Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #41 Del Skrevet 20. februar 2023 Just now, AprilLudgate said: Varmeplaster? Hvordan ser det ut? Er veldig usikker på om det er rett navn på det, altså. Det er en rødaktig forpakning, i all fall. Synes størrelsen minner om et kompress. Man tar det på som vanlig plaster, og så blir det varmt og roer ned smerte en god del. Tror det er rundt 40kr for en pakke med to plastre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsidronning Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det virkelig noen som kjøper disse som gaver? Ville nok ha blitt mer glad dersom du lot være… Anonymkode: e62a7...ef4 Kjøper ikke selve posen som gave, men tar noe av innholdet selv og gir bort resten 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. februar 2023 #43 Del Skrevet 20. februar 2023 Billig flytende håndsåpe i halvlitersflaske 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #44 Del Skrevet 21. februar 2023 Tannkrem, dusjsåpe, deo, bind /truseinnlegg, fuktighetskrem,shampo/balsam. Og datteren min handler vel sminke der. Vi handler også bomullpads. Anonymkode: 69c77...7c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 21. februar 2023 #45 Del Skrevet 21. februar 2023 Billig flytende håndsåpe i litersflaske, deodorant , plaster, tradisjonelle barberblader, hårruller, parfymer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #46 Del Skrevet 21. februar 2023 Ikke akkurat helse, men i hvert fall velvære... Sjokoladen Rittersport! 18.- på Normal, tror jeg. På Meny koster de over 50! Anonymkode: 3873a...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 21. februar 2023 #47 Del Skrevet 21. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Ikke akkurat helse, men i hvert fall velvære... Sjokoladen Rittersport! 18.- på Normal, tror jeg. På Meny koster de over 50! Anonymkode: 3873a...b76 Ganske sjokkerende prisforskjell, ja! I utgangspunktet pleier jeg å styre unna Meny, absolutt alt er jo ekstremt dyrt der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #48 Del Skrevet 21. februar 2023 Fuktighetskremer, sminkefjerner fra Nivea uten parfyme (nesten halv pris), hårstrikk på boks uten metall), toalettrens (den rosa lukter så sykt godt), rens til oppvaskmaskin, produkter til fjerning av flekker, håndsåpe uten SLS og SLES, hårturbaner i mikrofiber (de suger sykt mye vann), øyeskygge fra Make Up revolution. Mysterybags kan inneholde bra ting til feks adventskalender til barn/ungdom/ deg selv. Kaffe, Te, Ketchup, sauser kan være langt rimeligere enn i butikk- men ikke alltid. Te koster 1/3 av det den gjør på Eurospar. Det var kanskje mest spørsmål i forhold til velvære/sminke - men tok nå med alt jeg kom på. For de fleste som steller seg selv har nå og et hjem de holder rede på. Anonymkode: f716b...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 21. februar 2023 #49 Del Skrevet 21. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Fuktighetskremer, sminkefjerner fra Nivea uten parfyme (nesten halv pris), hårstrikk på boks uten metall), toalettrens (den rosa lukter så sykt godt), rens til oppvaskmaskin, produkter til fjerning av flekker, håndsåpe uten SLS og SLES, hårturbaner i mikrofiber (de suger sykt mye vann), øyeskygge fra Make Up revolution. Takk for at du delte så mange gode råd. Jeg skal definitivt sjekke ut det hårgreiene i mikrofiber. Men lurer på, hva er SLS og SLES? Har aldri hørt om det før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 21. februar 2023 #50 Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) De har mye shampoo, balsam og hårkurer som er billigere/større flasker enn de på vanlig dagligvarebutikk. I tillegg har de mye parfymer som både er billige og lukter godt. (La rive er et merke som de fleste normal butikker har, og de parfymene er veldig gode. Har tre ulike La rive parfymer som jeg har kjøpt på normal). Endret 21. februar 2023 av Jaane doe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 2. april 2023 #51 Del Skrevet 2. april 2023 Foot peel mask 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #52 Del Skrevet 2. april 2023 Silden de har der er helt fantastisk. Anonymkode: d7b3e...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 2. april 2023 #53 Del Skrevet 2. april 2023 Kjøper vaskemiddel og kattemat 🫧🫧🐈⬛🐾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. april 2023 #54 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan bruke neglelakk, etter denne jobben har neglelakksforbruket mitt gått betraktelig nedover så jeg er ikke så oppdatert lengre på hva som holder legst osv meeeeeen, innimellom slår jeg på stortromma og disse fra Normal er jeg overraskende veldig fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #55 Del Skrevet 2. april 2023 Godteri og snacks Liker mange av parfymene fra La Rive, mange av de parfymene er dupes for designerparfymer Dove produkter (dusjsåpe, håndsåpe, lotion, deodorant) Tannkrem og tannbørste Bomullspad Krydder Sjampo og balsam Neglelakk fra Essie, W7 og OPI Hudpleieprodukter fra Pure & Care, Garnier, CeraVe og L'Oreal Forskjellige drikker (brus, limonade og te) Sminke (blush, leppeprodukter og mascara) Anonymkode: 790cc...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. april 2023 #56 Del Skrevet 2. april 2023 Elsker Normal-butikker. Går inn for å kjøpe noe helt konkret, som håndsåpe eller kaffe, og kommer ut igjen med fulle poser av nødvendigheter. Betaler mye, og føler at jeg ikke har sløst ei krone. Kommer alltid over noe som vi trenger, og som er et godt kjøp kontra parfymeri eller dagligvare. Mitt siste raid resulterte i masse barbersaker (ungdom i hus), tannpleieprodukter, vitaminer og proteinbarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 2. april 2023 #57 Del Skrevet 2. april 2023 Tannkrem, deodorant, zalo, håndsåpe, barberhøvler, neglelakkfjerner, bomullsdotter også sånn spray man kan ta i skoene for å forebygge lukt. Mascara fra Loreal og Maybelline er ganske billige, med mindre Cubus og H&M kjører rabatt. Utenom det kan jeg ikke forholde meg til å kjøpe faste ting hos Normal, de rullerer varer noe helt enormt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #58 Del Skrevet 8. april 2023 Kjøper alt fra kosmetikk,sminke,velværeprodukter, kattemat,rengjøringsprodukter, leker, godteri, te og kaffe, lista er lang. Er nok den butikken jeg legger ned mest penger i. Kjøper alltid for mye der 😅 Anonymkode: c6d26...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. april 2023 #59 Del Skrevet 8. april 2023 Kullsyrevann skrev (På 2.4.2023 den 23.22): Tannkrem, deodorant, zalo, håndsåpe, barberhøvler, neglelakkfjerner, bomullsdotter også sånn spray man kan ta i skoene for å forebygge lukt. Mascara fra Loreal og Maybelline er ganske billige, med mindre Cubus og H&M kjører rabatt. Utenom det kan jeg ikke forholde meg til å kjøpe faste ting hos Normal, de rullerer varer noe helt enormt. Jeg sliter med det samme hos Normal. Kan gå innom flere ganger for å se etter håndsåperefill uten parfyme, er åpen for ulike merker. Men veldig ofte er det tomt. Så solkrem fra Garnier, så tomt - så ingen solkrem i det hele tatt. Samme med L’ or kapslene. Må åpenbart hamstre, noe endel andre og virker tenke om samme produkt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 8. april 2023 #60 Del Skrevet 8. april 2023 skreppamedleppa skrev (På 2.4.2023 den 14.03): Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan bruke neglelakk, etter denne jobben har neglelakksforbruket mitt gått betraktelig nedover så jeg er ikke så oppdatert lengre på hva som holder legst osv meeeeeen, innimellom slår jeg på stortromma og disse fra Normal er jeg overraskende veldig fornøyd med Jeg har også en jobb hvor jeg ikke kan ha neglelakk, så himla kjedelig 🫠 Jeg kjøper produkter fra The Curl Gurl, beste hårproduktene jeg har vært borti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå