Gå til innhold

Bli sammen med den man er utro med

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg er en mann som er i denne situasjonen og har blitt forelsket i en kvinne og vi har utviklet en romanse, jeg er blitt forelsket, hun også, men jeg er veldig usikker, veldig rart også at hun bor hos sin samboer for min del, eller sier sånne ting, men. Bor der fortsatt. ord er billige, handlinger koster , skjønner det med barn hus osv , men alikevel er det også veldig rart synes jeg , jeg har jo valgt å stole på henne, men alikevel så ser jeg en side at hun er en god "skuespiller" kanskje , ikke veit jeg, ikke vet jeg hva de driver med da han er hjemme heller, da er hun jo også mye mindre kontaktsøkende til meg, så tilliten vil jeg gi henne til det motsatte er bevist, men tenker også at hun må vise at hun står for de ordene og dine handlinger vil vell betrygge han, nabolaget behöver jo ikke å vite at dere har hatt en romanse , men du må vise med handlinger tror jeg at du tar ett standpunkt og ett sikkert valg for også betrygge din nye partner, ikke Please din x du har brutt all tillit til allerede, , jeg har satt meg selv en tidsfrist for å ikke være med på ett spill eller lek for jeg er jo forelsket å handler ikke hun innen  3 mnd så velger jeg å avslutte det for å skjerme meg selv å min prosess følelsesmessig, . Du fucker med dine følelser, og ditt x samt den nye partneren så tenker at du får ta ett ansvar og ett valg som er Best for din egen del, å satser du ikke så vinner du ikke, ett knust speil blir heller ikke like fint om du limer det 1 gang så du har allerede knust det dere hadde,(kjenner ikke hele historien , så legger ikke skylden på deg for det blei sånn, men utroskapen er ditt ansvar) men med handlinger å masse betryggelse til din nye partner å åpenhet så tror jeg han vil akseptere det, jeg gjör iallefall det om hun handler og får meg til å kjenne trygghet og viser meg at dette er det hun vil , men ikke slös på andres sin tid, og igjen ord er billige , handlinger koster,  mvh en naiv Mann 38- hun 45

Endret av LRT
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 9.20):

Han vet at du har det i deg å være utro og han vil nok aldri kunne stole 100% på deg

Anonymkode: 2f203...941

Men han er akkurat det samme. 

Anonymkode: 894c3...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...