Gå til innhold

Botox I panne gjør øynene mindre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd botox I panne for første gang. Tidligere har jeg kun holdt meg til sinnarynken. Nå tok jeg I pannen også. Så helt greit ut før det kicket inn. Deretter føles det bare kunstig og rart og ser unaturlig ut, så dette gjør jeg ikke igjen. 

MEN det verste er at det Ser ut som øynene er blitt mindre... Som om jeg har fått en slags tyngde over brynene.... Hm. Når jeg tar sinnarynken passer behandler på å ta på de rette stedene rundt øyebryn slik at brynene også får det løft og øynene ser friske og våkne ut. 

Noen med samme erfaring? 

Anonymkode: 80ce8...4f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt slappe/tunge øyelokk og det ser verre ut etter botox, og øynene ser så mye mindre ut.

Jeg går til Bergens mest erfarne kosmetisk sykepleier.

Anonymkode: c6968...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har litt slappe/tunge øyelokk og det ser verre ut etter botox, og øynene ser så mye mindre ut.

Så rart. Lurer på hvorfor det blir slik? Jeg går også til en veldig anerkjent en her. Kommer til å slutte med det. Vil du fortsette til tross for at øynene ser mindre ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så rart. Lurer på hvorfor det blir slik? Jeg går også til en veldig anerkjent en her. Kommer til å slutte med det. Vil du fortsette til tross for at øynene ser mindre ut? 

Det er vel ikke rart. Musklene i panna blir lammet. Da siger huden i panna nedover. Den dytter ned brynene, slik at øynene blir mindre.

Anonymkode: 377b9...db5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tar du botox i øvre panne da eller hvor?

Anonymkode: 51612...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar du botox i øvre panne da eller hvor?

Anonymkode: 51612...80a

Ja i hele pannen, mellom øynene og innimellom kråketærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har mye pannerynker så siger huden i alle retninger når du får botox fordi musklene ikke lenger holder den på plass og retter ut huden, så da siger den ned også naturligvis. Om du bruker mindre mengder burde det gå bra. Behandler burde info deg om dette på forhånd siden du ikke forsto det selv. Den trekker selvfølgelig ikke bare huden opp.

Anonymkode: c95da...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt frarådet å ta i hele panna av 2 sykepleiere som setter botox.  Jeg tar 4 stikk med 8 enheter til sammen helt øverst i panna og 20 enheter mellom bryn.  Da får øynene et lite løft og jeg ser mer våken ut. 

Anonymkode: 57e31...9a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får et «trykk» nedover mot øyenbrynene, så har botoxen blitt satt feil. Jeg opplevde det en gang & det var skikkelig ubehagelig! Gå tilbake og si ifra, slik at de justerer måten det settes neste gang. 

Anonymkode: 4a266...f57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...