Gå til innhold

Microbladet øyenbrynene mine - nå er de borte!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikkert dumt spørsmål, men farga de øyenbrynene dine i tillegg? Ser ut som du er ganske lys? 

Anonymkode: a3bed...0f5

Ingen spørsmål er dumme!

Nei, de farget ikke øyenbrynene mine. Men de bruker jo pigment når de «tatoverer» 🙂

Er egentlig mørkeblond, og opplever at mine naturlige bryn er litt mørkere enn det de ser ut på dag 14. 

Anonymkode: ae453...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bilder er gull - både før behandling, rett etter og til sammenligning utover i prosessen siden fargen lysner ca 40% når den er ferdig helet kontra rett etter behandling.. Dersom du er usikker er klinikken som oftest (i allefall de seriøse) glade for at du tar kontakt med dem 

Anonymkode: e3f1c...12a

Ja, bilder er gull!

«Problemet» mitt var at jeg begynte å lese masse om ghosting phase. Fant informasjon på nett om at det kom til å bli mørkere etterhvert, og noen tegnede illustrasjoner. Men jeg følte veldig behov for å se bilder på ekte mennesker. Er kanskje litt rar sånn…

Det ligger masse bilder av helingsprosessen på nett, men det står det typisk «Day 13 - ghosting phase». Og så hopper de rett til et nytt bilde av hvordan brynene ser ut etter refill. Det er ikke det jeg er interessert i, det er jo ikke rart at brynene ser perfekte ut rett etter behandlingen eller rett etter refill. 🤷‍♀️ Jeg ville se hvordan bryn som blir helt lyse under helingsprosessen utvikler seg i tiden før oppfølgingsbehandling.

Hører rykter om damer som blir fanget i en syklus, der de må ta stadig nye behandlinger fordi fargen ikke blir sittende. Det blir jo veldig dyrt etterhvert, og dessuten er jo selve behandlingen litt ubehagelig. Men nå begynner jeg virkelig å tro at jeg kan få et fint resultat som varer. Hun som gjorde behandlingen på meg anslo at jeg ville trenge å fylle på ca. hvert tredje år, basert på min hudtype. Dersom det er tilfelle, blir jeg veldig fornøyd!

Forhåpentligvis kan denne tråden være til hjelp for noen som opplever det samme, og blir veldig stressa. ☺️

Vet at jeg kan ta kontakt med salongen, det sa de også til meg. Men jeg er vel egentlig ikke bekymret for at de har gjort noe feil, og jeg fikk veldig godt inntrykk av dem. 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ingenting om dette, men så tilfeldigvis nylig en video av "profesjonell" influencer Allana Davison og hun hadde samme opplevelse, at det bare forsvant. 

Anonymkode: 6a660...aa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

298A6575-4FD3-47A4-9310-DA88B57D2660.thumb.jpeg.0b0f94f272777423a7a44ab710af6680.jpeg

Noen dager til touch up, og brynene er fortsatt veldig usymmetriske.

Håper fremdeles at sluttresultatet blir bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Touch-up i dag (30 dager siden første behandling).

Slik så brynene ut før behandlingen:

735141F5-5D9E-4B4C-9BC3-BDD68E6B6DBB.jpeg.16a202ef30d14b496ea39a0deb3cc188.jpeg

Slik så de ut etterpå:

CB23385D-9376-432F-94C1-633AA70EEC5A.jpeg.28d13e0c9d44cd79319370c2b5479f43.jpeg

Hun som fikset brynene mine sa at det ikke var vanlig å miste så mye farge som jeg har gjort.

Da jeg tok første behandling var jeg veldig opptatt av at resultatet skulle bli naturlig. Derfor hadde hun brukt et lyst pigment, og ikke gått så dypt i huden.

Nå har hun brukt en annen type pigment, og gått dypere i huden. Sluttresultatet skal bli litt lysere enn på bildet.

Fikk tilbud om en ekstra touch up time gratis dersom jeg ønsker det.

Først må jeg vente en måneds tid, og se hvordan dette utvikler seg. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...