AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #21 Del Skrevet 20. februar 2023 Bruk toning i samme lyseblonde farge som du har fra før. Problem løst. Anonymkode: cc462...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 20. februar 2023 #22 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det dekker ikke de grå hårene, det er liksom det som er problemet. De er overalt, noen her og der. Mest over ørene, men de kommer overalt. Ts Anonymkode: ee4d2...0c5 Er du grå da eller er du hvit? I og med du alt er blond er det en enkel sak for frisør å blende det inn, blir fresht og fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 20. februar 2023 #23 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg har mye grå hår, men det er ikke slik jeg føler meg komfortabel med. Jeg både striper og farger bunnfarge ca annenhver mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #24 Del Skrevet 20. februar 2023 Er 36 og har begynt å få de første grå hårene. Har brunt hår. Jeg stripet og farget håret fra jeg var tenåring og frem til for noen år siden. Bestemte meg for at jeg ikke orker styret med å farge ettervekst, så nå lar jeg det være som det er. Jeg synest det er kult med grått hår da. Så håper jeg også blir kul med det. 😅 Anonymkode: 84c06...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå