AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #21 Del Skrevet 22. februar 2023 For hundredeogørtende gang: undertøy er ikke til for at menn skal bli kåte!! Bra passform er det viktige. Anonymkode: cff14...d15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 22. februar 2023 #22 Del Skrevet 22. februar 2023 Anonymus Notarius skrev (11 timer siden): Min oppfatning er at det er BH uten spiler som er "in" for tida. Det er behagelig, men sjelden pent. Har man store pupper, ser de store og flate ut - de flyter liksom utover hele brystet som én diger pupp, har man små, ser det ut som om man ikke har pupper i det hele tatt. Spiler gjør veldig mye for hvordan brystformen ser ut. Synes det er fint jeg. Ser naturlig ut og som man ikke har på BH. Fint med vippende pupper under t-skjorta a la hippietiden, i stedet for de runde bollecupene med innlegg som man har hatt siden 90-tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #23 Del Skrevet 22. februar 2023 Trodde det var relativt sjelden at menn bruker bh, så har aldri tenkt over hva de foretrekker. Når det gjelder meg selv, så bruker jeg det jeg synes er behagelig. Anonymkode: 02593...1db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #24 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg synes det er dritsexy med bh uten fyll og spiler. Hadde brukt det mer hvis jeg hadde hatt kropp til det, men det har jeg ikke. Driter forøvrig i hva mannen synes om mitt undertøy, han liker meg best uten og det jeg som skal føle meg fin:) Anonymkode: b11ae...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #25 Del Skrevet 22. februar 2023 Det bryr jeg meg helt ærlig ingenting om. Aldri tenkt over det. M31. Anonymkode: ce8da...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #26 Del Skrevet 22. februar 2023 Her snakket vi 😊 Anonymkode: a262b...50d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. februar 2023 #27 Del Skrevet 22. februar 2023 Full fritthenging 👌👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #28 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg liker best de uten spiler, padding og alt. Liker egentlig best å gå uten, men jeg føler jeg ikke kan. Har ofte harde brystvorter som vises så voldsomt godt 😅 De vises om jeg har på BH også, men da vet jeg i hvert fall at jeg har prøvd. Anonymkode: 8c176...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 22. februar 2023 #29 Del Skrevet 22. februar 2023 Rosa Dartle skrev (5 timer siden): Synes det er fint jeg. Ser naturlig ut og som man ikke har på BH. Fint med vippende pupper under t-skjorta a la hippietiden, i stedet for de runde bollecupene med innlegg som man har hatt siden 90-tallet. Jeg snakker ikke om BH'er med eller uten innlegg, jeg snakker om BH'er med eller uten spiler. Mange av de spileløse BH'ene er jo tjukke som bare det. Spileløse BH'er flater ut at man har til én pupp. Hvis man vil se naturlig ut, er det mye finere å gå uten BH. Jeg foretrekker spile-BH uten innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 22. februar 2023 #30 Del Skrevet 22. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #31 Del Skrevet 22. februar 2023 Hvis man har litt størrelse på dem, utelukker flere av alternativene seg selv. Anonymkode: 7ebb5...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå