AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #21 Del Skrevet 21. februar 2023 Dere som har prøvd Babyfoot: Hvordan er det? Har lyst til å teste, men vegrer meg litt. Svir det mens man har sokkene på eller etter? Anonymkode: 08deb...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #22 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere som har prøvd Babyfoot: Hvordan er det? Har lyst til å teste, men vegrer meg litt. Svir det mens man har sokkene på eller etter? Anonymkode: 08deb...1f4 Svir ikke, merker det nesten ikke, annet en at det er merkelig å gå, for det blir veldig glatt Lukter litt stramt synes jeg, men selv med atopisk eksem, livredd for å prøve, gikk det over all forventning. Ingen hudreaksjon annet enn den flassingen som SKAL oppstå etter noen dager Anonymkode: 82cfd...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #23 Del Skrevet 21. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Urea er urin. I krem er dette i syntetisk form. Den løser opp hard hud. Du kan like gjerne sitte med bena i ditt eget tiss. Anonymkode: 48dae...e1c Urea er en del av urinen. I motsetning til urin har urea hverken farge eller lukt. Urin inneholder en del andre (avfall)stoffer fra kroppens metabolisme i tillegg. Anonymkode: d2dbc...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #24 Del Skrevet 21. februar 2023 Ha en fotfil hengende i dusjen. Så gjør du det til en vane å feie over punktene og stedene med hard hud (hæler osv) på føttene på slutten av dusjtiden kanskje to ganger i uka. Fil bort våt og død hud, og få silkemyke føtter. Ser folk anbefaler å smøre føttene også, så gjør det. Jeg gjør ikke det, men får myke føtter likevel. Anonymkode: 14f1d...13c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #25 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg får fort hard hud under føttene. Erfaringen min er at det enkle er ofte det beste. Bruk pimpstein kjapt etter du har tatt en dusj/bad. Den er som regel billig, og den er effektiv. Tenker da på en slik som denne; https://www.clasohlson.com/no/Fotrasp-pimpstein/p/Pr442555000 Jeg har kjøpt de på normal. Har ikke hatt behov for noen kremer. Anonymkode: 6b2a6...343 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #26 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dere som har prøvd Babyfoot: Hvordan er det? Har lyst til å teste, men vegrer meg litt. Svir det mens man har sokkene på eller etter? Anonymkode: 08deb...1f4 Svir ingenting, er bare vått 😄 Anonymkode: 25e11...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #27 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dere som har prøvd Babyfoot: Hvordan er det? Har lyst til å teste, men vegrer meg litt. Svir det mens man har sokkene på eller etter? Anonymkode: 08deb...1f4 Jeg tåler de ikke. Fikk allergisk reaksjon. Og elveblest på beina, trodde jeg skulle klø meg ihjel i over en uke etterpå. Har også testet et annet merke i senere tid, med samme reaksjon. Men har ikke hørt om andre som reagerer sånn. Anonymkode: f4d00...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 22. februar 2023 #28 Del Skrevet 22. februar 2023 En gang i uken tar jeg fotbad, bruker fotfil etterpå og smører med Babyfoot krem. Smører med denne kremen hver dag. Sluttet å ha hard hud under føttene når jeg startet med dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #29 Del Skrevet 22. februar 2023 Mange av tipsene i denne tråden vil gjøre vondt verre på lang sikt. Du skal selvfølgelig hverken file for mye eller legge beina i salt fotbad. Filer du for mye så vil huden bli tykkere. Salt trekker ut fuktighet. Kremer vil gjøre at huden slutter å produsere egen smøring. Begynn i det små. Fil litt av den harde huden etter hver gang du dusjer. Da tar du det i små steg. Du blir ikke myk med én gang, men huden rekker å tilpasse seg og du slipper at den produserer enda tykkere hud fordi den reparerer seg selv og bygger seg enda kraftigere opp. Anonymkode: e029f...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 22. februar 2023 #30 Del Skrevet 22. februar 2023 Når en først har fått hard hud under føttene så er det best å ta fotbad, så file litt for så å smøre føttene med krem etterpå, gjerne ett tykt lag og ha på sokker utenpå så det ikke blir kliss på gulvet om en må bevege seg før det trekker inn. Har enkelt og greit brukt grønnsåpe i vannet (men kan nok bruke hvilken som helst såpe), å rubbe med en peelingkrem hjelper også på, også smører en med en feit fuktighetskrem til slutt (merke spiller ikke så stor rolle) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå