Gå til innhold

Tar du av deg alle klærne når du skal bæsje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mye rart man skal høre på KG. Må være dette som kalles drittprat.

Nei, jeg har klær på når jeg er på do. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mannen min gjør det, jeg skjønte ingen verdens ting da jeg kom inn en gang hadde hadde glemt å låse døra 😂 Har aldri visst at det å bæsje naken er en greie. Men «godt» å se at han tydeligvis ikke er alene om dette 😅

Anonymkode: abba9...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk dette er mer normalt enn hva folk aner. Tabu å snakke om, derfor høres det helt sykt ut for noen.

Mange som kler av seg når de skal bæsje. Noen kler av seg bukse og sokker, andre mer. Noen må rett i dusjen etterpå, andre ikke. Tror det er mye som skjer innenfor badets fire vegger 🤭

Anonymkode: 221ac...176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri hørt om engang. 

Er det kun hjemme? 
Forstår at kan kanskje ikke gjør det på flyplassen, men hva med jobb? På besøk hos folk? 

Anonymkode: aa129...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også overrasket over at noen reiser seg opp når de tørker seg etter dobesøk. :D 

Anonymkode: aa129...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Sitter du naken når du bæsjer? Det gjør jeg. Har gjort det siden jeg var liten og aldri tenkt noe annet enn at det er helt normalt. Flere som gjør det?

Anonymkode: cc796...c93

Hvis det er en monster bæsj som trenger hard konsentrasjon og styrke for å få ut, Ja.

Anonymkode: b902c...a07

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Det høres veldig upraktisk ut. Skjønner ikke hvorfor man skulle ville gjøre det.

Anonymkode: 12797...290

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Dette brukte jeg å gjøre når jeg var ung. Kledde meg naken, tok en håndduk på fanget (for å ikke få lukt i trynet) og en annen håndduk over hodet (for å gjemme meg). 

Aner ikke hvorfor jeg gjorde dette, men det hadde en eller annen effekt på meg :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahah. Ja, hvis jeg sliter med å få det ut, så kan jeg få klaus av å ha på meg klær av en eller annen grunn. Kler da av meg alt. Tar også av meg genser hvis jeg har på det, siden jeg er redd for at klærne skal komme borti noe (selvom det aldri skjer)

Anonymkode: 39d30...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sitter du naken når du bæsjer? Det gjør jeg. Har gjort det siden jeg var liten og aldri tenkt noe annet enn at det er helt normalt. Flere som gjør det?

Anonymkode: cc796...c93

Ja og så sprayer jeg toalettet med poo-pourri, slik at ingen lukter meg. Deretter tar jeg bilde av det, med 56 skjønnhetsfiltere og legger det på insta, for å vise alle hvor perfekt og høystatus avføringen min er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør jeg det, så springer jeg naken rundt huset et par ganger etter at jeg har bæsjet. 

Anonymkode: f6d4d...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...