Gå til innhold

Noen som har brukt Fiks ferdig på finn.no

Catbert

Anbefalte innlegg

Jeg bor i blokk og skal sende en pakke. Har fått beskjed om å legge pakken på dørmatten. Mener de da utenfor blokken eller inne på dørmatten foran leiligheten min. Umulig å finne svar på dette 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sendt med Helthjem, som jeg tror er ca. det samme.

Det sto en plass at jeg skulle legge den der avisene kommer. Men fikk også beskjed om å legge den på dørmatta. I blokka mi legger ikke budet avisene på matta, de ligger i postkassene nede. Hvis de kommer med pakker, henger de dem utenpå postkassene. 

Så jeg hang pakken jeg skulle sende utenpå postkassa mi, og det var visst rett plass. 

Anonymkode: 8ae37...bb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har sendt med Helthjem, som jeg tror er ca. det samme.

Det sto en plass at jeg skulle legge den der avisene kommer. Men fikk også beskjed om å legge den på dørmatta. I blokka mi legger ikke budet avisene på matta, de ligger i postkassene nede. Hvis de kommer med pakker, henger de dem utenpå postkassene. 

Så jeg hang pakken jeg skulle sende utenpå postkassa mi, og det var visst rett plass. 

Ok, takk, men er postkassene dine inni blokken eller utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor I blokk i Oslo og legger pakken på dørmatten utenfor døra når jeg sender med helthjem og fiks ferdig. De henter der.  De leverer på dørmatten også, ikke i postkassen. De gir beskjed på sms at du må huske å legge pakken på dørmatten. 

Anonymkode: 9d145...550

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bor I blokk i Oslo og legger pakken på dørmatten utenfor døra når jeg sender med helthjem og fiks ferdig. De henter der.  De leverer på dørmatten også, ikke i postkassen. De gir beskjed på sms at du må huske å legge pakken på dørmatten. 

Men når du legger ting utenfor blokken blir ikke ting lett stjålet eller ødelagt av feks regn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, dørmatten utenfor leiligheten  ja, ikke utenfor blokka!!😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marykay skrev (5 minutter siden):

Ok, takk, men er postkassene dine inni blokken eller utenfor?

De er inne i blokka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er inne i blokka. 

Ok, takk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marykay skrev (14 minutter siden):

Men når du legger ting utenfor blokken blir ikke ting lett stjålet eller ødelagt av feks regn?

Ikke jeg som skrev, men jeg bor også i blokk og legger pakken rett utenfor min egen dør, altså innendørs. Går bra hver gang! 

Anonymkode: bd881...b65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...