AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #41 Del Skrevet 20. februar 2023 Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Er det noen som faktisk har lest bibelen? Gud, som den psykopatiske maktgale farsfiguren, er jo åpenbart skurken i historien. Hvor mange tusener dreper han ikke? Djevelen er definitivt helten. Han tror på mennesket og vil at man skal kunne realisere sitt potensialet. Jeg har lest hele bibelen. Derfor har jeg forstått hvor god han faktisk er! Vi skal følge det nye testamentet! Gud er perfekt kjærlighet♥️ han tilintetgjører alt ondt! Anonymkode: d8a87...773 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #42 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gud er død. Anonymkode: 4f5d2...291 Ingen andre enn gud selv bryr seg om at du sier det. Gud er rettferdig og en god dommer han dømmer deg ingen andre. Derfor vil jeg at du ser håpet før det er forsent fordi jeg er glad i deg og vil ikke se deg i helvette♥️ Jesus lever igjennom oss han oppsto fra di døde. Anonymkode: d8a87...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #43 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen andre enn gud selv bryr seg om at du sier det. Gud er rettferdig og en god dommer han dømmer deg ingen andre. Derfor vil jeg at du ser håpet før det er forsent fordi jeg er glad i deg og vil ikke se deg i helvette♥️ Jesus lever igjennom oss han oppsto fra di døde. Anonymkode: d8a87...773 Jesus lærer oss å være glad i alle uansett hva dem har gjort. Han er det ultimate kjærlighet. Ingen over. Alle her i verden trenger å bli veiledet av den hellige ånd på den smale sti å bestå guds test. Anonymkode: d8a87...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #44 Del Skrevet 20. februar 2023 Men virkelig, hvor går egentlig grensen mellom religiøsitet og psykiatriske vrangforestillinger? Anonymkode: 4f5d2...291 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #45 Del Skrevet 20. februar 2023 Hele verden skal bli så utrolig ondsinnet mot hverandre at verden skal feire når kristne har blitt drept. Men når dem feirer kommer guds vrede og tar dere og mangen i min familie og det sørger mitt hjerte😪💔 Anonymkode: d8a87...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #46 Del Skrevet 20. februar 2023 Guds frykt for å møte hans vrede og helvette er en sunn frykt! Som en far får barn til å frykte alt det onde som vold narkotika osv. Han veileder oss i riktig retning med å sette frykt i oss for hva han kan gjøre som en rettferdig dommer....bibelen er også til for å sette den sunne frykten i oss og lære oss historien veien og lære hvordan vi følger ham og hva som skal skje sånn vi er forberedt. Han er så utrolig god i denne onde verdenen han er en far som ville drept for sine barn! Bare dem som følger han er hans barn! Og alle små barn seffølgeligt uansett hva! Anonymkode: d8a87...773 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 20. februar 2023 #47 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor skal vi holde det for oss selv når vi ikke vil at dere skal brenne i helvette for all evigheter? Vi kommer aldri til å holde sannheten for oss selv. Uansett hva folk gjør og sier og sånn skal det være! Vi er pliktig til å spre budskapet. Håper du omvender deg til kjærligheten fra ondskapen din. Dine forferdre som ikke trodde brenner i helvette. Du vil ikke ende opp som dem. Jesus elsker deg du må bare innse det. Men du elsker ondskapen i verden styrt av satan. Anonymkode: d8a87...773 Når jeg leser sånt, så er jeg kjempeglad jeg ikke er hjernevasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 20. februar 2023 #48 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen andre enn gud selv bryr seg om at du sier det. Gud er rettferdig og en god dommer han dømmer deg ingen andre. Derfor vil jeg at du ser håpet før det er forsent fordi jeg er glad i deg og vil ikke se deg i helvette♥️ Jesus lever igjennom oss han oppsto fra di døde. Anonymkode: d8a87...773 Vi har domstoler som dømmer kriminelle her i landet. Ingen blir sett på som kriminell fordi de sier Gud er død eller at Jesus ikke kommer tilbake osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #49 Del Skrevet 20. februar 2023 Eva-Lena skrev (8 minutter siden): Vi har domstoler som dømmer kriminelle her i landet. Ingen blir sett på som kriminell fordi de sier Gud er død eller at Jesus ikke kommer tilbake osv. Verden er styrt av satan. Gud dømmer fra himmelen i sin egen rettsal om vi får dødsdommen eller blir fri. Anonymkode: d8a87...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 20. februar 2023 #50 Del Skrevet 20. februar 2023 Gud dømmer ingen. Jesus var ikke kristen. Buddha var ikke buddhist, Mohammed var ikke muslim. Religionene oppstod ETTER at disse mestrene vandret jorden.Deres lys og kraft var så sterk at det ble dannet religioner etter dem. Men religioner blir gjerne manipulert med for å få kontroll over mennesker gjennom frykt. F.eks denne LØGNEN " tror du ikke på Jesus vil du havne i helvete". Dette brukte kirkens menn før i tiden for å få kontroll over menneskene. Det en en egen frekvens som kalles kristus energien. Vi har alle tilgang på denne. Den er ren ubetinget kjærlighet. Det har opprinnelig, og i realiteten ingenting med religion å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 20. februar 2023 #51 Del Skrevet 20. februar 2023 Vinterjenta skrev (16 timer siden): Fascinerende. Forstår at dere ønsker at det fins en mening bak alt. Men det er det ikke. Jo. Det er en mening bak alt. Trist å lese om alle de fortapte sjeler her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #52 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men virkelig, hvor går egentlig grensen mellom religiøsitet og psykiatriske vrangforestillinger? Anonymkode: 4f5d2...291 Den grensen kan være veldig vanskelig å skille mellom noen ganger. Det er ganske mange likhetstrekk mellom f.eks schizofreni og religiøs overbevisning. Jeg mener at det ikke skal så mye til før de religiøse vrangforestillingene går over i psykisk sykdom. "Hvis en person har en vrangforestilling så kalles det psykose, hvis flere lider av den samme vrangforestillingen kaller man det religion"... 🤪 Anonymkode: d789a...a76 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 20. februar 2023 #53 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Verden er styrt av satan. Gud dømmer fra himmelen i sin egen rettsal om vi får dødsdommen eller blir fri. Anonymkode: d8a87...773 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er hjernevasket av satan. Du tror på satans løgner om hva som er ond og godt sannhet og løgn. Satan har snudd alt i verden inn ut opp ned. Livet er en stor test. Satan distraherer ved alt som er komfortabelt og kjekt i verden. Han distraherer deg til evig død. Anonymkode: d8a87...773 Adrenalina1 skrev (9 minutter siden): Det er akkurat det du er. Av satan. Og du aner det ikke selv. Stakkars. Jaja, jeg bryr meg ikke. Jeg har ett godt liv, så da takker jeg satan for det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #54 Del Skrevet 20. februar 2023 Eva-Lena skrev (2 minutter siden): Jaja, jeg bryr meg ikke. Jeg har ett godt liv, så da takker jeg satan for det 😊 Uff får reint vondt av folk jeg, hva dem kan få seg til å tro på, og styre livet sitt etter. Bedre å leve frie ❤️ Anonymkode: d789a...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #55 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 12.13): Ifølge bibelen vil mangen kristne i endetiden bli drept for å forkynne guds ord. Og ikke ta imot dyrets merke på hånd eller pannen Vi er på god vei! nå.https://www.foxnews.com/media/fbi-found-gateway-declare-christians-criminals-federal-whistleblower Hvis det skjer at verden som er styrt av satan går så langt å drepe kristne. Er det et bevis i seg selv at verden er styrt av satan og satan ser på kristne så mye som en trussel bare for å snakke. Å snakke guds ord har store krefter og satan vet dette! Anonymkode: d8a87...773 Kanskje du heller burde fokusere på de millioner drept med påskudd overtroen du er tilhenger av? Eller uroe deg litt over de direkte sadistiske historiene om guden du velger tro på fra boken bibelen? Bare sånn innledningsvis? Mener det står noe om bjelken i eget øye blant alt våset i den boka. Anonymkode: 737fc...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #56 Del Skrevet 20. februar 2023 Gå ut og trekk litt frisk luft. Begynn å strikk eller noe. Anonymkode: 25484...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 20. februar 2023 #57 Del Skrevet 20. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har lest hele bibelen. Derfor har jeg forstått hvor god han faktisk er! Vi skal følge det nye testamentet! Gud er perfekt kjærlighet♥️ han tilintetgjører alt ondt! Anonymkode: d8a87...773 Om du vil ha psykopatens kjærlighet står du fritt til det. Jeg holder med den andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #58 Del Skrevet 20. februar 2023 Katten.2.0 skrev (4 timer siden): Er det noen som faktisk har lest bibelen? Gud, som den psykopatiske maktgale farsfiguren, er jo åpenbart skurken i historien. Hvor mange tusener dreper han ikke? Djevelen er definitivt helten. Han tror på mennesket og vil at man skal kunne realisere sitt potensialet. Gud er god og tilgivense og ønsker det beste for mennesket. Det er mennesker som gjør ondt og skaperl lidelse i verden, ikke Gud. Slikt skjønner vel kanskje ikke dere satanister, men slik er det. Anonymkode: 9fcb5...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #59 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gud er god og tilgivense og ønsker det beste for mennesket. Det er mennesker som gjør ondt og skaperl lidelse i verden, ikke Gud. Slikt skjønner vel kanskje ikke dere satanister, men slik er det. Anonymkode: 9fcb5...1e3 Gud er en fantasi, oppfunnet av mennesker. Dette forstår kanskje ikke dere troende, men slik er det. Anonymkode: d789a...a76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #60 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gud er en fantasi, oppfunnet av mennesker. Dette forstår kanskje ikke dere troende, men slik er det.Anonymkode: d789a...a76 Gud er sann og virkelig, noe som er bevist av vitenskapen selv om satanister, ateister benekter fakta. Anonymkode: 9fcb5...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå