AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg hadde sist menstruasjon 16. januar. Hadde ubeskyttet samleie 8. 9. og 10. februar. Forventet menstruasjon var den 15. februar, og har normalt en veldig stabil syklus. I går på morgenen trodde jeg at mensen var på vei siden jeg fikk noen dråper friskt blod på papiret, men etter den turen på toalettet så har det vært helt tørt. Hadde litt murring i magen i går ettermiddag, men i dag kjenner jeg ingenting og jeg går fremdeles å venter på at mensen skal komme.. Tok en graviditetstest i dag tidlig da jeg begynte å bli engstelig og tenkte kanskje at eggløsning kan ha kommet på et senere tidspunkt og at det kunne være en festeblødning, men testen var negativ. Ikke opplevd festeblødning de to andre gangene jeg har vært gravid heller. Noen som vet hva det kan være? Når burde man teste og få positiv test hvis man opplever festeblødning? Eller kan man hoppe over en menstruasjon og kun blø noen få dråper? Hjelp 😟 Anonymkode: c80f0...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Da skulle du hat eggløsning 2 februar, du får festeblødning ( nesten ingen får det) dag 9-12 dpo. Så det kan nok være at mensen kommer..eller at du har hat eggløsning senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Venter enda på mensen og kjenner ingen tegn til at den skal komme heller. 38 dager siden sist mens, og jeg skjønner ingenting. Er det normalt at den hopper over en periode? Når burde jeg ta ny test for å utelukke graviditet? Vurderer å bestille en time hos legen, blir jo bekymret når syklusen er så mye ute å kjøre. Tidligere har den kommet på klokken. Har noen erfaring med dette? Anonymkode: c80f0...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Del Skrevet 24. februar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Venter enda på mensen og kjenner ingen tegn til at den skal komme heller. 38 dager siden sist mens, og jeg skjønner ingenting. Er det normalt at den hopper over en periode? Når burde jeg ta ny test for å utelukke graviditet? Vurderer å bestille en time hos legen, blir jo bekymret når syklusen er så mye ute å kjøre. Tidligere har den kommet på klokken. Har noen erfaring med dette? Anonymkode: c80f0...17b Hvis du hadde eggløsning 10 februar så er du vel rundt ikm nå. Så da ville jeg testet en gang til, i tilfelle du hadde EL rundt da du hadde samleie. Går det mer enn fem dager til uten at du får mensen så ville jeg testet enda en gang. Anonymkode: 2fabc...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå