Gå til innhold

Utroskap og hjerteinfarkt

Ylvalin

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lest en undersøkelse hvor man har studert menn som har dødd av hjerteinfarkt mens de hadde sex. Det viste seg at 80 prosent av mennene som døde av hjertinfarkt, døde mens de var utro! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det straffer seg altså å være utro...

Tenk forresten på hvor jæ**** det må være å oppleve at mannen du har sex med dør under akten :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk forresten på hvor jæ**** det må være å oppleve at mannen du har sex med dør under akten

Hva med å få vite at din kjære har dødd av hjerteinfarkt mens han hadde sex med en annen kvinne! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å få vite at din kjære har dødd av hjerteinfarkt mens han hadde sex med en annen kvinne!

Da hadde i vel hvertfall HUN ( :evil: ) følt seg straffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare bra å være skeptiskt!

Du skal selvfølgelig få en referanse (men du må lese en bok, altså, du finner det ikke på nettet):

Williams, R. (1989). The Trusting Heart. New York: Random House

Pink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg er ikke så særlig overrasket over funnet, da det viser seg at det i dette tilfellet var eldre menn med yngre elskerinner... Ikke rart gamle menn dør da... De må jo jobbe for harde livet for å kunne tilfredstille henne! :wink:

Nei, jeg hørte om dette funnet i en diskusjon jeg hadde om kristendommen og utroskap en gang. En gammel kristen mann brukte det som en påstand for å legitimere at utroskap førte til "straff fra Gud"... Nei og nei... Hadde han bare klart å se lengre enn det han gjorde... Gamle menn og yngre jenter... :hoho: Er det noe rart?

Og jeg er enig med Ylvalin i denne tråden http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=19664,

jeg HATER billig journalistiskk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle som er klar over at den de har sex med faktisk allerede ER opptatt da......

Ja det skjer vel, men at det skjer særlig ofte tror jeg lite på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Minner meg om en vits jeg leste mange år siden:

Mann til lege etter han hadde kommet seg etter hjerteinfarkt: Kan jeg ha sex?

Legen: Ja, men bare med din kone - det er farlig for deg å bli for opphisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...