Gå til innhold

Linda Johnsen hudpleie - erfaringer ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 52 år gammel og opptatt av gode hudpleie rutiner. Har i mange år brukt Botox i pannen, men nå skal jeg over på god hudpleie. Har brukt Elexir for å ivareta huden, men leser nå mye skyt av Linda J- hudpleieprodukter. Har noen erfaringer med dette hudpleie merket? Evt andre gode produkter? 

Anonymkode: 4769b...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er 52 år gammel og opptatt av gode hudpleie rutiner. Har i mange år brukt Botox i pannen, men nå skal jeg over på god hudpleie. Har brukt Elexir for å ivareta huden, men leser nå mye skyt av Linda J- hudpleieprodukter. Har noen erfaringer med dette hudpleie merket? Evt andre gode produkter? 

Hei🌸

Jeg har kun testet den ene fuktighetskremen, den lukter rose og er fet og god.

Gir masse deilug fukt,og glød.

Har også lyst å teste flere av hennes produkter,men syns de er veldig dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stolt på å kjøpe hudpleieprodukter fra ei som åpenbart har så mye botox som henne... det er jo veldig selvmotsigende.

Anonymkode: 7c928...cb2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt pengene på Botox og heller skaffet meg en basic hudpleierutine.

Jeg har prøvd Linda produkter. De lukter for sterkt for meg, og ingredisensmessig ble jeg ikke imponert. 

Anonymkode: 5d7fb...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg ville brukt pengene på Botox og heller skaffet meg en basic hudpleierutine.

Jeg har prøvd Linda produkter. De lukter for sterkt for meg, og ingredisensmessig ble jeg ikke imponert. 

Anonymkode: 5d7fb...eff

Hvis du leser hva jeg skriver har jeg både brukt Botox og hatt gode hudpleierutiner (med Elixir). Jeg vil ikke lenger bruke Botox og ønsker meg gode effektive hudpleieprodukter (enda mer enn Elixir) og evt hudpleie behandlinger i salong. Jeg tenkte kanskje Linda J sine produkter var i denne kategorien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 8.16):

Hvis du leser hva jeg skriver har jeg både brukt Botox og hatt gode hudpleierutiner (med Elixir). Jeg vil ikke lenger bruke Botox og ønsker meg gode effektive hudpleieprodukter (enda mer enn Elixir) og evt hudpleie behandlinger i salong. Jeg tenkte kanskje Linda J sine produkter var i denne kategorien. 

Det er ingen hudpleieprodukter som i realiteten kan erstatte Botox, som fungerer  ved å blokkere impuls-overføringen fra nervene til musklene, slik at disse blir  lammet, og huden over vil bli glattere og rynkene vil normalt reduseres. Når man slutter å bruke Botox, vil rynkene etterhvert ofte komme tilbake. 

Du skriver ikke noe om hvilke produkter fra Elixir du bruker pr i dag, men det er jo en hudpleieserie med mange aktive ingredienser. Andre merker du kan vurdere, er f.eks. ZO Skin, Obagi Medical, iS Clinical eller SkinCeuticals. Jeg ville kanskje vurdert å få anbefalinger fra en hudpleier, slik at du får en best mulig tilpasset kombinasjon av behandlinger og hudpleieprodukter til hjemmebruk, basert på dine behov og ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ca på din alder og mener dette er veldig gode produkter. Men de er overpriset.

Filorga er MYE bedre. Produktene er en rein nytelse og kremene plumper bort det meste av linjer, porer og rynker. Lukter godt gjør de også. Dyre produkter, men verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...