AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #61 Del Skrevet 19. februar 2023 Tja, jeg har ca 22000 utbetalt i måneden og to barn, føler meg ikke fattig på noe vis. Er alenemor uten ekstra bidrag bortsett fra barnetrygd som vi alle sammen får. Betaler også fullpris sfo selv om det kunne jeg muligens fått redusert. Usikker på om jeg kvalifiserer.. Anonymkode: b2126...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #62 Del Skrevet 10. mars 2023 On 2/19/2023 at 7:16 PM, AnonymBruker said: Tja, jeg har ca 22000 utbetalt i måneden og to barn, føler meg ikke fattig på noe vis. Er alenemor uten ekstra bidrag bortsett fra barnetrygd som vi alle sammen får. Betaler også fullpris sfo selv om det kunne jeg muligens fått redusert. Usikker på om jeg kvalifiserer.. Anonymkode: b2126...cea Lite informativt å bare snakke om utbetalt uten å nevne boligsituasjon. Noen bor "gratis" i arvede nedbetalte hus mens andre må lempe over halve lønna til utleiere. Anonymkode: c361a...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 12. mars 2023 #63 Del Skrevet 12. mars 2023 Tenker at hvis du ikke føler dere er fattige så er dere ikke det. Se litt vekk fra kalkulatoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå