AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg ble i høst anbefalt Babors ansikstrens og etter det har fått klissete hud. Trodde i starten at huden min bare trengte å venne seg til den, men det ble aldri noe stor forandring. Produktene tok slutt for et par måneder siden, men jeg har fremdeles klissete hud. Huden er fin når jeg ikke bruker produkte, men med en gang jeg påfører fuktighetskrem blir jeg klissete. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd ulike typer dagkrem men samtlige gjør meg klissete. Anonymkode: e0a09...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Hva blir du klissete av? Ansiktsrens eller fuktighetskremen?🙄 Om du mener kremen,kan det enten være at du påfører for mye,eller at den ikke er beregnet til din hudtype. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 flusa skrev (21 minutter siden): Hva blir du klissete av? Ansiktsrens eller fuktighetskremen?🙄 Om du mener kremen,kan det enten være at du påfører for mye,eller at den ikke er beregnet til din hudtype. Etter jeg begynte med ansiktsrensen har fuktighetskrem gjort meg klissete. Bruker minimalt med krem og har prøvd forskjellige typer uten å ha fått mindre klissete hud. Anonymkode: e0a09...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Etter jeg begynte med ansiktsrensen har fuktighetskrem gjort meg klissete. Bruker minimalt med krem og har prøvd forskjellige typer uten å ha fått mindre klissete hud. Anonymkode: e0a09...d17 Hvilken ansiktsrens brukte du? Dvs, hvilken type phytoactive? HY-ÖL er jo lik for alle hudtyper, men om du har fått feil phytoactive for hudtypen din kan du antakelig få noen merkelige resultater. Jeg brukte denne selv i flere år (med phytoactive sensitive), og merket ingen slike problemer. Huden kjentes bare ren og myk etter rens, og tok til seg serum og krem uten problemer. Den gangen brukte jeg Rose d'orient og Harmonie fra Decleor. Anonymkode: 35c86...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken ansiktsrens brukte du? Dvs, hvilken type phytoactive? HY-ÖL er jo lik for alle hudtyper, men om du har fått feil phytoactive for hudtypen din kan du antakelig få noen merkelige resultater. Jeg brukte denne selv i flere år (med phytoactive sensitive), og merket ingen slike problemer. Huden kjentes bare ren og myk etter rens, og tok til seg serum og krem uten problemer. Den gangen brukte jeg Rose d'orient og Harmonie fra Decleor. Anonymkode: 35c86...874 Jeg ser de har noen andre renser også, selv om HY-ÖL/phytoactive stort sett er det første som kommer opp. Så hvilken har du brukt? Og hvilken krem? Anonymkode: 35c86...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser de har noen andre renser også, selv om HY-ÖL/phytoactive stort sett er det første som kommer opp. Så hvilken har du brukt? Og hvilken krem? Anonymkode: 35c86...874 Jeg brukte hyöl + phyto active hydro base. Kremer jeg har brukt er Ole Henriksen C-Rush gel creme, Boots Collagen Day Creme, Eucerin Hyaluron Day Creme, Vichy Neovadiol Peri Menopause. Anonymkode: e0a09...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg brukte hyöl + phyto active hydro base. Kremer jeg har brukt er Ole Henriksen C-Rush gel creme, Boots Collagen Day Creme, Eucerin Hyaluron Day Creme, Vichy Neovadiol Peri Menopause. Anonymkode: e0a09...d17 Og du har (hadde) tørr/fuktfattig hud? (Jeg kjenner ikke kremene du har brukt, så kan ikke uttale meg om dem. Men den ene gangen jeg testet hydro base fikk jeg utbrudd av kviser og rød/irritert i løpet av et par dager. Den vanskelige/sarte huden min tålte den ikke i det hele tatt. Sensitive var derimot helt ypperlig for meg.) Anonymkode: 35c86...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Del Skrevet 20. februar 2023 Klissete eller oljete? Anonymkode: defc4...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå