Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #1 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, hvorfor er det slik at de jentene som er HARRY og ikke får til noe "stort" her i livet heter mye av det samme...? De heter gjerne Monika, Linda, Gudrun, Gro, Torill, Mette, Berit,...det er standard-kjedelige og rånete navn - men har navnet noe å si for kriminell løpebane og graden av "harryhet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. desember 2005 #2 Del Skrevet 23. desember 2005 jeg er skikkelig harry, og heter ingen av de nevnte navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 23. desember 2005 #3 Del Skrevet 23. desember 2005 Farmor heter Gudrun, og jeg vil ikke akkurat beskrive henne som harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 23. desember 2005 #4 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvorfor heter alle med meningsløse innlegg 'gjest'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 23. desember 2005 #5 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvorfor heter alle med meningsløse innlegg 'gjest'? ← Si det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. desember 2005 #6 Del Skrevet 23. desember 2005 De jeg kjenner som heter Mette, Linda og Berit er langt fra Harry. De har gode jobber, er morsomme og trivelige jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pecado Skrevet 23. desember 2005 #7 Del Skrevet 23. desember 2005 Gro. Synes Gro Harlem Bruntland kom ganske så langt. harry eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. desember 2005 #8 Del Skrevet 23. desember 2005 Gro. Synes Gro Harlem Bruntland kom ganske så langt. harry eller ikke. ← Ja, man kan mene hva man vil om henne, men at hun ikke kom seg noen vei er vel ikke helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. desember 2005 #9 Del Skrevet 23. desember 2005 Dersom du går inn på SSB's navnestatistikk vil du ihvertfall finne at Monica og Linda hadde en voldsom topp på slutten av 70-tallet, så det er veldig mange jenter i aldersgruppa 25-35 som heter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 23. desember 2005 #10 Del Skrevet 23. desember 2005 Av samme grunn som at alle som heter Tommy, Remy, Kenneth, Tony, Roger, Roy osv havner i fengsel, og alle som har et harry dobbeltnavn som Kjell Harry og Per Bjarne sjekker opp fjortisberter i bilen sin og bor hjemme hos mamma selv om de har passert 30... Bra denne tråden er på skråblikk og generaliseringer, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 24. desember 2005 #11 Del Skrevet 24. desember 2005 Gudrun er da ikke harry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. desember 2005 #12 Del Skrevet 24. desember 2005 Og hvorfor heter det Harry? Kunne vel likeså godt het Kjell eller Jørgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #13 Del Skrevet 24. desember 2005 Gudrun er da ikke harry? ← Eh, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. desember 2005 #14 Del Skrevet 24. desember 2005 Av samme grunn som at alle som heter Tommy, Remy, Kenneth, Tony, Roger, Roy osv havner i fengsel, og alle som har et harry dobbeltnavn som Kjell Harry og Per Bjarne sjekker opp fjortisberter i bilen sin og bor hjemme hos mamma selv om de har passert 30... Bra denne tråden er på skråblikk og generaliseringer, da. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmensita Skrevet 24. desember 2005 #15 Del Skrevet 24. desember 2005 Hvorfor heter alle med meningsløse innlegg 'gjest'? ← Ha, ha. Den likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #16 Del Skrevet 25. desember 2005 Og hvorfor heter det Harry? Kunne vel likeså godt het Kjell eller Jørgen... ← Eller "helt Johan" som datalærern min brukte å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #17 Del Skrevet 25. desember 2005 Gudrun er da ikke harry? ← Nei, jeg vil tro Gudrun er Gudrun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 25. desember 2005 #18 Del Skrevet 25. desember 2005 Trodde alle harry jenter het Chanett, Izabell og Weronica, jeg. Eller var det harry foreldre, det, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 25. desember 2005 #19 Del Skrevet 25. desember 2005 Trodde alle harry jenter het Chanett, Izabell og Weronica, jeg. Eller var det harry foreldre, det, kanskje... ← Det har en tendens til å gå i arv, dessverre. Morgendagens harryer er dagens babyer - sjekk navnestatistikkene av i dag og finn ut hvilke navn som er dødsharry om tredve år. Og da blir det kanskje kult å hete Bjørg, Mette og Gudrun igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest som heter Mette Skrevet 5. januar 2006 #20 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg heter altså Mette, og har aldri visst at jeg var Harry..... Kjente derimot en Harry på skolen i sin tid, og han syntes jeg var teit...... Var ingen andre som hette Mette som jeg visste om, ikke noe utpreget motenavn liksom, så at jeg skulle komme i denne kategorien var uventet.....Forøvrig er jeg veldig glad for at jeg heter det jeg gjør. Da jeg var mindre drømte jeg om å hete Andrea, Chantall, eller hva f....de het alle damene på tv den gang. Men etter at jeg fant ut at mutteren alternativt ønsket å kalle meg Lara, etter å ha sett Dr Zhivago, var jeg glad for å hete det jeg hette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå