Gå til innhold

Jeg beit tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 7 åring som biter søsken nå hun blir sint.. i dag beit jeg henne tilbake og sa hun kan kjenne på hvor vondt det er.. jeg er så lei meg! Tenker at jeg må i fengsel og mister barna😟 

Anonymkode: 000a3...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en 7 åring som biter søsken nå hun blir sint.. i dag beit jeg henne tilbake og sa hun kan kjenne på hvor vondt det er.. jeg er så lei meg! Tenker at jeg må i fengsel og mister barna😟 

Fengsel blir det nok ikke, får bare håpe barnet ikke melder dette til lærer, helsesøster eller andre voksne som kan ta det til barnevernet.

Anonymkode: bfa9f...fe1

• Nyttig 3
Skrevet

Du er ikke den første. Tenk om barnevernet skulle tatt alle ungene der foreldre mister det en gang, da skulle vi virkelig hatt problemer med fosterhjem. Nei, finn heller andre strategier til neste gang, du må nok beholde ungene dine enda en stund. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Kanskje hu endelig lærer å slutt er bite nå da, flere barn som endelig har skjønt det etter foreldrene tok igjen i tidligere tider. Om hu sier det til noen eller noen melder det nekter du selvsagt for det. Hun er vel en beryktet biter vil jeg tro

Anonymkode: 7fe25...c83

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er nok mange som har gjort det. Så du er nok ikke alene om det.

Anonymkode: c6793...234

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler meg som verdens værste mamma!

Har lyst til å ringe bv selv fordi akkurat nå føler jeg meg så lite egnet. Ts

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror de fleste foreldre har gjort ting de angrer på. Det kan være å skrike til barna, ta litt for hardt i armen, si ting de ikke mener osv… 

Du skal puste med magen og roe deg ned. Du mister ikke barna dine på grunn av dette! ❤️ 

Anonymkode: 345db...6a9

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår at du er lei deg. Og det var kanskje ikke riktig reaksjon fra din side. Men om dette er det eneste du har gjort, så synes jeg ikke du skal ringe bv. 

Bare fortsett å vær en god og omsorgsfull mamma for barna dine ❤️

Anonymkode: 50509...215

• Liker 6
Skrevet

Gikk det gjennom huden må hun til lege og da bør du vel forklare. Hvis ikke ville jeg sluttet å bite og heller kontaktet bup. En syvåring som biter er litt for stor til det. Det er jo en andreklassing. 

Anonymkode: 9bdf5...b8e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gikk det gjennom huden må hun til lege og da bør du vel forklare. Hvis ikke ville jeg sluttet å bite og heller kontaktet bup. En syvåring som biter er litt for stor til det. Det er jo en andreklassing. 

Anonymkode: 9bdf5...b8e

Nei, det gikk ikke gjennom huden men jeg ser merke.. 

Har kontakt med ppt og familieveileder ettersom hun er en utfordring generelt😔 men jeg pleier som regel ha god tålmodighet 😟

Skrevet

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å bite, skalle, sparke slå og vræle tilbake til 4-åringen min. Kudos til deg for at du ikke har gjort det før. 

Anonymkode: ded4e...94d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å bite, skalle, sparke slå og vræle tilbake til 4-åringen min. Kudos til deg for at du ikke har gjort det før. 

Anonymkode: ded4e...94d

Herlighet man biter ikke barn. Ikke kudos

Anonymkode: 55954...88d

• Liker 2
Skrevet

Det er kanskje eneste måten barnet lærer på. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker at jeg må i fengsel og mister barna😟 

Du beit ungen din og så tenker du bare på deg selv?? 😳

Anonymkode: 1f4a7...01b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bra. Bedre enn å gi ris på rumpa. 

Anonymkode: b21c4...240

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Det er kanskje eneste måten barnet lærer på. 

Så du tenker at den eneste måten dette barnet lærer på er ved at mor biter tilbake? kan du gi meg begrunnelsen rundt dette?

Anonymkode: ee2d5...1a0

Skrevet

Det er bra. Bedre enn å gi ris på rumpa. 

Anonymkode: b21c4...240

Det er jo ikke bra!!! Bare fordi noe ikke er like ille som noe annet betyr jo ikke dette at det er bra hun har bitt ungen sin.

• Liker 1
Skrevet

Så du tenker at den eneste måten dette barnet lærer på er ved at mor biter tilbake? kan du gi meg begrunnelsen rundt dette?

Var det det jeg skreiv? 

• Liker 1
Skrevet

Du beit ungen din og så tenker du bare på deg selv?? 😳

Anonymkode: 1f4a7...01b

Det tror jeg ikke hun gjør. Hun er lei seg for situasjonen og redd for konsekvensene av den, som i hennes hodet er at hun kan miste barna sine. Dette vil hun selvsagt ikke fordi hun er glad i dem.  

Anonymkode: 50509...215

• Liker 9
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Var det det jeg skreiv? 

Du skriver jo «kanskje det er eneste måten barnet lærer på» . Så JA, det var det du skrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...