Gå til innhold

Smertestillende før egguttak

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke smertestillende fikk du? Har fått med meg hjem 1g Paracet og 50mg Voltaren, synes det virker litt lite?🙈 eller er det nok?

Anonymkode: ff3de...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvilke smertestillende fikk du? Har fått med meg hjem 1g Paracet og 50mg Voltaren, synes det virker litt lite?🙈 eller er det nok?

Trodde da gav smertestillende mens du var på sykehuset? Jeg var til samtale for ivf men det ble aldri noe av, men da sa de at smerter ved uttak skulle jeg Ikke bekymre meg for, de gav meg så mye smertestillende jeg bare ønsket, noen husket knapt de hadde vært der, sa de og lo. Tolket det som man fikk sterke smertestillende der da ja.

Anonymkode: cc933...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk 1,5g Panodil, 50mg Voltaren og en Stesodil som skulle tas på forhånd. På klinikken fikk jeg en slags shot som gjorde meg litt sløv, pluss masse bedøvelse oppe i høna. Du får mer smertestillende hvis du ber om det 😊 

Anonymkode: 84a41...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingenting på forhånd, bare en solid cocktail ved ankomst 😅🥂

Gjorde fortsatt vondt, men man ble i det minste god og dritings. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk paracet, ibux og stesolid. Merket egentlig ikke så mye til de, men var ikke noe vondt under uttaket! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (7 timer siden):

Fikk ingenting på forhånd, bare en solid cocktail ved ankomst 😅🥂

Gjorde fortsatt vondt, men man ble i det minste god og dritings. 

Jeg merket ingenting av pillene og hadde det kjempevondt. Innså i etterkant at jeg ikke hadde fått nok, så om det blir neste gang, skal jeg huske å sjekke etter «ør i hodet» følelsen 😮 

Anonymkode: 1d7f4...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg merket ingenting av pillene og hadde det kjempevondt. Innså i etterkant at jeg ikke hadde fått nok, så om det blir neste gang, skal jeg huske å sjekke etter «ør i hodet» følelsen 😮 

Fikk du ikke en flytende drikk du ble full av i type 30 min?

Første uttak gjorde jeg uten den. Så tenkte jeg «tar den neste gang jeg». Kan kanskje ikke si det var mindre vondt, men jeg gav jo mer F fordi full som ei måke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (51 minutter siden):

Fikk du ikke en flytende drikk du ble full av i type 30 min?

Første uttak gjorde jeg uten den. Så tenkte jeg «tar den neste gang jeg». Kan kanskje ikke si det var mindre vondt, men jeg gav jo mer F fordi full som ei måke. 

Nei, jeg fikk noe piller. Hadde absolutt ingen effekt på meg. Jeg sa det mens jeg lå der, at jeg tror ingenting hadde skjedd. Var helt jævlig vondt, jeg hylgråt og hylte, og jeg streiket og ville ikke fullføre for jeg lå i bro av smerter, men de klarte overbevise meg til slutt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 1g paracet og Vival på sykehuset. Husker ikke å mye Vival. Men merket ikke noe særlig effekt av den annet enn litt døsig etterpå.  Fikk også tilbud om morfin. Men de sa de fleste klarte seg uten det. Så jeg lot være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg virkelig ikke. Mannen holdt styr på alt slikt. 

Vi fulgte med å hva de sa, og tok det som anbefalt før eventuelle smerter dukket opp. De ga også tips om andre ting jeg kunne ta om det ikke var nok 

Det er jo leger som vurderer dette, så slikt gidder jeg ikke overprøve. 

Anonymkode: 9fa2c...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det husker jeg virkelig ikke. Mannen holdt styr på alt slikt. 

Vi fulgte med å hva de sa, og tok det som anbefalt før eventuelle smerter dukket opp. De ga også tips om andre ting jeg kunne ta om det ikke var nok 

Det er jo leger som vurderer dette, så slikt gidder jeg ikke overprøve. 

Anonymkode: 9fa2c...cc5

Handler ikke om jeg vil overprøve det. Var et spørsmål da jeg har lest at de fleste får oxynorm/andre morfinpreparat. Tar selvfølgelig det jeg har fått med meg og prøver det👍🏼 Synes bare det virka lite i forhold til hva jeg har lest er vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker bare paracet og oxinorm eller noe. Merket ikke noe til oxinorm som skulle være beroligende, så da fikk jeg ekstra.

Anonymkode: 798ca...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Husker bare paracet og oxinorm eller noe. Merket ikke noe til oxinorm som skulle være beroligende, så da fikk jeg ekstra.

Anonymkode: 798ca...d10

Oxynorm er smertestillende ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare stesolid og paracet på første uttak, det var for lite. På de neste fikk jeg også oxynorm og da gikk det bedre. Takk ja til oxy eller morfin om du får tilbudet. 

Anonymkode: fa3ff...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg fikk bare stesolid og paracet på første uttak, det var for lite. På de neste fikk jeg også oxynorm og da gikk det bedre. Takk ja til oxy eller morfin om du får tilbudet. 

Anonymkode: fa3ff...951

Er det jeg er redd for 🙈 får man tilbud om det eller må man evt spørre? Kan man få mer medisiner om det er smertefullt når man hat begynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...