AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #1 Del Skrevet 18. februar 2023 Har alltid hatt hydtype med store porer og med alderen er disse mye mer synlig. Det har alltid vært mitt største kompleks i den grad at jeg aldri har turt å gå uten sminke og nå når de er værre med alderen er det til og med dager jeg ikke klarer å gå ut av huset fordi jeg føler at porene skriker og jeg se grusom ut. Skjønner at det er mest i mitt hode og at jeg må jobbe med selvbildet og lære meg å gi faen men frem til da HVA funker egentlig mot store porer på en aldrende hud i midten av 30-årene? Er åpen for alt fra laser til prp til pudder, så lenge det funker. Noen erfaringer? ❤️ Anonymkode: aa3c6...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #2 Del Skrevet 18. februar 2023 Gå til en profesjonell hudklinikk/plastikk kirurgisk sted, ikke hudpleier. De kan se på huden din og gi deg råd om hva som passer best. Jeg var akkurat hos en klinikk som virker veldig seriøse hos en kosmetisk sykepleier. Har tørr hud og litt porer og fikk noen produkter jeg skal bruke en stund også spurte jeg om de har noen behandlinger jeg kan gjøre også og da sa hun mesoteriapi med dermapen, så tenkte å prøve det etter hudprogrammet jeg bruker nå. Anonymkode: ac512...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 19. februar 2023 #3 Del Skrevet 19. februar 2023 For å svare veldig enkelt på spørsmålet, produkter som inneholder bha syrer, aha syrer og retinol kan hjelpe 🙂 for min del hjelper det også å gi huden tilstrekkelig med fukt da huden produserer mer talg om huden blir tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har alltid hatt hydtype med store porer og med alderen er disse mye mer synlig. Det har alltid vært mitt største kompleks i den grad at jeg aldri har turt å gå uten sminke og nå når de er værre med alderen er det til og med dager jeg ikke klarer å gå ut av huset fordi jeg føler at porene skriker og jeg se grusom ut. Skjønner at det er mest i mitt hode og at jeg må jobbe med selvbildet og lære meg å gi faen men frem til da HVA funker egentlig mot store porer på en aldrende hud i midten av 30-årene? Er åpen for alt fra laser til prp til pudder, så lenge det funker. Noen erfaringer? ❤️ Anonymkode: aa3c6...a03 Som @Blingblingtahei skriver - syrer, retinol og nok fukt kan hjelpe, i tillegg til eventuelle behandlinger hos kosmetisk sykepleier. Jeg har kombinasjonshud og har alltid hatt litt store porer på nesen og haken, men en hudpleierutine med ukentlig syreeksfoliering, retinol annenhver kveld, serum med antioksidanter og masse fukt, har gjort at porene mine nå er mye mindre synligere. Du kan også bruke en primer når du sminker deg, den jevner ut ujevnheter i huden og gir et godt grunnlag for foundation. Jeg synes forøvrig at det er å overdrive å kalle huden "aldrende" når du bare er i midten av 30-årene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Del Skrevet 20. februar 2023 Roci skrev (23 timer siden): Som @Blingblingtahei skriver - syrer, retinol og nok fukt kan hjelpe, i tillegg til eventuelle behandlinger hos kosmetisk sykepleier. Jeg har kombinasjonshud og har alltid hatt litt store porer på nesen og haken, men en hudpleierutine med ukentlig syreeksfoliering, retinol annenhver kveld, serum med antioksidanter og masse fukt, har gjort at porene mine nå er mye mindre synligere. Du kan også bruke en primer når du sminker deg, den jevner ut ujevnheter i huden og gir et godt grunnlag for foundation. Jeg synes forøvrig at det er å overdrive å kalle huden "aldrende" når du bare er i midten av 30-årene link til produkter? Anonymkode: 86356...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. februar 2023 #6 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): link til produkter? Anonymkode: 86356...8dd Vil du ha link til de produktene jeg bruker/har brukt, eller er det noen bestemte merker du liker? Ønsker du rimeligst mulig produkter, eller har du litt å gå på når det gjelder pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå