Gå til innhold

Babysokker som blir «dandert» - har vi hatt besøk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger ved bilde for å vise hva som skjedde. Da jeg kom hjem fra trilletur i pøsregnet i dag var jeg varm, søkkvåt og sur. Ungen hylte i vogna og bikkja hoppet og spratt rundt beina mine. Da jeg tok av babyen yttertøyet, slang jeg bare sokkene hans opp i sprinkelsengen. 

Da jeg kom inn på rommet for å hente noe noen timer senere la jeg merke til sokkene oppi sprinkelsengen. Er det ikke i overkant tilfeldig at sokkene landet sånn da jeg slang dem? 😱

809035D1-1856-420B-8B22-2BB1CF70A678.jpeg

Anonymkode: 90710...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i overkant tilfeldig at noen vinner i Lotto også, men likefullt mulig.

Anonymkode: 38f5d...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert hatt besøk av Sokke-Kjerringa. Hun er fæl på å brette sokker, legge dem på plass og aller verst stjele sokker ut av vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂 kanskje der spøker

Anonymkode: 2b25e...8ac

Det er det jeg begynner å lure på da? Jeg vet at jeg ikke har stått og dandert dem sånn, og det er da ikke mulig at de lander på den måten av seg selv? Eller har det rablet for meg i ammetåka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Garantert hatt besøk av Sokke-Kjerringa. Hun er fæl på å brette sokker, legge dem på plass og aller verst stjele sokker ut av vaskemaskinen.

Henne kunne jeg godt hatt innom! 😂

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det jeg begynner å lure på da? Jeg vet at jeg ikke har stått og dandert dem sånn, og det er da ikke mulig at de lander på den måten av seg selv? Eller har det rablet for meg i ammetåka?

Garantert sistenevnte. Slapp av, er normalt at kortidshukommelsen kobler litt ut innimellom og at man glemmer at man har gjort enkelte oppgaver i en stressende situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan fint lande på hvilken som helst

måte. Kan også være en gammel bestemor som er omkring dere og passer på.

Anonymkode: f9874...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (På 18.2.2023 den 21.05):

Og jeg som trodde det var Husnissen som gjorde det siste, nei og nei nå ble jeg skuffet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MyMichelle said:

Og jeg som trodde det var Husnissen som gjorde det siste, nei og nei nå ble jeg skuffet.

Mine antagelser går ut på at dette kan være et verk utført av selveste Dodraugen. :tunge:

Anonymkode: 68fa5...078

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...