Gå til innhold

Dere synske...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror sønnen er i ett usunt forhold. Vil forholdet vare? 

Anonymkode: 5cce4...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Hvis det er usunnt, så vil det etterhvert ryke. Men hvor lang tid det tar er uvisst.

Anonymkode: 66c09...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en brunhåret yngre jente med trøbbel fra/med oppveksten. Personlige problemer som igjen preger forholdet… temperament og manipulerende atferd. Det her vil nok ikke vare nei. Det er nok hun som går ifra han. Men på sikt er nok det til det beste for ham. 

Anonymkode: d581a...0c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser en brunhåret yngre jente med trøbbel fra/med oppveksten. Personlige problemer som igjen preger forholdet… temperament og manipulerende atferd. Det her vil nok ikke vare nei. Det er nok hun som går ifra han. Men på sikt er nok det til det beste for ham. 

Hvordan vet du at hun er yngre med brunt hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De kommer til å gifte seg og få tre unger. 

Anonymkode: 0e37d...40f

Håper ikke det. Hvis forholdet er dårlig så skaper det kun problemer 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du at hun er yngre med brunt hår. 

Det er jo sånt man eventuelt kan "se" hvis man er synsk?

Anonymkode: 2dbdf...da2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser du noe tidsperspektiv på dette? Det du sier stemmer på en prikk... De skal flytte sammen nå, hvor lang tid tror du dette går? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser du noe tidsperspektiv på dette? Det du sier stemmer på en prikk... De skal flytte sammen nå, hvor lang tid tror du dette går? 

Samme bruker, bare svarer fra mobil. Du får ta det jeg sier med en klype salt… men jeg ser at han er mer «push over» og noe veikere enn henne når det kommer til å sette ned foten. Ikke så sint av seg. Han er nok opprørt pga. hvordan forholdet deres er, men interessert i henne likevel. Per nå tror jeg han har en del tro på at dette går seg til, men folk kan ikke endres bare av ens tro, de må ville det selv. 

Jeg kan ikke si noe om når. Jeg tror det beste du kan gjøre er å være støttende for ham og ta ham imot uten å svartmale kjæresten, for per nå vil du da bare støte ham mer bort hvis du er veldig negativ til henne (sier ikke at du er det, men hvis du uttrykker det for mye ovenfor ham). Sjansen er større for at han hører på din mening hvis du er forståelsesfull, det er det jeg mener. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Samme bruker, bare svarer fra mobil. Du får ta det jeg sier med en klype salt… men jeg ser at han er mer «push over» og noe veikere enn henne når det kommer til å sette ned foten. Ikke så sint av seg. Han er nok opprørt pga. hvordan forholdet deres er, men interessert i henne likevel. Per nå tror jeg han har en del tro på at dette går seg til, men folk kan ikke endres bare av ens tro, de må ville det selv. 

Jeg kan ikke si noe om når. Jeg tror det beste du kan gjøre er å være støttende for ham og ta ham imot uten å svartmale kjæresten, for per nå vil du da bare støte ham mer bort hvis du er veldig negativ til henne (sier ikke at du er det, men hvis du uttrykker det for mye ovenfor ham). Sjansen er større for at han hører på din mening hvis du er forståelsesfull, det er det jeg mener. :) 

Ok, jeg forstår. Tror du han vil sitte igjen med problemer etterpå? Feks økonomisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...