Gå til innhold

Tar du av deg alle klærne når du skal bæsje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter du naken når du bæsjer? Det gjør jeg. Har gjort det siden jeg var liten og aldri tenkt noe annet enn at det er helt normalt. Flere som gjør det?

Anonymkode: cc796...c93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe sier meg at trådstarterpersonen bæsjer mest hjemme. 

Anonymkode: 89756...e22

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må bæsje etter jobb, så pleier jeg å ta av de pene jobbklærne og hoppe i joggebuksa og t-skjorta før jeg bæsjer. Da slapper jeg bedre av😅

Liker ellers ikke å sitte naken på do, har helst på minimum t-skjorte…

Anonymkode: 7fe84...213

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv om jeg er på vei inn i dusjen, må jeg dra opp trusen igjen mens jeg vasker hendene (gjelder også etter #1). Det er ubehagelig å ikke ha noe "der nede" over lengre tid, så det bare akkurat på tiden på "stolen" og i dusjen (siste jeg tar av, omtrent første jeg tar på) jeg er truseløs.

Anonymkode: 07324...f1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater og sitte naken på do. Så niks. Sitte i håndkle etter dusj oppå lokket på doen, på et varmt bad, er ganske digg. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen gjør det. Jeg gjør det ikke. Mannen til søsteren min gjør det også. Hun gjør det ikke. 😅

Anonymkode: 11fa1...89d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei! Men hadde en unge i barnehagen en gang som ikke klarte å bæsje hvis han ikke var naken. Han var autistisk.

Anonymkode: 7cdfc...c18

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det beste! Før gjorde jeg det alltid, fordi jeg ikke orket å ha klær inntil kroppen. Det forstyrret. Men nå gjør jeg det sjelden lenger. Jeg måtte øve meg på å bæsje med klær på. Men hvis jeg har vondt i magen gjør jeg det ennå. 

Anonymkode: 3ebd3...403

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen gjør det. Jeg gjør det ikke. Mannen til søsteren min gjør det også. Hun gjør det ikke. 😅

Anonymkode: 11fa1...89d

Godt at det ikke er bare i min familie vi vet sånne ting om hverandre 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som gjør dette.. kler dere helt av dere hvis dere må bæsje andre steder enn hjemme også?

Innlagt på sykehus?

Hyttetur med utedo?

Hva hvis dere har det travelt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor i all verden skal man det?   Bruke tid på jobben til å kle av og på seg mens man er på do??   Utrolig rart. 

Anonymkode: e1162...4f1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæsjer i dusjen, så er alltid naken når jeg bæsjer. Gjør forøvrig alt(!) i dusjen. Pusser tenner, barberer meg, tisser, bæsjer osv. Veldig praktisk.

Anonymkode: 1223d...423

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bæsjer i dusjen, så er alltid naken når jeg bæsjer. Gjør forøvrig alt(!) i dusjen. Pusser tenner, barberer meg, tisser, bæsjer osv. Veldig praktisk.

Anonymkode: 1223d...423

Mmm, jada

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ganske rart synes jeg og mye styr bare fordi man skal på do. Jeg antar at det bare er hjemme man gjør det og ikke i en bås på et offentlig toalett eller på jobben liksom. 

Så nei, jeg har klær på og trekker ned buksa eller tar opp eller ned skjørtet eller kjolen. 

Anonymkode: 80726...b8c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...