AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #41 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du alt du ser på youtube? Anonymkode: 7990b...730 Tar du deg bryet med å lese hele innlegget før du kommenterer? Anonymkode: 453b9...087
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #42 Skrevet 19. februar 2023 Jeg og bf funket ikke. Var mye av og på og jeg hadde ofte sex med han selv om han hadde ny partner. Fikk ikke dårlig samvittighet for det fordi jeg på et vis følte han var mer min enn hennes fordi vi har barn sammen. Dette var i ca 2-3 år etter det var slutt. I en overgangsperiode kan man si. Men da jeg traff min nåværende mann forsvant alle følelser for bf. Hadde ikke lyst på sex med han og var ikke tiltrukket av han lenger. Han prøvde seg på meg en del ganger etter jeg fikk ny partner, men jeg avviste han glatt. Nå er jeg ganske sikker på at det ikke hadde blitt noe sex mellom oss hvis vi begge var single en gang. Så for min del var dette bare er snakk om i en overgangsperiode etter bruddet og ikke noe jeg ville fortsatt med dersom jeg skulle bli singel igjen. Anonymkode: 9adb9...acb 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #43 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 15.04): Er det av utroskap-grunner, at du er veldig ferdig med han, fordi forholdet mellom dere er konfliktfylt eller fordi det skjedde noe i forholdet som gjør at du ikke orker fyren? (Eller annet selvsagt) Anonymkode: 453b9...087 Han har ikke vært grei med barna. Vi har heller ikke noe kontakt med han og har ikke hatt det på flere år. Jeg var ferdig med han lenge før han flyttet ut og jeg er imot utroskap. Bare den siste der er grunn nok i seg selv for mitt vedkommende 😊 Anonymkode: f1b36...ab1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #44 Skrevet 19. februar 2023 Jeg og barnas far er gode venner, samarbeider godt, kan feire jul og bursdager sammen og er på ferier sammen. Begge er fortsatt single. Men jeg kunne aldri havnet i samme seng som ham igjen. Blir nesten litt uvel av tanken. På ferier har vi hvert vårt rom til og med. Anonymkode: b9836...17c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #45 Skrevet 19. februar 2023 Ja, det er veldig vanlig. Anonymkode: 67c29...f5f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #46 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 17.14): Uff så trist for den nye dama hans dersom hun kun blir brukt for at han ikke skal føle seg alene.. Anonymkode: 453b9...087 Ja, det er klart det er trist, men hun vet det nok ikke. I tillegg tipper jeg dette er nokså vanlig. Kan man ikke få den man aller helst vil ha, så finner man en god nummer to. Anonymkode: ba957...a5a
I Grosny Skrevet 19. februar 2023 #47 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 2.58): BM = barnemor BF = barnefar Anonymkode: 453b9...087 Ok, trodde først det var bestemor og bestefar.
Mæn40 Skrevet 19. februar 2023 #48 Skrevet 19. februar 2023 Prøver kun å ha kontakt om barnet, så nei det er ikke et alternativ.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #49 Skrevet 19. februar 2023 Kunne ikke vært utro i noen situasjon, uansett. Har vært singel i fire år, og har ikke hatt sex overhodet på de årene selv om jeg faktisk har hatt mange muligheter med eksen. Det er en grunn til at hun er en eks, og da hjelper det ikke med et fantastisk ytre og at sexen var god. Anonymkode: e6285...fc3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #50 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg og bf funket ikke. Var mye av og på og jeg hadde ofte sex med han selv om han hadde ny partner. Fikk ikke dårlig samvittighet for det fordi jeg på et vis følte han var mer min enn hennes fordi vi har barn sammen. Dette var i ca 2-3 år etter det var slutt. I en overgangsperiode kan man si. Men da jeg traff min nåværende mann forsvant alle følelser for bf. Hadde ikke lyst på sex med han og var ikke tiltrukket av han lenger. Han prøvde seg på meg en del ganger etter jeg fikk ny partner, men jeg avviste han glatt. Nå er jeg ganske sikker på at det ikke hadde blitt noe sex mellom oss hvis vi begge var single en gang. Så for min del var dette bare er snakk om i en overgangsperiode etter bruddet og ikke noe jeg ville fortsatt med dersom jeg skulle bli singel igjen. Anonymkode: 9adb9...acb Interessant! Var du og BF sammen lenge? Anonymkode: 453b9...087
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå