Gå til innhold

Hvor våt blir du ??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke akkurat, men mannen min pleier å "skryte av" at jeg er så våt og varm. Virker som han synes det er spesielt deilig og varmt etter han har gitt meg orgasme. 

Har hatt noen perioder med laber sexlyst fra min side, da har jeg slitt med å bli våt og har forsøkt med glidemiddel et par ganger, men jeg synes egentlig bare det har blitt kleint og ødelagt. Tror ikke glidemiddel hjelper på lysten..., men er lysten til stede og man bare mangler litt glid, tror jeg det funker bra. 

Anonymkode: 40554...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid også vært veldig våt. 

Er også en squirt(er), er dere andre som sier at dere blir veldig våte også squirt(ere) ? 

Det er liksom ikke så ofte man kan spørre om slike ting etter man har kommet i en viss alder, men jeg er fremdeles nysgjerrig.🙈

Gøy at man kan spørre og svare anonymt her i hvert fall 😅

TS her 36år 

Anonymkode: 249d4...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor er det bare de søkkvåte som svarer her? Føler meg unormal. Noen andre som sliter med at de ikke blir våt? Må bruke spytt eller glidemiddel alltid.. Alltid vært sånn..

Anonymkode: 4fa5c...b3e

Nei, jeg vet ikke. 

For inntrykket mitt fra menn jeg møter/har møtt er jo at det ikke er så veldig vanlig at folk blir så våte, men her virker det jo som om det er slik for fler- tallet. 

Eller så kan det jo hende at det er vi/de som blir så våte som liker å dele. Kanskje ? 🤔 

Når jeg var ynger så var vi en vennegjeng som var veldig åpne om alt. Og ingen av mine venninner( en gjeng på 8stk) ble så våte som meg. 

Så jeg tror jo ikke du er unormal, på noen måter. Bare så det er sagt.

Og det å bruke glidemiddel fungerer vel også helt sikkert supert, kan jo ikke forstå noe annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 23.19):

Hvorfor er det bare de søkkvåte som svarer her? Føler meg unormal. Noen andre som sliter med at de ikke blir våt? Må bruke spytt eller glidemiddel alltid.. Alltid vært sånn..

Som man kan jeg betrygge deg med at det er langt i fra elle kvinner som blir rennende våt. Noen blir fort våt, andre tar lang tid Mange trenger litt glidemiddel i starten. Har møtt et par damer som har et punkt i vaginaen de ikke blir særlig våt 

Anonymkode: 88ccc...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, jeg vet ikke. 

For inntrykket mitt fra menn jeg møter/har møtt er jo at det ikke er så veldig vanlig at folk blir så våte, men her virker det jo som om det er slik for fler- tallet. 

Eller så kan det jo hende at det er vi/de som blir så våte som liker å dele. Kanskje ? 🤔 

Når jeg var ynger så var vi en vennegjeng som var veldig åpne om alt. Og ingen av mine venninner( en gjeng på 8stk) ble så våte som meg. 

Så jeg tror jo ikke du er unormal, på noen måter. Bare så det er sagt.

Og det å bruke glidemiddel fungerer vel også helt sikkert supert, kan jo ikke forstå noe annet :) 

Hvordan vet dere 8stk venninner at det var bare deg, som ble veldig våt? Sammenlignet dere eller hvordan fant dere ut det? 

Anonymkode: 56dea...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan vet dere 8stk venninner at det var bare deg, som ble veldig våt? Sammenlignet dere eller hvordan fant dere ut det? 

Anonymkode: 56dea...2e2

Ja, snakket sammen.. 

Det var ingen andre enn meg som hadde "vanndammer" i seng/dyne/puter etter at man hadde hatt sex. Enkelte trengte glidemiddel, andre ikke osv..  

Vi har å bodd sammen på hotellrom, sovet over hos hverandre ved ulike anledninger. Og det er blitt kommenter hvor våt senga mi var etter, og da ble det "såklart" et samtale emne når vi var ynger og snakket betraktelig mye mer åpent rundt alt som dreide seg om sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 23.19):

Jeg sluttet å bli våt etter at jeg fødte barn da jeg var 21... Så alltid brukt glidemiddel. Og uansett hvor kåt jeg er, så endrer det seg ikke, Gidder derfor ikke synes det er verken kleint eller stemningsødeleggende. Men klart - en kjappis et sted det ikke er glide i nærheten, er faktisk ikke fysisk mulig. Har derfor glidekrem lett tilgjengelig i alle rom, og skal jeg reise bort med mannen min, tar jeg med en tube.

Anonymkode: 071a3...658

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig våt og har alltid blitt det. Har ikke forandret seg etter at jeg ble ferdig med overgangsalderen heller. 
Syntes det var kleint før siden jeg har druknet utallige madrasser, men mannen min digger det, så vi har heller kjøpt vanntett laken.

Anonymkode: 7e336...d0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 14.38):

Jeg har alltid også vært veldig våt. 

Er også en squirt(er), er dere andre som sier at dere blir veldig våte også squirt(ere) ? 

Det er liksom ikke så ofte man kan spørre om slike ting etter man har kommet i en viss alder, men jeg er fremdeles nysgjerrig.🙈

Gøy at man kan spørre og svare anonymt her i hvert fall 😅

TS her 36år 

Må bare si at du har tydeligvis noen veldig gode " egenskaper " der TS 😊 Jo våtere, og mere squirting, jo bedre er det ! 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (På 21.2.2023 den 1.42):

Er litt våt hele tiden. Så har vi noen minutter til en kjapp en er det bare å dra ned buksa å kjøre på. 

Bare dejlig når kvinden er våd hele tiden, det nyder jeg også med kvinden min....smiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ganske våt med langt forspill. Må likevel bruke glidemiddel, jeg er trang og han er stor i omkrets. 

Anonymkode: c0ce1...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel det som kan kalles konstant våt… mengde varierer dog ut fra hvor jeg er i syklus 😊

Veldig praktisk når vi skal ha en kjappis, men lite praktisk når det kommer til å gå truseløs under både kjoler og bukser. Én feil tanke da, så er det gjort 💦😂

Kan også føle på at det blir litt lite friksjon når jeg er på det våteste, men mannen klager ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frkego skrev (41 minutter siden):

Jeg er vel det som kan kalles konstant våt… mengde varierer dog ut fra hvor jeg er i syklus 😊

Veldig praktisk når vi skal ha en kjappis, men lite praktisk når det kommer til å gå truseløs under både kjoler og bukser. Én feil tanke da, så er det gjort 💦😂

Kan også føle på at det blir litt lite friksjon når jeg er på det våteste, men mannen klager ikke. 

Skinnbuksen skrev (7 timer siden):

Bare dejlig når kvinden er våd hele tiden, det nyder jeg også med kvinden min....smiler

Hva mener dere ? 

er ikke alle sin vagina "våte" da ? 

Kan dere utdype? For nå føler jeg har gått glipp av noe .. 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (1 time siden):

Er ikke det mer utflod? Du er vel ikke kåt 24/7?

Anonymkode: 04c5e...37c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke det mer utflod? Du er vel ikke kåt 24/7?

Anonymkode: 04c5e...37c

Ja, har utflod, noe som gjør at jeg konstant er våt. Skal heller ikke mye til før jeg blir våt som i kåt (les det jeg skriver om at én feil tanke …). Er vel relativt kåt ganske så ofte i tillegg. Tenker jeg på noe seksuelt eller om mannen tar på meg så blir jeg ekstra våt. Trenger ikke oppvarming før sex for å være våt nok, underlivet er sånn sett alltid klart. Under sex blir jeg veldig våt og vi må (les: jeg føler for) å tørke meg underveis 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frkego skrev (1 time siden):

Jeg finder det dejligt frækt, når jeg ved min kvinde går trusseløs i skinnbukse. Så dejligt frækt at gnubbe hende lidt igennem og mærke det er vådt og lidt vådt igennem. Så er vi tændte begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...