Gå til innhold

Mellomblødning og uteblitt mensen

Snickersogtwist

Anbefalte innlegg

Så, jeg og min samboer prøver, uten å prøve, å få barn, så vi har ikke aktivt sex under eggløsning men vi unngår heller ikke. Så ruller livet som vanlig til en evt graviditet er påvist. Dvs rødt kjøtt, nikotin, alkohol, etc.

så alt som vanlig, frem til denne mnd. Denne mnd hadde jeg plutselig en mellomblødning som begynte 6 dager etter sist menstruasjon, «OK? tenkte jeg, jeg har aldri mellomblødninger, men ok, første gang for alt» men mensen uteble, testet IKM 1 og IKM 4. Slappet litt av, safe, forsettet livet mitt som vanlig med alle mine laster og tenkte «jaja, sikkert forsinket da». Per dags dato er jeg på dag 43 (32 dagers syklus, jeg loggfører) fremdeles negative tester, ingen mensen, så jeg har gjort det eneste riktige og selvfølgelig googlet og selvdiagnotisert meg selv med hormonforstyrrelse og/eller kreft. 

Mange som har opplevde dette under prøving? Veldig lang syklus? Jeg har ikke sluttet på prevensjon eller noe, har ikke vært på hormonprevensjon sida 2019. Har det i bakhodet kontinuerlig og drar jo symptomer ut av løse lufta selv om jeg vet at om testen ikke er positiv nå, så er det meget lite sannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stress og prøving kan også skape litt rot, det går seg nok til bare slapp av så ser du jo om den dukker opp om 1mnd hvis ikke kan du be om undersøkelse.

Anonymkode: d6f13...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 time siden):

Har du har syklus på 32 dager siste 6-12 mnd?

Ja, cirka 30-34 dager, gjennomsnittlig 32 dager ifølge appen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...