Gå til innhold

Hva er de beste kjøpene på Normal?

pepsidronning

Anbefalte innlegg

Just now, AprilLudgate said:

Varmeplaster?

Hvordan ser det ut? 

Er veldig usikker på om det er rett navn på det, altså. Det er en rødaktig forpakning, i all fall. Synes størrelsen minner om et kompress. Man tar det på som vanlig plaster, og så blir det varmt og roer ned smerte en god del. Tror det er rundt 40kr for en pakke med to plastre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det virkelig noen som kjøper disse som gaver? 

Ville nok ha blitt mer glad dersom du lot være…

Anonymkode: e62a7...ef4

Kjøper ikke selve posen som gave, men tar noe av innholdet selv og gir bort resten

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannkrem, dusjsåpe, deo, bind /truseinnlegg, fuktighetskrem,shampo/balsam. Og datteren min handler vel sminke der. Vi handler også bomullpads.

Anonymkode: 69c77...7c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig flytende håndsåpe i litersflaske, deodorant , plaster, tradisjonelle barberblader, hårruller, parfymer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat helse, men i hvert fall velvære...

Sjokoladen Rittersport!  18.- på Normal, tror jeg. På Meny koster de over 50!

Anonymkode: 3873a...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Ikke akkurat helse, men i hvert fall velvære...

Sjokoladen Rittersport!  18.- på Normal, tror jeg. På Meny koster de over 50!

Anonymkode: 3873a...b76

Ganske sjokkerende prisforskjell, ja! I utgangspunktet pleier jeg å styre unna Meny, absolutt alt er jo ekstremt dyrt der.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuktighetskremer, sminkefjerner fra Nivea uten parfyme (nesten halv pris), hårstrikk på boks uten metall), toalettrens (den rosa lukter så sykt godt), rens til oppvaskmaskin, produkter til fjerning av flekker, håndsåpe uten SLS og SLES, hårturbaner i mikrofiber (de suger sykt mye vann), øyeskygge fra Make Up revolution.

Mysterybags kan inneholde bra ting til feks adventskalender til barn/ungdom/ deg selv.

Kaffe, Te, Ketchup, sauser kan være langt rimeligere enn i butikk- men ikke alltid. Te koster 1/3 av det den gjør på Eurospar. 

Det var kanskje mest spørsmål i forhold til velvære/sminke - men tok nå med alt jeg kom på. For de fleste som steller seg selv har nå og et hjem de holder rede på.

Anonymkode: f716b...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fuktighetskremer, sminkefjerner fra Nivea uten parfyme (nesten halv pris), hårstrikk på boks uten metall), toalettrens (den rosa lukter så sykt godt), rens til oppvaskmaskin, produkter til fjerning av flekker, håndsåpe uten SLS og SLES, hårturbaner i mikrofiber (de suger sykt mye vann), øyeskygge fra Make Up revolution.

Takk for at du delte så mange gode råd. Jeg skal definitivt sjekke ut det hårgreiene i mikrofiber.

Men lurer på, hva er SLS og SLES? Har aldri hørt om det før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye shampoo, balsam og hårkurer som er billigere/større flasker enn de på vanlig dagligvarebutikk. I tillegg har de mye parfymer som både er billige og lukter godt. (La rive er et merke som de fleste normal butikker har, og de parfymene er veldig gode. Har tre ulike La rive parfymer som jeg har kjøpt på normal).

Endret av Jaane doe
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Silden de har der er helt fantastisk.

Anonymkode: d7b3e...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan bruke neglelakk, etter denne jobben har neglelakksforbruket mitt gått betraktelig nedover så jeg er ikke så oppdatert lengre på hva som holder legst osv meeeeeen, innimellom slår jeg på stortromma og disse fra Normal er jeg overraskende veldig fornøyd med945650947_Screenshot_20230402_140042_SamsungInternet.thumb.jpg.1c525c8e65acc13596a96fc049eb8e35.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godteri og snacks

Liker mange av parfymene fra La Rive, mange av de parfymene er dupes for designerparfymer

Dove produkter (dusjsåpe, håndsåpe, lotion, deodorant)

Tannkrem og tannbørste

Bomullspad

Krydder

Sjampo og balsam

Neglelakk fra Essie, W7 og OPI

Hudpleieprodukter fra Pure & Care, Garnier, CeraVe og L'Oreal

Forskjellige drikker (brus, limonade og te)

Sminke (blush, leppeprodukter og mascara)

Anonymkode: 790cc...f34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Normal-butikker. Går inn for å kjøpe noe helt konkret, som håndsåpe eller kaffe, og kommer ut igjen med fulle poser av nødvendigheter. Betaler mye, og føler at jeg ikke har sløst ei krone. Kommer alltid over noe som vi trenger, og som er et godt kjøp kontra parfymeri eller dagligvare.
Mitt siste raid resulterte i masse barbersaker (ungdom i hus), tannpleieprodukter, vitaminer og proteinbarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannkrem, deodorant, zalo, håndsåpe, barberhøvler, neglelakkfjerner, bomullsdotter også sånn spray man kan ta i skoene for å forebygge lukt. Mascara fra Loreal og Maybelline er ganske billige, med mindre Cubus og H&M kjører rabatt. Utenom det kan jeg ikke forholde meg til å kjøpe faste ting hos Normal, de rullerer varer noe helt enormt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper alt fra kosmetikk,sminke,velværeprodukter, kattemat,rengjøringsprodukter, leker, godteri, te og kaffe, lista er lang. Er nok den butikken jeg legger ned mest penger i.  Kjøper alltid for mye der 😅

Anonymkode: c6d26...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 2.4.2023 den 23.22):

Tannkrem, deodorant, zalo, håndsåpe, barberhøvler, neglelakkfjerner, bomullsdotter også sånn spray man kan ta i skoene for å forebygge lukt. Mascara fra Loreal og Maybelline er ganske billige, med mindre Cubus og H&M kjører rabatt. Utenom det kan jeg ikke forholde meg til å kjøpe faste ting hos Normal, de rullerer varer noe helt enormt. 

Jeg sliter med det samme hos Normal.

Kan gå innom flere ganger for å se etter håndsåperefill uten parfyme, er åpen for ulike merker.

Men veldig ofte er det tomt.

Så solkrem fra Garnier, så tomt - så ingen solkrem i det hele tatt. 

Samme med L’ or kapslene. 

Må åpenbart hamstre, noe endel andre og virker tenke om samme produkt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (På 2.4.2023 den 14.03):

Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan bruke neglelakk, etter denne jobben har neglelakksforbruket mitt gått betraktelig nedover så jeg er ikke så oppdatert lengre på hva som holder legst osv meeeeeen, innimellom slår jeg på stortromma og disse fra Normal er jeg overraskende veldig fornøyd med945650947_Screenshot_20230402_140042_SamsungInternet.thumb.jpg.1c525c8e65acc13596a96fc049eb8e35.jpg

Jeg har også en jobb hvor jeg ikke kan ha neglelakk, så himla kjedelig 🫠

Jeg kjøper produkter fra The Curl Gurl, beste hårproduktene jeg har vært borti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...