Gå til innhold

Noe som funker mot øyerynkene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som faktisk har fått effekt av noe og minsket de små linjene fra øyekroken eller linjene fra midten og utkanten av øyet som strekker seg utover? Jeg vet man kan ta botox i "kråketærne" / smilerynkene som glir på overkanten av kinnbenet, men jeg mener de linjene som er helt opptil undersiden av øyet og begge kroker av øyet?

Anonymkode: 2a0ea...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

jeg tar på øyekrem og bio oil, og ruller dette ut med en slik : den er iskald,så dette hjelper på blodsirkulasjonen og trekker sammen blodkar.

Linjene mine i hele ansiktet er minimert etter at jeg begynte å bruke denne fast morgen og kveld.

Man kan si hva man vil, men dette fungerer så bra for meg :)

Jeg har gått ned 60 kg, og fått kalkunhals.

Den er borte nå som jeg har begynt å bruke dette sammen.

huden er fastere,og linjene er nesten ikke synlige lenger.

image.png.afc0a70cdeb8b79408c25f3c6ebd6ebb.png

Endret av flusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg elsker smilerynker. Det er merkene etter latteren og gleden i livet 🥰 Jeg håper at jeg får de selv når jeg blir eldre. 

Ellers har jeg dessverre ikke noen råd å komme med

(Så nå at det ikke var de rynkene du snakket om engang... Beklager. Jeg lar kommentaren stå uansett 😅)

Endret av Linya
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (42 minutter siden):

Ja.

jeg tar på øyekrem og bio oil, og ruller dette ut med en slik : den er iskald,så dette hjelper på blodsirkulasjonen og trekker sammen blodkar.

Linjene mine i hele ansiktet er minimert etter at jeg begynte å bruke denne fast morgen og kveld.

Det høres helt fantastisk ut, jeg har begynt å få slapp hud på halsen, så dette må prøves! Og utrolig godt jobba med vektnedgang 💪💪💪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det naturlige, så selvtillit er vel nøkkelen til de perfekte smilerynker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (2 timer siden):

Ja.

Hvor er dingsen kjøpt?

Anonymkode: d995a...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor er dingsen kjøpt?

Anonymkode: d995a...7cd

De kalles Jade Roller og fås kjøpt over alt, bare søk opp Jade Roller i Google, for eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (4 timer siden):

Det høres helt fantastisk ut, jeg har begynt å få slapp hud på halsen, så dette må prøves! Og utrolig godt jobba med vektnedgang 💪💪💪

Oii, har selveste @Roci blitt inspirert av flusa??😍

Men ja,dette er det beste jeg har prøvd!

Linjene rundt øynene og i ansiktet har også tightet seg, ser flere skriver at dette er bløff. Kanskje fordi de ikke har hatt behov for oppstramming,slik som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linya skrev (5 timer siden):

Vil bare si at jeg elsker smilerynker. Det er merkene etter latteren og gleden i livet 🥰 Jeg håper at jeg får de selv når jeg blir eldre. 

Ellers har jeg dessverre ikke noen råd å komme med

(Så nå at det ikke var de rynkene du snakket om engang... Beklager. Jeg lar kommentaren stå uansett 😅)

Jeg er 30 og har begynt og få det ved øyene. Synes det er litt tidlig, men litt koselig og. 🤭 Ekssamboer hadde slike før han ble 25🙃

Synes rynker, gjenspeiler mye av livet til personen og litt hva type menneske det er. Så synes det er koselig 🧡

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (9 minutter siden):

Synes rynker, gjenspeiler mye av livet til personen og litt hva type menneske det er. Så synes det er koselig

Hadde de bare vært så søtt og flott. Men det handler stort sett mer om gener enn livsstil når alt kommer til alt. Og når man kommer til livsstil så er det jo lett å assosiere et over middels rynkete ansikt med røyking, alkohol og for mye sol (solarium). Ikke akkurat ‘koselig vil jeg si😅

Anonymkode: 917bb...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 3.20):

Hadde de bare vært så søtt og flott. Men det handler stort sett mer om gener enn livsstil når alt kommer til alt. Og når man kommer til livsstil så er det jo lett å assosiere et over middels rynkete ansikt med røyking, alkohol og for mye sol (solarium). Ikke akkurat ‘koselig vil jeg si😅

Jeg er enig med deg – det meste er gener. jeg får ikke de samme assisiajonene som deg om jeg ser en person med mye rynker for alderen. Jeg tenker at det ofte er en person som er mye ute i solen (ikke solarium, men på ski og på vann), ikke alltid så god på å beskytte huden, men også som gir faen i hva andre mener om deres smilerynker, da de lever livet på tur. Jeg skulle ønske jeg likte bedre å være på fjellet og på havet, selv om jeg sikkert hadde hatt mer rynker.

Endret av Helene1982
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, men man ser likevel på et eldre ansikt, hva slags liv den personen har hatt mye av. Mye bekymringer? Stress? Påkjenning? Glede? Bitterhet? Lykke? Tenker ikke bare på rynker, men hele ansiktet. Uttrykk og øyer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (5 timer siden):

Oii, har selveste @Roci blitt inspirert av flusa??😍

Men ja,dette er det beste jeg har prøvd!

Linjene rundt øynene og i ansiktet har også tightet seg, ser flere skriver at dette er bløff. Kanskje fordi de ikke har hatt behov for oppstramming,slik som meg.

Tusen takk, men nå overdriver du:rødme: 😄 Jeg leser alltid innleggene dine, @flusa - det er alltid spennende å lese om andres erfaringer med ulike hudprodukter, og det er mye flinke folk her på forumet som kan og vet mye :) Det er ingen hemmelighet, og heller ikke "bløff" at ansiktsmassasje - i likhet med kroppsmassasje - bidrar til at musklene slapper av, slik at rynker dermed kan bli mindre framtredende. Massasje øker også blodsirkulasjonen slik at huden 
"plumpes" opp (tenk på en svamp som fylles med vann), og det er mye som tyder på at den økte blodsirkulasjonen stimulerer hudens egen produksjon av kollagen. Tap av kollagen er jo en av de tingene som forårsaker rynker og slapp hud, og vi produserer mindre av det etterhvert som vi blir eldre. Når det gjelder Bio-Oil, er det mange som har god erfaring med dette produktet, og "Natural"- varianten inneholder mange antioksidanter, så her er det jo bare fordeler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (15 timer siden):

Ja.

Oi høres jo fantastisk ut! Hvor gammel er du om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filorga time filler øyekrem. Den merker jeg god effekt av! Dyr, men kjøpte den på salg i desember.

Anonymkode: 57b23...167

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Oi høres jo fantastisk ut! Hvor gammel er du om jeg kan spørre?

42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 12.22):

The Ordinary Argireline solution 10%

Anonymkode: d2a79...126

Sammen med matrixyl! ❤️ Jeg merket stor forskjell på mimikklinjene i panna og mellom brynene. Men smilerynker er så fint syns jeg! Det er et tegn på at man har smilt og at man er, og har vært, et lykkelig menneske. Syns det er attraktivt. Meanwhile har jeg linjer etter bekymringer og mye negative følelser fra ung alder, det kan godt forsvinne :filer: Noen historier vil man ikke ha i fjeset, men akkurat det med smilerynker syns jeg ser fantastisk ut. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...