kortene! Hehe. Jeg har aldri lest noe om sex her før... Det kan se ut til at du har mange valgmuligheter, men at du ikke alltid vet hvilket du skal gå for, for det kan virke som at noen av valgene kan gi deg noe helt annet enn hva du tror. Det er en slags illusjon på gang her. Rådet er å ikke overse magefølelsen, den vet egentlig best hva du skal gå for og ikke. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smascha skrev (På 28.2.2023 den 22.59):

Har korta nokre tips til korleis eg kan forbetra økonomien min? 

På førehand takk for svar, viss du har tid :)

Svaret jeg skal gi deg, er et sånt svar som kan irritere vettet av meg om jeg får det. Men jeg får bare si hva kortene sier: 

Tankegangen din om at det er deg alene mot verden, at du må jobbe så ekstremt hardt for å oppnå noe, holder deg tilbake. Gi litt slipp på ideen om hvordan ting burde være og se rundt deg på alt du har bygd opp i stedet. Det er gjennom å være takknemlig for hva du har, at du tiltrekker deg mer, ikke ved å fokusere på alt du ikke har. Det er et slags paradoks i en sånn tankegang, syns jeg, og den er vanlig innen mer "alternative" miljøet - som vi kanskje er, vi som legger tarot og dere som spør om råd fra kortene? 

Jaja, håper det hjalp i alle fall! 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2023 den 23.04):

Kan du se på kjærlighet hos meg og utvikling av synske evner? ❤️

Anonymkode: 3b713...676

Kjærlighetslivet: det kan se ut som at du har trukket deg litt tilbake fra det sosiale livet en periode, og da også kanskje fra kjærligheten? Eller, om du er i et forhold, så har du kanskje vært veldig opptatt av forholdet og dermed glemt litt verden rundt deg. Dette er ikke bare negativt, det er som at du har vært litt passiv en periode for å få et nytt perspektiv. Når du nå kan gå ut i verden igjen, så er du litt tryggere på deg selv og kan sette litt mer sunne grenser for andre. Dette vil fungere godt for deg innen kjærlighetsrelasjoner - enten du er i et forhold nå eller om det er snakk om fremtidige forhold. 

Synske evner: jeg fikk en sånn idé om at hvis kortene hadde et kort for seg selv - altså som omhandla kortene selv - så hadde dette kommet opp på deg nå. Jeg vet ikke om det var intuisjonen min eller bare min tørre humor. Men kanskje det kunne vært noe for deg å utvikle et forhold til tarotkort eller andre typer orakelkort for å utvikle dine synske evner? Jeg tror jo alle har det, bare at de er trent og brukt i ulik grad. 

Kortene sier i alle fall at du kan lykkes med å utvikle dine synske evner om du passer på å gjøre aktiviteter som styrker disse med kjærlighet og ikke med fordømmelse for deg selv. Følg det som gir glede og mening, og gjør alt i kjærlighet. 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...