AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #21 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sikkert ingenting galt i måten han snakket til deg på. Men det er nok noe galt i måten du tar det på. Slutt å spill offer. Anonymkode: 8e470...141 Slutt å komme med idiotiske kommentarer. Svar heller på det jeg spør om. Som jeg skrev i en annen kommentar så har jeg snakket med flere i ettertid som har kjørt hos samme lærer som også syns han var ufin og en idiot. Dette visste jeg dessverre ikke når jeg starta kjøreopplæringen. Anonymkode: d89b9...f5b 2
Missmischief Skrevet 23. februar 2023 #22 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kanskje han er proff i faget, men han blir kanskje bare jævlig stresset pga av deg og i tillegg har en dårlig dag. Proff i faget? Vil ikke si han opptrer særlig profesjonelt når han får elevene til å føle seg lite trygge på seg selv og egen kjøring under kjøretimene. En kjørelærer skal nettopp ha evnen til å skape trygghet i en situasjon mange føler seg litt utrygge i. Noe sier meg at denne kjørelæreren burde finne seg noe annet å gjøre. Tenker at om en kjørelærer blir stresset på vegne av en elev og i tillegg viser tydelig at han har en dårlig dag ovenfor eleven så er det stikk i strid med å vise gode holdninger i trafikken.😆 Tar seg ikke veldig godt ut. Lykke til med MC-lappen, ville lagt fra meg tanken om å droppe å ta lappen pga dette og heller byttet kjøreskole! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #23 Skrevet 23. februar 2023 Sitat Under McMessen i Lillestrøm skal jeg, som WIMAs president, holde innlegg på fagdagen til Norges Trafikkskole Forbund. Jeg vet at vi jenter har både elendige og fantastiske opplevelser når vi tar sertifikat på mc. WIMA Norway | Facebook hvis du er jente kan du kanskje ta kontakt med WIMA? Anonymkode: 16700...497
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #24 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Om det er lovstridig, så er anmeldelse riktig kanal. Om det ikke er ulovlig, så bytter du selvfølgelig kjøreskole. Det er kanalene vi har i voksenlivet utenfor arbeid. Anonymkode: 6b3b5...c1c Statens vegvesen, trafikkstasjonen (tidl. biltilsynet). Det er de som har tilsyn/kontroll med kjøreskolene. Anonymkode: 5982d...5c3
Tiuren Skrevet 23. februar 2023 #25 Skrevet 23. februar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hele kjøreopplæringen ble en ond sirkel, jeg plagdes med noe og han ble irritert. Det gjorde meg stressa og nervøs og da ble han enda mer irritert på meg osv osv. Nei, ingen her oppe i nord som har begynt kjøring på MC nå. Bare jeg som ville se om det var noen her KG som har erfaring med å melde i fra om slik oppførsel fra kjørelærer. Anonymkode: d89b9...f5b Håper du bytter kjøreskole og finner gleden med å kjøre sykkel. Jeg tviler på at du kommer noen vei med å klage til SVV eller andre, med mindre han begår ulovligheter. Det er dessverre lov å tilby et produkt ingen vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå