Hellmin Skrevet 22. februar 2023 #1 Del Skrevet 22. februar 2023 Hei Jeg skal gå til innkjøp av ny renseserie, serum og dagkrem. Er 42 år normal hud, men ønske noe som gir bra fukt og glød. Tips og anbefalinger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) Hellmin skrev (9 timer siden): Hei Jeg skal gå til innkjøp av ny renseserie, serum og dagkrem. Er 42 år normal hud, men ønske noe som gir bra fukt og glød. Tips og anbefalinger? Hei🌸veksler mellom produkter til øyne,hud,og serum,men akkurat nå bruker jeg disse produktene: Jeg bruker sensai step 2 milky soap,den fjerner sminke og renser dypt. Fukter huden. Brukt den i mange år,love it❤️ Hohde serum Endret 23. februar 2023 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellmin Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2023 flusa skrev (11 minutter siden): Hei🌸veksler mellom produkter til øyne,hud,og serum,men akkurat nå bruker jeg disse produktene: Jeg bruker sensai step 2 milky soap,den fjerner sminke og renser dypt. Fukter huden. Brukt den i mange år,love it❤️ Hohde serum Tusen takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 Hellmin skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar Bare hyggelig🥰 Liker også veldig godt å bruke nattmaske innimellom, da bruker jeg denne fra camilla pihl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #5 Del Skrevet 23. februar 2023 Ooo,jeg glemte det mest vesentlige : jeg har i ca.1 måneds tid brukt bio oil sammen med en face roller. Den 'sletter'ut rynkene mine,og gir masse glød og fukt❤️ Jeg hadde veldig skrukkete,rynkete hals etter 60 kilos vekttap,men etter jeg begynte med dette er halsen glatt. Dette bruker jeg ETTER de andre produktene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #6 Del Skrevet 23. februar 2023 Bruker også disse : Mary kay extra emoillent cream er også helr fantastisk. Den bruker jeg mest på leppene,men også under øynene for å gi mere fukt og glød. Helt fantastisk i ansiktet hvis man har tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellmin Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 23. februar 2023 flusa skrev (15 minutter siden): Ooo,jeg glemte det mest vesentlige : jeg har i ca.1 måneds tid brukt bio oil sammen med en face roller. Den 'sletter'ut rynkene mine,og gir masse glød og fukt❤️ Jeg hadde veldig skrukkete,rynkete hals etter 60 kilos vekttap,men etter jeg begynte med dette er halsen glatt. Dette bruker jeg ETTER de andre produktene. Å det må jeg prøve. Vasker du av den oljen etter du har brukt den, og bruker du den på kvelden eller morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #8 Del Skrevet 23. februar 2023 Hellmin skrev (6 minutter siden): Å det må jeg prøve. Vasker du av den oljen etter du har brukt den, og bruker du den på kvelden eller morgen? Nei, denne lar jeg ligge på huden. Jeg prøver å bruke morgen og kveld,men er litt sløv på kvelden.. Men hver morgen, ihvertfall🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellmin Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 23. februar 2023 flusa skrev (57 minutter siden): Nei, denne lar jeg ligge på huden. Jeg prøver å bruke morgen og kveld,men er litt sløv på kvelden.. Men hver morgen, ihvertfall🤗 Ok så da legger du serum og dagkrem over etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #10 Del Skrevet 23. februar 2023 Hellmin skrev (36 minutter siden): Ok så da legger du serum og dagkrem over etterpå Nei. Først serum, dagkrem og så bio oil helt til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #11 Del Skrevet 23. februar 2023 Anbefaler denne fra Paulas Choice: https://www.skincity.com/no/paulas-choice/resist-skin-restoring-moisturizer-spf50-60-ml (kjøper når det er tilbud/rabattkode). Den er skikkelig god og uten parfyme/essensielle oljer (jeg bruker kun produkter uten slike ingredienser). Ellers anbefaler jeg Cerave hydrating cleanser som kan kjøpes på apotek, eller Mad Hippie cream cleanser (bestiller på Fredrik og Louisa) C-vitaminserum for glød, f.eks. fra By Wishtrend eller Paulas Choice. Anonymkode: 66106...5f8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Del Skrevet 24. februar 2023 Du finner mye bra både produkter og tips her www.skinsecret.no Anonymkode: 0dd5b...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. februar 2023 #13 Del Skrevet 24. februar 2023 Mitt beste tips for fukt og glød er fuktspray/mist og antioksidantserum, i tillegg til rens, fuktighetskrem og selvsagt solbeskyttelse. Jeg synes også jeg får mer glød og jevnere hudtone av å eksfoliere en gang i uka C-vitamin som AB#11 foreslår, er supert for glød (og er en antioksidant), men det er ikke alle som tåler de mest effektive formene for vitamin C. Selv blir jeg veldig tørr i huden av det, og har byttet til et serum som kombinerer fuktgivende ingredienser, antioksidanter og peptider, og er overbevist om at jeg ser forskjell på huden allerede😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå