AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 Tok filler for en uke siden og nå har den migrert skikkelig og er på et annet sted enn den skulle være. Kan jeg presse den tilbake på plass eller hva gjør jeg? Anonymkode: 3c8af...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 Den må fjernes. Og nei du kan ikke presse den på plass selv. Den har flyttet seg til nabovevet, og du må kontakte fagfolk. Det er vanlig at skjer i lepperegionen. Og er det ved øynene så kan du i verste fall bli blind. Anonymkode: 3e2b3...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 Fagfolk= les profesjonelle Anonymkode: 3e2b3...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 Yikes! Anonymkode: b259d...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den må fjernes. Og nei du kan ikke presse den på plass selv. Den har flyttet seg til nabovevet, og du må kontakte fagfolk. Det er vanlig at skjer i lepperegionen. Og er det ved øynene så kan du i verste fall bli blind. Anonymkode: 3e2b3...b20 Er heldigvis ikke øyeregionen eller lepper! Må jeg betale for fjerning av filler og ny filler eller bør jeg få correcting gratis? Tror ikke den trengs å fjernes men må få mer filler der den egentlig skal være for nå see det bare rart ut og jeg kjenner den ligger et helt annet sted Anonymkode: 3c8af...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Nå ble liksom kostnaden bortkastet siden den har flyttet seg fra det som var problemområdet jeg betale for å få fikset på... Håper jeg kan få correcting gratis? Hvordan legger jeg frem problemstillingen for klinikken? Anonymkode: 3c8af...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Del Skrevet 22. februar 2023 Hvor har du fått filler? Anonymkode: 6a64c...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor har du fått filler? Anonymkode: 6a64c...a70 Et sted i ansiktet Anonymkode: 3c8af...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et sted i ansiktet Anonymkode: 3c8af...f6b Skjønner det, men hvor i ansiktet? Linjene mellom kinn/nese og munn? Anonymkode: 6a64c...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner det, men hvor i ansiktet? Linjene mellom kinn/nese og munn? Anonymkode: 6a64c...a70 Det vil hun tydeligvis ikke si, I frykt for å bli gjenkjent kanskje 😂😂😂 Anonymkode: f86e3...342 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det vil hun tydeligvis ikke si, I frykt for å bli gjenkjent kanskje 😂😂😂 Anonymkode: f86e3...342 Stemmer. Er ikke relevant hvor i ansiktet den ble satt, men et sted som beveger seg mye og problemet er at den har migrert nesten en centimeter så linjen jeg ville fylle synes enda mere nå siden huden rundt stikker mer ut pga filleren migrerte. Vet ikke hvordan jeg skal fortelle salongen det eller om jeg har rett på korrigering 😬 Anonymkode: 3c8af...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. februar 2023 #12 Del Skrevet 22. februar 2023 Herregud, ring dem og si det du sier her. Hvor vanskelig kan det være? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Del Skrevet 22. februar 2023 BobbySocks skrev (13 minutter siden): Herregud, ring dem og si det du sier her. Hvor vanskelig kan det være? Kommentar fra en mann som ikke aner noe om dette trenger jeg ikke Filler migrasjon er vanlig. Jeg vet ikke hvilke muligheter jeg har og vil ikke klage til klinikken om de ikke kan gjøre noe med det gratis. Jeg var ute etter andres erfaring med filler migrasjon Anonymkode: 3c8af...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22. februar 2023 #14 Del Skrevet 22. februar 2023 Legg frem klagen på en skikkelig måte (enten ring de eller send mail). Er du heldig løser de opp filleren gratis, men vet ikke om dette er standard. Tror de fleste skikkelige klinikker vil ha et godt omdømme og fornøyde kunder, så kan godt hende de vil ha deg inn igjen så de kan ta en titt. Hvis det er din første runde kan det hende den er feilplassert, migrering skjer som regel hvis man fyller og fyller uten å ta hensyn til mengden som er i området fra før av? Ikke at det er noen garanti for at man alltid får resultatet man vil ha, hvordan man reagerer på filler er veldig individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 22. februar 2023 #15 Del Skrevet 22. februar 2023 Hvis du er misfornøyd så gå tilbake og klag. Det er helt vanlig praksis! Hvis de krever at du skal betale for å rette opp så kan du jo si «nei, ikke faen!» og løpe derfra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Del Skrevet 22. februar 2023 De pleier gi gratis korreksjon. Det er bare sprøytestikk, og filleren løses opp veldig raskt. Anonymkode: 687bb...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. februar 2023 #17 Del Skrevet 22. februar 2023 Flere klinikker oppfører migrasjon av filler som en komplikasjon som kan oppstå. Men for å vite hva klinikken din kan gjøre for å hjelpe deg, og om det koster noe, må du spørre dem, dersom det ikke står på nettsiden deres. Det er av interesse for dem å ha fornøyde kunder. Send en e-post om du synes det er for ubehagelig å snakke med dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #18 Del Skrevet 22. februar 2023 Hvor lenge siden er det? Jeg har tatt fillers i en linje et sted og har klumper både i og rundt linjen. Dette er visst helt vanlig og hun sa også på forhånd at det ville bli klumper som kunne være der i et par uker. Nå har det gått 5 dager for meg og jeg tok bilde og sendte. Hun sa det ser bra ut og at det kunne bli sånn en stund før det fader inn i huden, men jeg kunne massere kulene med krem. De kulene som er på utsiden av linjen var der rett etterpå også, og jeg tror hun gjorde det av en grunn. Det skal nok være sånn. Anonymkode: d33b1...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #19 Del Skrevet 22. februar 2023 NRK takker deg for at du følger SE og har henne som forbilde. Anonymkode: bb158...834 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #20 Del Skrevet 22. februar 2023 Det er jo galskap å putte whatever inn i fjeset sitt! Anonymkode: 98fde...01e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå