Gå til innhold

Babyplan spøkelsesstreker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått klar positiv test hver dag siden onsdag, og etter tidsfristen har alle strekene gått til såvidt synlig, og nesten forsvunnet i løpet av dagen.. 

Hadde fryseforsøk denne mnd, og idag (lørdag) er det 10 dager siden innsett av 10 celler embryo) 

Har testet andre måneder med tester fra samme pakke, men ingen strek på dem, verken før eller etter tidsfristen.

Kjemisk kanskje? Skulle hatt blødning igår, men ingenting enda. Og puppene sluttet idag og være ømme 🤔

Har noen vært borti det samme?

Anonymkode: f7b95...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 1.39):

Jeg har fått klar positiv test hver dag siden onsdag, og etter tidsfristen har alle strekene gått til såvidt synlig, og nesten forsvunnet i løpet av dagen.. 

Hadde fryseforsøk denne mnd, og idag (lørdag) er det 10 dager siden innsett av 10 celler embryo) 

Har testet andre måneder med tester fra samme pakke, men ingen strek på dem, verken før eller etter tidsfristen.

Kjemisk kanskje? Skulle hatt blødning igår, men ingenting enda. Og puppene sluttet idag og være ømme 🤔

Har noen vært borti det samme?

Det kan ha vært kjemisk. Jeg hadde også fryseforsøk, fikk ømme pupper og spøkelsesstrek, men mensen kom…(og ømheten ble borte et par dager før).

Men det er jo så individuelt. Hvordan går det nå?

Anonymkode: 4c364...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kan ha vært kjemisk. Jeg hadde også fryseforsøk, fikk ømme pupper og spøkelsesstrek, men mensen kom…(og ømheten ble borte et par dager før).

Men det er jo så individuelt. Hvordan går det nå?

Anonymkode: 4c364...0dc

Fortsatt ingen blødning. Nå skal det sies at jeg går på cyclogest, som jeg har lest at det utsetter mens, selvom sykehuset mener det har ingenting å si.

Tisser på en clearblue imorgen (har hatt et par testfrie dager), men de vil uansettat jeg tar hcg blodprøver. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fortsatt ingen blødning. Nå skal det sies at jeg går på cyclogest, som jeg har lest at det utsetter mens, selvom sykehuset mener det har ingenting å si.

Tisser på en clearblue imorgen (har hatt et par testfrie dager), men de vil uansettat jeg tar hcg blodprøver. 

Ts

Cyclogest utsetter mens. Når du avslutter den vil mensen komme fra 1-2 dager etterpå 😊 jeg har brukt progresteronstøtte 3 sykluser når og mensen har aldri kommet før jeg har avsluttet progresteronstøtten!

Anonymkode: e7903...341

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...