Gå til innhold

IVF/Prøverør kostnad osv, dere med erfaring!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen (begge 33) har begynt å prøve og har ikke holdt på lenge så å få «hjelp» er ikke aktuelt enda men man tenker jo på alt så har bare noen spm til dere som har gått gjennom/går gjennom det nå.

betaler man alt selv når man får hjelp? Eller får man hjelp via det offentlige når man har «slitt» en stund? 

hvis dere betaler selv hvor mye endte dere opp å betale? Siden det sikkert ikke er normalen at det klaffer på første forsøk? Hvordan finansierte dere det? 

takk!❤️

Anonymkode: 3f1c9...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første legetimen betalte vi jo selv. Valgte deretter å teste han ganske raskt privat før vi brukte mer tid på meg, det var vel ca 1500. Valgte å vente på henvisning til gyn (ventetid 3 måneder), da kostet det vel ca 450, mot at det ville kostet kanskje 2000 privat. Den angrer jeg på. Så tilsvarende priser for 2-3 timer til, før henvisning ble sendt. 

Derfra er det en del egenandeler, og andre småting. Men største kostnaden er at du må betale medisinene opp til 18 000 (mener jeg det er nå) selv, og deretter legge ut frem til du får det refundert. 

Tror alt sammen kostet oss 25 000+. "Finansierte" det bare rett over lønnskonto. 

Anonymkode: 00087...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...