Gå til innhold

Paradise 2023


Granneman82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pjatte skrev (14 timer siden):

Veldig enig!

Jeg har fått litt sansen for Freedah etter at hun kom inn igjen, men å bytte ut annenhver setning med engelsk høres bare påtatt og dumt ut. Det er jo ikke akkurat sånn at hun snakker dårlig norsk, og det høres ikke akkurat ut som at hun synes det er så mye lettere å finne ordene på engelsk heller. Tvert imot høres det ut som at hun leter etter ordene og må slå over til norsk fordi hun sliter med å snakke engelsk. Da kan hun like godt la være.

Jeg sliter med å finne en favoritt i år. Det varierer litt hvem jeg heier på. Egentlig har jeg vel en tendens til å heie på dem som til enhver tid er litt underdog. Hvis noen blir for cocky og skal styre hele hotellet, så heier jeg på den/de som  og er imot dem. :ler2:

 

Enig i alt angående Freedah!

Jeg har heller ingen favoritt i år, men jeg merker at jeg har lite til overs for Natalia og Øyvind sin allianse. Derimot syntes jeg den andre alliansen med Amanda og Juno virker snillere :) Jeg hadde håpet Hedda ville holde seg til de, for jeg likte hun i starten, men nå som hun spiller med Natalia og co så klarer jeg ikke like henne.

Endret av Zidji
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mer passiv-aggressiv person enn Hedda har jeg aldri sett. Ser konstant sur og nedstemt ut også.

Og stemmen til ho Embla gir meg vondt i øra🥴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For en kjedelig sesong. Snoooork. 

Ingen som tørr å faktisk spille spillet, alle skal jo være bestevenner med alle? I kveldens episode hadde Amalie mulighet til å virkelig splitte opp alliansene og sende ut en ordentlig sterk spiller. Skuffende at hun ga en sitteplass til Natalia, føler hun og Øyvind sitter øverst på tronen og bare seiler seg gjennom. Ingen tørr å sende ut de to, why???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Veldig kjedelig sesong. Men liker Natalia, så hun får gjerne bli. 

De er livredde for å krenke hverandre da sikkert. Zzzzzzzzzznork ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla_s skrev (10 timer siden):

Skuffende at hun ga en sitteplass til Natalia, føler hun og Øyvind sitter øverst på tronen og bare seiler seg gjennom. Ingen tørr å sende ut de to, why???

Hun liker dem jo, vært der helt fra starten. Hvis du har muligheten til å få ut noen fra din motsatte allianse, hvem velger du da? Noen som er blide og som du liker? Eller noen som er sure og negative? Skjønner godt hun valgte Hedda! Syns hun var tøff, ikke bare å ta et sånt valg. Men hun var tro mot alliansen sin, og tok noen fra den andre. Skulle hun få muligheten igjen tror jeg enten Øyvind eller Natalia ryker. Men Hedda måtte gå først nå altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my, kom i skade for å se de første episodene, men dette var, you know, cringe and woke!

I don't know hva jeg skal si, men takke meg til old paradise before everything was about "black queer lives matter" og det bare var trashy tv med dumme folk.

Nå har jeg lært mye om gode verdier. And some new countries in Mexico, but you know, la oss være ærlige. Bytt navn på konseptet til "Black Queer Life Matters" at least, if you know what I mean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i skade for å se videre på dette. Det ble stående på mens jeg holdt på med andre ting, merket jeg begynte å bli mannevond av all den stygge julesyngingen. Faen så ille,jeg hører det i hodet mitt fortsatt. Det varte jo flere minutter, det sluttet liksom aldri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (1 time siden):

Kom i skade for å se videre på dette. Det ble stående på mens jeg holdt på med andre ting, merket jeg begynte å bli mannevond av all den stygge julesyngingen. Faen så ille,jeg hører det i hodet mitt fortsatt. Det varte jo flere minutter, det sluttet liksom aldri!

Jævligste episoden de har sendt. Ikke gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (10 timer siden):

Kom i skade for å se videre på dette. Det ble stående på mens jeg holdt på med andre ting, merket jeg begynte å bli mannevond av all den stygge julesyngingen. Faen så ille,jeg hører det i hodet mitt fortsatt. Det varte jo flere minutter, det sluttet liksom aldri!

Jeg tenkte at om jeg må høre «det som overrasker meg er at det er mange her som er flinke til å synge» en gang til, så kommer det til å klikke for meg. Jeg så denne episoden på mandag. Har sunget på julesanger siden, og blir på ingen måte i godt humør av det🙈 er snart sommer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt med juleuke ja...! 😬

Syns det er teit at det hele tiden har vært "la oss inkludere de nye", "ta de nye godt i mot" og "alle fortjener en sjanse til å være her" til "vi vil ha de gamle igjen til slutt - la oss få de nye uuut".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise har tapt seg noe voldsomt. Enten er det det at etter det nye konseptet der alle skal helst være venner, ingen skal flørte og ha seg med andre og fler, eller at jeg blir eldre😂 Nå spoler jeg meg gjennom episodene, er for nysgjerrig hva oppdrag de får, men en episode tar meg under 10 min å se. Syntes tix er flink da og spent om det skjer noen endringer neste sesong når triana og tix er programleder sammen.

Endret av Hjertestein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (På 28.4.2023 den 23.56):

Paradise har tapt seg noe voldsomt. Enten er det det at etter det nye konseptet der alle skal helst være venner, ingen skal flørte og ha seg med andre og fler, eller at jeg blir eldre😂 Nå spoler jeg meg gjennom episodene, er for nysgjerrig hva oppdrag de får, men en episode tar meg under 10 min å se. Syntes tix er flink da og spent om det skjer noen endringer neste sesong når triana og tix er programleder sammen.

Oi, det høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Men hva i alle dager... Skal de bare sende de to parene i finalen, uten en eneste liten twist? Ingen mulighet til å la dem få bytte ut partneren, eller la juryen rote litt i gryta? Kjedelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjatte skrev (17 timer siden):

Men hva i alle dager... Skal de bare sende de to parene i finalen, uten en eneste liten twist? Ingen mulighet til å la dem få bytte ut partneren, eller la juryen rote litt i gryta? Kjedelig!

Kjedelige greier. Jeg liker ikke Natalia og Øyvind, men syntes vel egentlig at de fortjener det mer enn Sondre og Freedah 😮‍💨

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjatte skrev (22 timer siden):

Men hva i alle dager... Skal de bare sende de to parene i finalen, uten en eneste liten twist? Ingen mulighet til å la dem få bytte ut partneren, eller la juryen rote litt i gryta? Kjedelig!

De hadde en siste overraskende partnerseremoni der alle som satt kunne bytte partner - altså virkelig rote rundt i gryta. Var bare ett av tre par som gjorde det.

Men 🤯 at Amalie i praksis sendte Ø&A ut. Den så vel ingen komme - ikke en gang hun :roll:

Nå har jeg akkurat sett ferdig finalen! Og den er som alltid moro å se :D Gratulerer til vinnerne 🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg brukte tre minutter på å se den finalen 🤭 skippet frem til rett etter at alle hadde stilt seg bak det paret de ville, og så skippet jeg til aller siste bit for å se om noen slapp kula. 

Jaja. Grattis til vinnerne! Bedre enn alternativet hvertfall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...