Gjest Ikke shoppoholiker Skrevet 23. desember 2005 #1 Del Skrevet 23. desember 2005 Alle jeg kjenner inkl. meg selv har løpt i hele dag. Byttet pakker, handle inn osv. Jeg har ikke hatt tid til å lage meg middag engang. En venninne kommer innom om en times tid, og jeg skal foreslå at vi deler en flaske vin og bestiller pizza slik at vi stinker hvitløk på julaften. Jeg gleder meg til januar. Da senker julefreden seg innover landet. Alle er blakke, det er lite folk på utestedene, og det eneste man har å tenke på er å få juletreet ut av døra... Jeg er lei av kjøpefesten. Julaften pleier være koselig, men det er ikke pga. gavene men fordi jeg møter venner, venners venner og familie. Hva med dere? Har dere tid til å stresse ned og sette ned kravene noen hakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2005 #2 Del Skrevet 23. desember 2005 Nei jeg stresser ikke, fordi jeg helt uventet fikk fri to timer tidligere enn vanlig fra jobb. Men jeg har stresset en del helt frem til nå. Nå er alt i hus, og det som ikke er kommet i hus til nå kan jeg gjøre lite med. Så da er det ikke noen vits i å stresse, og da kan man like gjerne la det være. God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. desember 2005 #3 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har ikke stresset i det hele tatt i dag. Jeg har vært tidlig ute med alt og ikke utsatt det til siste slutt. I dag har jeg bakt en kake, laget dessert til i morgen, ordnet litt av middagen til i morgen og jeg har vasket gulvene. Vi har hatt en del besøk i løpet av dagen og jeg har hatt tid til å sette meg ned med god samvittighet. I kveld skal jeg ta det med ro og la julefreden senke seg. Vi får gjester i morgen, men det kommer ikke til å bli noe stress da heller for jeg har alt under kontroll. Jeg bare gleder meg til jul . Jeg hadde ikke orket å utsette alt til siste liten. Da hadde det bare blitt stress og mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2005 #4 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg stresser heller ikke ... har bare tatt det rolig i dag. Bare vært et par timer på jobb, og ellers besøkt ex. svigerforeldre, en gammel tante og onkel og mor min med juleblomster. Julegavene er kjøpt inn i god tid - fordi jeg ikke orker de siste dagen med kaos i butikkene. Tror jeg har kontroll - og har jeg det ikke - er det bare tjukke slekta i morgen - og da tar vi det som det kommer. Koselig skal vi ha det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. desember 2005 #5 Del Skrevet 23. desember 2005 Nei, vi er ikke stresset i det hele tatt. Vi har handlet litt mat (gavene har vært klare lenge) og jeg har bakt en god del (men det er bare kos), og ellers bare slappet av. Nå skal vi straks pynte juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #6 Del Skrevet 23. desember 2005 Nei. Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 23. desember 2005 #7 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, jeg er stressa ! Gleder meg til i morgen kl. fem. Da senker julefreden seg og kosen begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. desember 2005 #8 Del Skrevet 24. desember 2005 Fairy var ærlig. Dere andre vet jeg ikke helt... Men jeg ønsker dere likavel en fredelig jul. Nå er jeg stresset. Butikken stenger to... dvs. at jeg må løpe om cirka to minutter eller be en venninnes venn som selger gamle frimerker på rimini om å kjøpe fire øl til meg så jeg har noe med meg på julaften... Han skal også dit... jeg vet ikke om jeg klarer ta på meg klær, se meg i speilet, løpe på butikken. Jeg vet jo at det ikke er sju sorter kaker i kveld, det er sju sorter alkohol... Vet jeg får en gave, og jeg er fornøyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #9 Del Skrevet 24. desember 2005 Nei, her i huset stresser vi aldri. Man må da ta julen med ro, slik som med hverdagen ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 24. desember 2005 #10 Del Skrevet 24. desember 2005 Nei. Ikke stresset. Mere resignert. Skal være svært glad når alt er overstått i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 25. desember 2005 #11 Del Skrevet 25. desember 2005 Årets lille julaften forløp eksemplarisk og rolig for min del, helt til vi brukte TO TIMER på å få det (som vanlig) alt for store juletreet til å stå rett i foten... Jeg passer på å aldri ha gaver igjen å kjøpe eller kaker igjen å bake denne siste dagen før jul, men en del ferskvarer må bestandig handles i overfylte matbutikker, og jeg begynner aldri å pynte før om ettermiddagen lille julaften. Så et visst hektisk preg blir det, uansett hvordan man snur og vender på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå