Gå til innhold

Ble trakassert av kjørelærer (tung MC)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Noen her som har meldt i fra om ufin oppførsel fra kjørelærer? Det er ikke mulig å melde ifra til kjøreskolen, da han er den eneste ansatte. Så til hvem ksn man melde ifra til? 

Han har kommet med en del stygge og ufine kommentarer som har gått på måten jeg tenker/er på. Han kjefter og stresser meg opp når jeg gjør feil og ikke får til. 

Har fått dårlig selvtillit av dette og vurderer og ikke fullføre sertifikatet pga dette.

Anonymkode: d89b9...f5b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Har fått dårlig selvtillit av dette og vurderer og ikke fullføre sertifikatet pga dette.

Da går det jo bare utover deg selv. Vurder en annen kjøreskole kanskje?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (Akkurat nå):

Da går det jo bare utover deg selv. Vurder en annen kjøreskole kanskje?

Det er selvfølgelig mulig og jeg vurderer det. Trenger bare enorme mengder mot og selvtillit. Måten jeg ble behandlet på under kjøretimene ødela meg fullstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er selvfølgelig mulig og jeg vurderer det. Trenger bare enorme mengder mot og selvtillit. Måten jeg ble behandlet på under kjøretimene ødela meg fullstendig. 

Hmm, ja. Det er vanskelig. Jeg er usikker på hvor du kan rapportere det inn, dessverre. Selv opplevde jeg at kjørelæreren var mer opptatt av å spille Candy Crush enn å følge med på hva jeg gjorde, så er dessverre en del kjørelærere som kanskje har valgt seg feil jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er lovstridig, så er anmeldelse riktig kanal. Om det ikke er ulovlig, så bytter du selvfølgelig kjøreskole. Det er kanalene vi har i voksenlivet utenfor arbeid. 

Anonymkode: 6b3b5...c1c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om det er lovstridig, så er anmeldelse riktig kanal. Om det ikke er ulovlig, så bytter du selvfølgelig kjøreskole. Det er kanalene vi har i voksenlivet utenfor arbeid. 

Anonymkode: 6b3b5...c1c

Det er nok ikke lovstridig dessverre. Feks sa han mens vi kjørte at han syntes synd i kjæresten min som var sammen med ei som tenkte på den måten som jeg gjor. Husker ikke hva jeg sa, men slike kommentarer kom han med hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er nok ikke lovstridig dessverre. Feks sa han mens vi kjørte at han syntes synd i kjæresten min som var sammen med ei som tenkte på den måten som jeg gjor. Husker ikke hva jeg sa, men slike kommentarer kom han med hele tiden. 

Hva faen, dropp han der og fortsett på en annen kjøreskole, dette er sjukt og han bryter deg ned! Ring i kveld og si takk for deg! Koste hva det koste vil, KVITT DEG MED HAM! Hvor er dette? Skal ta tung mc lappen selv ...

Anonymkode: 7fa46...b49

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du helt pucke ting da eller? Farlig å ha deg bak styret? Kanskje han er proff i faget, men han blir kanskje bare jævlig stresset pga av deg og i tillegg har en dårlig dag.

Men holder han på sånn hele tiden som type, nedlatende drittsnakk, så føler jeg med deg. Bare å bytte, kjempelett.

Anonymkode: 53269...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo helt sykt ut, bytt kjøreskole og finn gleden på to hjul!

Men... MC er farlig, om du gjør noe farlig og han har problem med å nå inn til deg med "normale" kommentarer er det mulig han prøver unormale? Det er eneste mulige  forklaring jeg har. 

BTW, har de begynt å kjøre MC nå i februar? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg igjen en dårlig vurdering på nett og bytt kjøreskole.

Anonymkode: 22feb...64e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg at du deler litt lite av historien for at noen skal kunne mene noe som helst. Hvis du tilbød betaling betaling i naturalia så må jeg jo være enig i kjørelærerens utsagn om du forsvarte et slikt tilbud. Men vi vet altså ikke grunnlaget for hans utsagn, og uansett burde han vel holdt det for seg selv uansett. Men skal du klage han inn til Biltilsynet får du nok være litt mer spesifikk enn hva du er her.

Uansett så er du jo fri til å bytte kjøreskole når det måtte passe. BTW - kjører man med tung MC nå på vinteren?

Anonymkode: ee08f...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå synes jeg at du deler litt lite av historien for at noen skal kunne mene noe som helst. Hvis du tilbød betaling betaling i naturalia så må jeg jo være enig i kjørelærerens utsagn om du forsvarte et slikt tilbud. Men vi vet altså ikke grunnlaget for hans utsagn, og uansett burde han vel holdt det for seg selv uansett. Men skal du klage han inn til Biltilsynet får du nok være litt mer spesifikk enn hva du er her.

Uansett så er du jo fri til å bytte kjøreskole når det måtte passe. BTW - kjører man med tung MC nå på vinteren?

Anonymkode: ee08f...d32

Mamge kjører under tak og flere steder her jeg bor er det bart og vårlig og da har de startet kurs, så tar de bare pause om det kommer tider med frost og snø, bor ved kysten. Ikke ts. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva faen, dropp han der og fortsett på en annen kjøreskole, dette er sjukt og han bryter deg ned! Ring i kveld og si takk for deg! Koste hva det koste vil, KVITT DEG MED HAM! Hvor er dette? Skal ta tung mc lappen selv ...

Skal selfølgelig bytte kjøreskole. Dette er i troms fylke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gjør du helt pucke ting da eller? Farlig å ha deg bak styret? Kanskje han er proff i faget, men han blir kanskje bare jævlig stresset pga av deg og i tillegg har en dårlig dag.

Men holder han på sånn hele tiden som type, nedlatende drittsnakk, så føler jeg med deg. Bare å bytte, kjempelett.

Anonymkode: 53269...086

Vil si jeg er en helt normal nybegynner, men jeg tar tydeligvis ikke ting fort nok.. Har snakket med andre som har tatt sertifikatet hos samme kjørelærer som også var veldig missfornøyd og hadde ikke noe fint å si om han. Det skulle jeg gjerne ha visst før jeg bestemte meg for kjøreskole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer uansett ingen vei noen sted, uten bevis. Så med mindre du har spilt inn lyd/video, må du nesten bare legge dette bak deg. 

Anonymkode: d29d3...63c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (13 timer siden):

Dette høres jo helt sykt ut, bytt kjøreskole og finn gleden på to hjul!

Men... MC er farlig, om du gjør noe farlig og han har problem med å nå inn til deg med "normale" kommentarer er det mulig han prøver unormale? Det er eneste mulige  forklaring jeg har. 

BTW, har de begynt å kjøre MC nå i februar? 

Hele kjøreopplæringen ble en ond sirkel, jeg plagdes med noe og han ble irritert. Det gjorde meg stressa og nervøs og da ble han enda mer irritert på meg osv osv. 

Nei, ingen her oppe i nord som har begynt kjøring på MC nå. Bare jeg som ville se om det var noen her KG som har erfaring med å melde i fra om slik oppførsel fra kjørelærer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei

Noen her som har meldt i fra om ufin oppførsel fra kjørelærer? Det er ikke mulig å melde ifra til kjøreskolen, da han er den eneste ansatte. Så til hvem ksn man melde ifra til? 

Han har kommet med en del stygge og ufine kommentarer som har gått på måten jeg tenker/er på. Han kjefter og stresser meg opp når jeg gjør feil og ikke får til. 

Det er sikkert ingenting galt i måten han snakket til deg på. Men det er nok noe galt i måten du tar det på. Slutt å spill offer. 

Anonymkode: 8e470...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere skriver at jeg må bytte kjørelærer, selfølgelig skal jeg det, men er ikke det jeg spør om. 

Jeg lurer fortsatt på om det er noen som har erfaring med å melde i fra om slik oppførsel fra en kjørelærer? 

Er ikke snakk seksuell trakassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...