Gå til innhold

kjempeskuffet etter frisørbesøk. kan jeg klage?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der er en skikkelig dårlig klipp, ser ut som en amatør som har gjort. Har selv vært hos frisør med langt hår og kommet ut med kort selv om jeg ikke ba om det. Dette mener jeg er klagegrunn. 

Anonymkode: 9c5f7...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

enig.

kontaktet kjeden og sendte bilder.
daglig leder mente (på generelt grunnlag) det kunne være så enkelt som at saksa var holdt i feil vinkel under klipp.
,.....
jaha,...
det å holde ei saks er vel noe helt grunnleggende en frisør skal kunne så syntes det var en veldig rar kommentar (noe jeg også sa)

skal tilbake dit tirsdag- men ikke til samme frisør.

Anonymkode: bba43...024

Hahaha herregud for en forklaring. Ikke meningen å le, for jeg synes skikkelig synd på deg. Men hjelp altså. 

Anonymkode: 16ab9...a04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

enig.

kontaktet kjeden og sendte bilder.
daglig leder mente (på generelt grunnlag) det kunne være så enkelt som at saksa var holdt i feil vinkel under klipp.
,.....
jaha,...
det å holde ei saks er vel noe helt grunnleggende en frisør skal kunne så syntes det var en veldig rar kommentar (noe jeg også sa)

skal tilbake dit tirsdag- men ikke til samme frisør.

Anonymkode: bba43...024

Da bør daglig leder lære opp sine ansatte... Herregud for et svar du fikk. 

Anonymkode: 1d3df...204

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ne noe spesiell klipp ja, med alt for harde overganger. Gå tilbake å klag, men for å fikse det må de jo faktisk klippe enda mer av håret. 

Anonymkode: b633d...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klagd og krevd at en annen frisør i salongen med mer erfaring rettet opp i det. Frisører tar betalt for en tjeneste, selvfølgelig kan du klage og kreve erstatning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men nei, ser jo ikke fantastisk ut. Det er tre lag, ikke en blanding....  sikkert ikke altfor vanskelig å rette opp i, men da blir det jo kortere enn du har nå, antar jeg. Ville absolutt klaget, siden du ikke er fornøyd! 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitalogy

Jeg er mann (kanskje litt relevant her) og har null interesse for slikt, men til og med jeg ser jo at dette ikke er bra. Med så langt hår er det forståelig at dette plager deg litt.

Jeg synes også du bør klage på dårlig utført tjeneste, hvilket dette kvalifiserer som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Herregud du er jo helt skamklipt! Det kommer til å ta flere år før håret har vokst ut igjen til lengden du ba om midt på overarmen.

Du burde faktisk få erstatning for tort og svie (jeg vet man ikke får det i Norge, men man burde!)

I det minste burde du slippe å betale for dette.

Anonymkode: 7cdf3...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...