hablador Skrevet 22. februar 2023 #1 Del Skrevet 22. februar 2023 Ved eksempelvis redigering av jobb, utdanning og forhold, blir dette varslet til alle, der det popper opp et varsel? Eller blir det bare liggende en endring inne på profilen som man må gå inn på? Eller må man eventuelt gå inn og endre publikum til "bare meg" her også? Bruker denne plattformen alt for for lite, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meningenmeddette Skrevet 22. februar 2023 #2 Del Skrevet 22. februar 2023 Lurer jeg også på .. skulle gjerne skiftet profilbilde UTEN at det havner i avisen som nyhetsvarsel liksom 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hablador Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2023 Meningenmeddette skrev (6 minutter siden): Lurer jeg også på .. skulle gjerne skiftet profilbilde UTEN at det havner i avisen som nyhetsvarsel liksom 😅 Bytt profilbilde Trykk de tre prikkene på profilsiden velg aktivitetslogg Velg innleggene dine Velg bilder og videoer Merk det bilde du ønsker Endre puplikum til kun meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meningenmeddette Skrevet 22. februar 2023 #4 Del Skrevet 22. februar 2023 hablador skrev (Akkurat nå): Bytt profilbilde Trykk de tre prikkene på profilsiden velg aktivitetslogg Velg innleggene dine Velg bilder og videoer Merk det bilde du ønsker Endre puplikum til kun meg Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. februar 2023 #5 Del Skrevet 22. februar 2023 Meningenmeddette skrev (15 minutter siden): Lurer jeg også på .. skulle gjerne skiftet profilbilde UTEN at det havner i avisen som nyhetsvarsel liksom 😅 På telefonappene er det veldig enkelt: du fjerner bare krysset nederst på siden der det står "del oppdateringen din i nyhetsoppdateringen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå