AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #21 Skrevet 17. februar 2023 Kjenner til dette ja. Kvalmende å se hvordan hun gløder til og spretter opp så stolen nesten velter når yndlingsflokken hennes kommer inn. Hun behandler dem med en en helt annen respekt enn oss. Hun kan avslå å bli med oss på utflukt selv om de bare kommer innom en liten time. Men aldri motsatt. Hun klager på lite besøk fra barnebarna men det har hun lagt opp til selv. Barnebarna som nå er voksne sier de alltid har sett forskjellsbehandlingen. Og vi har et bedre liv uten å forholde oss så mye til dem. Anonymkode: 821c8...3ed
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #22 Skrevet 17. februar 2023 Vi opplever forskjellsbehandling av besteforeldre når det kommer til overnatting. Broren til mannen min og kona har 2 barn i alderen 5 og 3. De har vært på overnatting minst 9 ganger siden datteren vår på 4 år var der i mai i fjor. Jeg og mannen min var i bryllup en helg da så svigers sa at de kunne passe henne. Vi har spurt ved ett par anledninger etter det, men det har ikke passet av div grunner eller at de skal passe de 2 andre. Da slutter vi å spørre tilslutt å de uttrykker ikke ønske om å ha vårt barn på overnatting heller. Hun er ikke ett vanskelig barn. Er lett å legge og sover natta gjennom. Datteren vår har spurt ved flere anledninger om hvorfor hun ikke får overnatte så ofte som de 2 andre. Da svarer jeg at denne gangen så passet ikke det. Det er sårt for mammahjertet! Anonymkode: aed4c...970
seriousgirl Skrevet 18. februar 2023 #23 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 20.27): Hvordan er unga dine i forhold til de andre? Kanskje de helt enkelt liker de andre best, de er bedre oppdratt osv. Anonymkode: ea2b2...c47 Dette! Jeg merker selv at det er enkelte barn (ofte de med fri oppdragelse) som er slitsomt å være rundt. Hvor man rett og slett er utmattet etter bare et par timer med de. Nå aner ikke jeg hvor gamle foreldrene dine er, men mest sannsynlig er de oppe i årene, og da kan disse barna kreve ekstremt mye energi. Hvis ikke dette kan være tilfelle med dine barn så er det fryktelig trist og jeg forstår at dette kan bli et sårt tema både for deg og barna dine💖 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå