Gå til innhold

Utro mot ny parter med BM/BF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjæreste med en mann som har barn fra før.

Har sett så mange YT-videoer av både menn og kvinner i det siste som sier at kvinner aldri bør være sammen med en mann som har barn fra før. Grunnen er i følge disse blant annet at BM har han rundt lillefingeren og at han kommer til å ha sex med henne igjen. Noen av mennene sa f.eks. at de ikke ser på det som utroskap så lenge det er med BM. 

Er det noen BF og BM her inne som har erfaring med hvorvidt dette stemmer eller ikke? Er det slik at man aldri kommer over/klarer å holde seg unna den man har fått barn med? Synes det høres så spesielt ut, selv om jeg selvsagt forstår at man som foreldre til et barn har et spesielt bånd som varer livet ut. Mener ikke å undervurdere relasjonen mellom BM og BF. 

Kjæresten min er svært trofast og jeg har ingen grunn til å tro at dette stemmer i mitt tilfelle. Både han og BM virker å være meget ferdig med hverandre. Er kun nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer angående dette. 

Anonymkode: 453b9...087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er BF, og har aldri lyst på BM.

• Liker 4
Skrevet
Anonym11223344 skrev (Akkurat nå):

Jeg er BF, og har aldri lyst på BM.

Er det fordi du har ny kjæreste (og dermed ikke vil være utro) eller er det bare generelt? 

Skrevet

Det stemmer nok i mitt tilfelle. Jeg er BF og tror alltid jeg kommer til å ha et ekstra øye for BM. Er liksom så lett å falle tilbake på det. Og det føles litt som du beskrev noen av mennene sa, at det ikke føles som utroskap (selv om jeg selvfølgelig vet at det er det) når det er med BM. Det ligger liksom ikke noe mer i det enn sex med en du kjenner veldig godt. Sikkert ikke greit å si, men ligger jo endel spenning i det også. 

Anonymkode: 06718...91a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Byggmakker? (BM)

Anonymkode: 6a6db...f6f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Byggmakker? (BM)

BM = barnemor
BF = barnefar

Skrevet

Overraskende dårlig respons på denne🤔

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

BM = barnemor
BF = barnefar

BF= Best friend. 

Bare her inne folk har forkortninger for tåpelige ting. JT= jævlig teit

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

BF= Best friend. 

Bare her inne folk har forkortninger for tåpelige ting. JT= jævlig teit

Bruker kvinneguiden-forkortelser når jeg skriver på kvinneguiden, har ikke kommet opp med disse forkortelsene selv.

Fint om man kan holde seg til spørsmålet i emnet når man svarer.
Du kan for eksempel lage ditt eget forum hvor du tar opp problemet med tåpelige forkortelser på kvinneguiden🙂

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler absolutt ikke et spesielt bånd med faren til barnet mitt. Jeg har ingen interesse av å gjøre noe som helst med han utenom å prate om barnet. Min erfaring er at man fint kommer over barnefar på lik linje som man kommer over hvilken som helst annen eks. Noen føler kanskje på et ekstra bånd, men da tror jeg det handler mer om at man ikke er ferdig med hverandre, jeg tror ikke det har noe med barna å gjøre. 

Anonymkode: 43d75...20f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruker kvinneguiden-forkortelser når jeg skriver på kvinneguiden, har ikke kommet opp med disse forkortelsene selv.

Fint om man kan holde seg til spørsmålet i emnet når man svarer.
Du kan for eksempel lage ditt eget forum hvor du tar opp problemet med tåpelige forkortelser på kvinneguiden🙂

Artig tråd, men jg også trodde bf var bestevenn før jeg fikk lest hele teksten. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg føler absolutt ikke et spesielt bånd med faren til barnet mitt. Jeg har ingen interesse av å gjøre noe som helst med han utenom å prate om barnet. Min erfaring er at man fint kommer over barnefar på lik linje som man kommer over hvilken som helst annen eks. Noen føler kanskje på et ekstra bånd, men da tror jeg det handler mer om at man ikke er ferdig med hverandre, jeg tror ikke det har noe med barna å gjøre. 

Virkelig ? det sjokkerer meg litt (ingen barn her) ! Jeg har liksom alltid trodd/sett for meg at det å skape liv sammen / dele en fødsel osv er noe som binder en sammen på en unik måte.. jg tok vist feil..🙂🤷‍♀️

Skrevet
Sofie Maria skrev (2 minutter siden):

Virkelig ? det sjokkerer meg litt (ingen barn her) ! Jeg har liksom alltid trodd/sett for meg at det å skape liv sammen / dele en fødsel osv er noe som binder en sammen på en unik måte.. jg tok vist feil..🙂🤷‍♀️

Et spesielt bånd med tanke på barna ja, men ikke med tanke på sex med eksen.

Hadde aldri kunnet tenkt meg sex med eksen etter at det ble slutt. Bare uhhh.. Æsj... 🤢

Anonymkode: 6de58...339

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne godt hatt bare sex med eksen. Vi fungerte mye bedre sammen i senga enn i ett forhold. 

Vi hadde ett greit brudd og er ikke uvenner, så jeg ville aldri risikert å kludre det til for barnas del. Ville heller ikke bidratt til at han var utro. 

Så selv om jeg kunne hatt sex med han, så gjør jeg det ikke. 

Anonymkode: 72123...1b9

Skrevet

Har sex med eksen hele tiden når det passer seg. Sånn tror jeg det er for mange. Her hadde jeg passet på hvis jeg var deg. Menn tenker med « stauren» vet du. Ikke nødvendigvis av ondskap men hvis BM stiller opp i lårkort kjole og klar for en «dans», ja da er du i trøbbel !!!

• Hjerte 1
Skrevet
Sofie Maria skrev (1 time siden):

I vårt tilfelle har barnefar aldri tatt noe form for ansvar for barnet da, jeg har vært alene med barnet fra fødsel selv om vi bodde sammen. Han har aldri vært med å dele verken gleder eller sorger rundt barnet, han har bare ikke brydd seg. Kanskje det er anderledes for de som samarbeider godt. 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et spesielt bånd med tanke på barna ja, men ikke med tanke på sex med eksen.

Hadde aldri kunnet tenkt meg sex med eksen etter at det ble slutt. Bare uhhh.. Æsj... 🤢

Anonymkode: 6de58...339

Okai, tror jg forstår, men åssen klarer du det sterke skillet?😏 barna er jo 50 prosent genetisk hans og de ville heller ikke vært her i verden uten han🙈🤷‍♀️

Skrevet
The mentalist skrev (1 time siden):

Har sex med eksen hele tiden når det passer seg. Sånn tror jeg det er for mange. Her hadde jeg passet på hvis jeg var deg. Menn tenker med « stauren» vet du. Ikke nødvendigvis av ondskap men hvis BM stiller opp i lårkort kjole og klar for en «dans», ja da er du i trøbbel !!!

selv når x er i forhold med noen andre? 

Skrevet (endret)

Jeg har det ikke slik med min eks (han er BF) 🤔

Kunne ikke hatt sex med han etter det ble slutt. Vi har to barn sammen. Vi er gode venner og samarbeider godt, men nei... Ikke sex eller noe romantisk. Men jeg er kvinne da.. Min nåværende mann sier det samme om sin eks, men der er det såpass mye konflikter og fæle ting at det forstår jeg faktisk. 

Hvordan andre menn er, vet jeg ikke... 

Endret av Perfume
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I vårt tilfelle har barnefar aldri tatt noe form for ansvar for barnet da, jeg har vært alene med barnet fra fødsel selv om vi bodde sammen. Han har aldri vært med å dele verken gleder eller sorger rundt barnet, han har bare ikke brydd seg. Kanskje det er anderledes for de som samarbeider godt. 😊

jupp, tenkte over det etter jeg skreiv - mange fedre der ute som er ubrukelige og da blir jo saken selvsagt noe helt annet ! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...