AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg skjønner at minishorts og bh ikke ikke er lov men hva er problematisk med en sånn overdel egentlig? https://www.zalando.no/eleven-by-venus-williams-love-buzz-tank-topper-hot-fuchsia-elx41d02v-j11.html Anonymkode: 1aeab...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 Renner svette over alt Anonymkode: 12177...1a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Renner svette over alt Anonymkode: 12177...1a5 Jeg svetter ganske lite Anonymkode: 1aeab...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 Folk burde bare boikotte treningssenter som driver med sånne absurde regler. Det burde være lov å trene i sportsbh og liten shorts. Klærne blir jo bare tunge og ubehagelige når de er full av svette. Med lite klær kan man enkelt tørke av seg svetten med et håndkle. Anonymkode: 54608...e1d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 Mange unge har jo bare en sportsbh på seg på mange senter, hvorfor er det ikke lov med en sånn singlet da? Anonymkode: 17f23...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg bruker singlet på treningsstudio. Mener det står i reglene på mitt senter at det er lov men ikke sportsBH. Anonymkode: 03b09...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg svetter ganske lite Anonymkode: 1aeab...bfa Du ja, svetter kanskje lite. Men på et treningssenter kan en ikke ta utgangspunkt i hva du gjør eller hva noen få gjør og ikke gjør. En må ha noen kollektive regler som gjelder alle. Og når noen svetter mye så er det helt greit å ha en kollektiv regel om ikke singlet. Desuten svetter alle litt på et treningssenter og da er tskjorte bedre. Vi har kleskoder overalt; kirken, jobb, osv også på et treningssenter, synes det er greit igrunn Anonymkode: 70ec7...95b 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IANIAN Skrevet 19. februar 2023 #8 Del Skrevet 19. februar 2023 Innafor på Sats der jeg trener. Der er det små topper og bar mage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Del Skrevet 19. februar 2023 Det der er en helt vanlig treningstopp. IG mest sannsynlig noe av det mest dekkene du finner av bekledning på mitt treningssenter 😂 Her løper de fleste rundt i shorts og trenings-bh. Vanlig SATSsenter. Jeg bryr meg ikke om hva folk trener i. Liker at alle kan gå slik de ønsker. De som er redde for svette på et senter kan jo bare vaske før de starter. Ikke at det er så må svette som renner rundt i styrkedelen uansett. Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 9dbc8...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du ja, svetter kanskje lite. Men på et treningssenter kan en ikke ta utgangspunkt i hva du gjør eller hva noen få gjør og ikke gjør. En må ha noen kollektive regler som gjelder alle. Og når noen svetter mye så er det helt greit å ha en kollektiv regel om ikke singlet. Desuten svetter alle litt på et treningssenter og da er tskjorte bedre. Vi har kleskoder overalt; kirken, jobb, osv også på et treningssenter, synes det er greit igrunn Anonymkode: 70ec7...95b Sett ofte at flere med lange tskjorter legger igjen svette under og rundt apoarater fordi det renner fra skjorta. Det kan virke som det er mer hygienisk med mer tettsittende og lindre klær for da får jo håndkleet effekt. Anonymkode: 65b7b...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magika_fra_Fyll Skrevet 20. februar 2023 #11 Del Skrevet 20. februar 2023 Toppen TS postet må da være godt innafor, på min lokale Sats går en stor del av damene i langt mindre kreasjoner. Herrene ser man også ofte i singlet/ermeløse ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 20. februar 2023 #12 Del Skrevet 20. februar 2023 Er lov hos oss. Det er påbudt å bruke håndkle, og vaske apparater etter seg, og så kan man gå i hva man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Del Skrevet 21. februar 2023 On 2/19/2023 at 7:43 PM, AnonymBruker said: Jeg skjønner at minishorts og bh ikke ikke er lov men hva er problematisk med en sånn overdel egentlig? https://www.zalando.no/eleven-by-venus-williams-love-buzz-tank-topper-hot-fuchsia-elx41d02v-j11.html Anonymkode: 1aeab...bfa Hvilken minishorts bruker du? Anonymkode: a8ae6...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Del Skrevet 22. februar 2023 På mitt senter er det ikke lov å trene i bare sportsbh/singlet. Som kvinne hadde jeg ikke hatt noe i mot om det var lov for kvinner (ville ikke vært komfortabel med det selv, men de som ønsker det kunne gått sånn), men menn som trener svetter syk mye. Selv med t-skjorte hender det at det drypper på gulvet rundt apparatene. En ting er at det blir glatt, og en annen ting at det faktisk er ganske ekkelt. I mine øyne. Og jeg har til dags dato aldri sett en mann tørke opp dammen på gulvet. (Grunnen til at jeg mener det burde vært lov for kvinner, er at de får gangene jeg har sett kvinner lage svettedam, har de hentet papir etterpå og tørkt opp, etter at de har vasket utstyret de har brukt). Anonymkode: faf12...1c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #15 Del Skrevet 19. mars 2023 Trener på Sats og her er det lov med singlet, sports-BH, magetopper, hotpants osv. Folk går i det de vil. Anonymkode: aa6ac...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 19. mars 2023 #16 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 19.55): Jeg svetter ganske lite Anonymkode: 1aeab...bfa Regler tilpasses ikke enkeltindivider… Endret 19. mars 2023 av Rotemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #17 Del Skrevet 19. mars 2023 Det antrekket ville vært lov på mitt senter så lenge du ikke har penis. Det er av en eller annen grunn lov for kvinner med singlet, men ikke for menn. Anonymkode: e740d...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #18 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg legger virkelig ikke merke til hva andre har på seg når jeg trener. Jeg har fullt fokus på hva jeg driver med og med god musikk fra et bra headset, er jeg i min egen sone. Kom Nettop hjem fra en økt nå, og kunne ikke fortalt hvem eller hvor mange andre som var der. I hvert fall ikke hva de hadde på seg🙄 Anonymkode: 225ad...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå