Gå til innhold

Spørsmål til intuitive klarsynte om kjærlighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen se på dette for meg? En som heter Ole har vist litt interesse for meg, jeg kjenner han ikke. Ser dere noe om han og hans intensjoner, og om dette kan være en bra match for meg? 
Evt, ser dere noe annet om kjærlighetslivet mitt i året som kommer? 
Tusen takk til den/de som vil hjelpe❤️

Anonymkode: 345e3...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje en av dere intuitive som har hatt egne tråder kan se på dette? Vet om iallefall to av dere som er veldig flinke på dette👏😊 blir veldig glad❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mest i nåtiden, der jeg kan se at du er et menneske av den mer milde sorten, og et godt menneske som har en form for hjelperrolle i livet/yrke. Du fremstår litt «tilbaketrukket» i relasjoner og har en sårbar sjel. Jeg tror du er ganske kresen og selvstendig, men samtidig tørst på kjærlighet. Dette er kanskje også det som er svakheten, da du naturligvis vil trå varsomt frem og vite på forhånd om noe vil gå bra eller ikke.

Energien tyder på at du er ganske voksen, men fortsatt ung - så ung voksen, vil jeg si. Ole virker noe fjern for meg, og også som en tilbaketrukket figur. Aner ikke hvor, når, eller direkte hva de fjerne bildene betyr. Men føler tilknytning til åker og eng, noe bondeaktig landskap. Det er sommer, og jeg tror det er giftermål og familie inn i bildet. Mer kan jeg ikke si, men med HVEM… det vet jeg ikke. Føler bare gode ting om deg, og du virker som et stødig menneske som bør ha sunn skepsis, men tørre å stikke foten i vannet og prøve deg fram i nye relasjoner! :) 

Anonymkode: 3d379...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han liker det han ser. 

Anonymkode: 6c07a...398

Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser mest i nåtiden, der jeg kan se at du er et menneske av den mer milde sorten, og et godt menneske som har en form for hjelperrolle i livet/yrke. Du fremstår litt «tilbaketrukket» i relasjoner og har en sårbar sjel. Jeg tror du er ganske kresen og selvstendig, men samtidig tørst på kjærlighet. Dette er kanskje også det som er svakheten, da du naturligvis vil trå varsomt frem og vite på forhånd om noe vil gå bra eller ikke.

Energien tyder på at du er ganske voksen, men fortsatt ung - så ung voksen, vil jeg si. Ole virker noe fjern for meg, og også som en tilbaketrukket figur. Aner ikke hvor, når, eller direkte hva de fjerne bildene betyr. Men føler tilknytning til åker og eng, noe bondeaktig landskap. Det er sommer, og jeg tror det er giftermål og familie inn i bildet. Mer kan jeg ikke si, men med HVEM… det vet jeg ikke. Føler bare gode ting om deg, og du virker som et stødig menneske som bør ha sunn skepsis, men tørre å stikke foten i vannet og prøve deg fram i nye relasjoner! :) 

Anonymkode: 3d379...4b3

Åj, her treffer du kjempebra!! Det første avsnittet var skikkelig fulltreffer, du beskriver meg veldig veldig godt! Jeg er imponert over evnene dine!! 😃 Du har også rett i at det er en av svakhetene mine; sårbar, kresen og selvstendig, men likevel tørst på kjærlighet.

Jeg vet ikke mye om denne Ole, men vet at han tilbragte alle somre som barn på et sånt sted du beskriver, så det er sikkert det du ser bilder av😊

Det du skriver om sommer og giftermål i familien, ser du det om meg om min familie? Eller i forbindelse med bildene du får opp om denne Ole og hans familie?

Du har helt rett i at jeg må tørre å prøve meg i nye relasjoner, for dette har vært vanskelig for meg. Men vil jo så gjerne☺️

Kan jeg spørre om du ser noe om en mann jeg har følelser for, men som er i et annet forhold? (Fornavn begynner på G) Og eksen min S? Om vi noen gang finner til et vennskap? 

Tusen tusen takk til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...