Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #1 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg må bytte noen bøker som jeg fikk dobbelt opp, og i tillegg fikk jeg en jakke som ikke passet. (hvorfor kjøper folk klær til andre?) Liker egentlig ikke å bytte julegaver... Men jeg velger å ikke ha dårlig samvittighet for årets byttinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. desember 2005 #2 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Fikk stavmikser og to blendere i år, så det blir litt bytting. Endret 25. desember 2005 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. desember 2005 #3 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg må bytte en genser som poden fikk for den var for liten. Også må jeg bytte et par støvletter som yngstedattera fikk. Hun hadde nemlig slike fra før. Det er faktisk første gang vi må bytte gaver. Kan ikke si jeg gleder meg til å stå i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. desember 2005 #4 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja, fikk 2 like bøker, må bytte den ene. Ingenting annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #5 Del Skrevet 25. desember 2005 Vet ikke. Fikk et skjørt jeg er litt usikker på om passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmensita Skrevet 25. desember 2005 #6 Del Skrevet 25. desember 2005 Ingenting å bytte, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. desember 2005 #7 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror jeg velger å bytte noe jeg fikk fra kid. Fikk en løper i rødt, og et sånt hårete syntetisk pledd. Kanskje bytte til en stor duk eller laken eller noe?? Må også bytte et av dynetrekka fordi det var feil strørrelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #8 Del Skrevet 25. desember 2005 Er butikkene oppe i morgen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. desember 2005 #9 Del Skrevet 25. desember 2005 Er butikkene oppe i morgen forresten? ← Nei, 2. juledag er helligdag. Du må vente til tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #10 Del Skrevet 25. desember 2005 ok, ble bare usikker, men trodde egentlig at det var stengt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. desember 2005 #11 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har aldri byttet julegaver, og det blir ikke bytt i år heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 25. desember 2005 #12 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei, jeg skal beholde alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 25. desember 2005 #13 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei - det skal veldig mye til for at jeg skulle bytte en julegave. Ungene mine er like meg på det punktet - ingen gaver skal byttes - de mener det er tanken som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. desember 2005 #14 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei vi skal ikke bytte noen julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #15 Del Skrevet 25. desember 2005 Selv om jeg fikk 2 mp3spillere, velger jeg å beholde dem begge. Den jeg fikk av broren min var bedre kvalitet og hadde mer plass enn den jeg fikk av foreldrene mine, men jeg har rett og slett ikke samvittighet til å bytte. Som jeg kom på i dagboka mi - fler mp3spillere= plass til flere sanger! Kommer til å bruke dem begge, jeg må slutte å stresse med dette (alle fikk panikk da jeg uten å tenke åpnet innpakningen på den dårligste for å se på den) gah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 25. desember 2005 #16 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei, ingenting. Syns alt jeg fikk var perfekt, og det jeg fikk av klær/sko var riktig størrelse, så da er det ikke nødvendig å bytte noe av det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 25. desember 2005 #17 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg må bytte noen bøker som jeg fikk dobbelt opp, og i tillegg fikk jeg en jakke som ikke passet. (hvorfor kjøper folk klær til andre?) ← Å jeg fikk kjempemasse fine klær jeg!! Folka mine vet hva jeg liker Men skal bytte et parfymesett (miracle), en støvsuger og kanskje en treningsbukse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. desember 2005 #18 Del Skrevet 25. desember 2005 Blir ingen bytting av gaver i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. desember 2005 #19 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei - det skal veldig mye til for at jeg skulle bytte en julegave. Ungene mine er like meg på det punktet - ingen gaver skal byttes - de mener det er tanken som teller. ← I prinsippet veldig enig, men litt dumt når man får blender nummer fire, eller hva skal man med to stavmiksere. Hater å bytte gaver jeg også, og søsteren min var helt fortvilet fordi de fikk identisk gave av samboern hennes foreldre som av mine foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 25. desember 2005 #20 Del Skrevet 25. desember 2005 Skjønner ikke hvorfor det er så big deal å bytte gaver? Jeg ønska meg en treningsbukse, men synes ikke denne satt noe bra. da bytter jeg den heller i en jeg kommer til å bruke masse i steden for at denne skal bli liggende bak i skapet. parfymesettet... jeg fikk miracle i fjor, og er ikke halvparten ned i flaska enda. da vil jeg heller ha noe annet på parfymeriet som jeg ønsker meg (ønska meg jo gavekort, og da blir dette et slags gavekort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå