AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #21 Del Skrevet 15. februar 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Er den bare for i phone den appen, finner den ikke, men kunne trengt noe sånt♥️ Anonymkode: dc971...0ea https://tankevirus.no/ Jeg leser nå at de dessverre har mistet finansiering, så appen ligger ikke ute lenger. Det var veldig synd. Det går an å lese boken. Anonymkode: 418e5...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #22 Del Skrevet 15. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Fordi han tror at alle som bekymrer seg sånn er hypokondere. Som om folk ikke kan være syke. Noen ganger ER det reelt, men disse «guru» sier at det «bare er din fantasi». Anonymkode: 1e684...96a Man har fremdeles lov til å gå til legen selv om man har lest Wilhelmsen. Det virker som om du har misforstått litt. Wilhelmsen er ikke noen "guru", han er psykiater. Altså lege, spesialist på psykiske sykdommer. Anonymkode: 418e5...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #23 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg er helt lik, på alle punkter😅 «er det noe vits å planlegge framover nå, som jeg vet at jeg har føflekkreft..» Selvdiagnostisering på høyt nivå der altså. Anonymkode: 299bc...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #24 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er helt lik, på alle punkter😅 «er det noe vits å planlegge framover nå, som jeg vet at jeg har føflekkreft..» Selvdiagnostisering på høyt nivå der altså. Anonymkode: 299bc...ca8 Haha åå jeg kjenner meg sånn igjen 😅 "det er jo ikke noe vits å kjøpe meg denne kjolen nå, jeg får jo ikke brukt den likevel om jeg dør i sommer uansett". Huff, kunne ønske jeg hadde en "steng av følelser"-knapp Anonymkode: fbf88...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden Flere? Anonymkode: 1e684...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden Katastrofetenker, kjempe bekymret for alt. Så kjenner meg igjen, ja. Men jeg er ikke redd for å dø. Mer redd for å få traumer/skader jeg må leve med resten av livet. Jeg vil ikke dø altså, sånn i fare for at noen skal tro at jeg har selvmordstanker😄 Anonymkode: b1484...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 19.12): https://tankevirus.no/ Jeg leser nå at de dessverre har mistet finansiering, så appen ligger ikke ute lenger. Det var veldig synd. Det går an å lese boken. Anonymkode: 418e5...370 Appen ligger ute igjen nå og kan lastes ned! Anbefales Anonymkode: c8999...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Var akkurat lik. Til slutt ble jeg redd før jeg hadde funnet noe å bli redd for, fordi jeg visste at om jeg fikk en hangup på noe før noe jeg skulle delta på så ville det ødelegge alt fordi jeg stoppet livet til det var avklart slik som TS beskriver. Holdt på slik i uendelig mange år. Ble helt frisk av metakognitiv terapi. Anonymkode: bd91f...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er også sånn. Krisemaksimerer alt. Spesielt sykdom. Har vært syk nå og blir aldri frisk føler jeg. Så leste jeg en artikkel der det sto: gikk fra forkjølelse til kreft. Ok,da har jeg sikkert det. Nytt innlegg igår og en kvinne her inne som ble andpusten og det viste seg å være blodpropp. På lungene! Da har jeg sikkert det og. Og ja jeg har gått til Wilhelmsen og hatt timer der og lest alle bøkene. Tror jeg må lobotomeres😂🙈 Anonymkode: 962b5...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #30 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er også sånn. Krisemaksimerer alt. Spesielt sykdom. Har vært syk nå og blir aldri frisk føler jeg. Så leste jeg en artikkel der det sto: gikk fra forkjølelse til kreft. Ok,da har jeg sikkert det. Nytt innlegg igår og en kvinne her inne som ble andpusten og det viste seg å være blodpropp. På lungene! Da har jeg sikkert det og. Og ja jeg har gått til Wilhelmsen og hatt timer der og lest alle bøkene. Tror jeg må lobotomeres😂🙈 Anonymkode: 962b5...c50 Virker som du forsøker å ikke få de tankene der. Har du forsøkt metakognitiv terapi? Jeg ble frisk av det. Fikk heller ikke hjelp av Wilhelmsens metode, dessverre. Men han er sikkert bra for mange. Anonymkode: bd91f...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå