AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #21 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mine ble borte. Tok deretter enda en behandling, og disse forsvant også men etterlot seg et rødlig pigment i huden som ikke forsvant før mange år senere. Anonymkode: 3e9a7...050 Så kjipt! Det er det jeg er mest redd for, egentlig 😬 Gjorde du det hos en etablert behandler / salong? Anonymkode: ae453...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #22 Del Skrevet 14. februar 2023 Mamajune11 skrev (5 minutter siden): Mine og forsvant helt. Fikk PANIKK. Googlet som faen, leste opp og ned reddit, like stressa. Men vipps kom de tilbake! Det er normalt og mest sannsynlig kommer fargen tilbake 💕 Takk for svar! Det var betryggende Behandleren min informerte meg om at dette kunne skje, og jeg googlet en god del før jeg opprettet denne tråden. Vet at noen har den opplevelsen du har hatt, der brynene blekner veldig og så kommer tilbake. Har jo f.eks. sett denne: Det er bare vanskelig å forstå at de kan komme tilbake, når de er såpass tynne som nå. Behandleren sa jo at det var noen mennesker som ikke ville «ta» pigment. Er bare redd for at jeg er en av dem 😔 Anonymkode: ae453...8c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linya Skrevet 14. februar 2023 #23 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm leser på nettsiden at det er meningen man skal ha refill innen 6-8 uker for å oppnå best resultat på det, noe som gjør at behandlingene lander på nesten det dobbelte i pris her.. Spørs om det er verdt det eller om jeg har noe å klage på da 😕 dette er i Oslo Anonymkode: b7279...d80 Da tenker jeg det er lurt å se om det kommer tilbake. Klarer ikke helt å forstå hvordan den helbredingsprosessen funker, men kanskje det er noe i det. Hvis du ikke ser forskjell fra før behandling, så hadde jeg klaget. Og da har du noe å klage på. Forskjell skal det jo være, ellers hadde du jo ikke betalt for det. Jeg tok selv microblading for et par år siden, og da var brynene mine nesten kullsvarte de første ukene, til skorpene gikk av. Da fikk jeg en refill (som var gratis/billigere enn første behandling) og etter det ble de fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #24 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 20.03): Hadde ingen bilder fra rett etter behandling, men jeg er klar over at det er mye overskuddsfarge på bildet som er tatt etter fire dager. Men det er heller ikke poenget. På det første bildet ser man formen på brynene slik de var etter microblading. På det andre bildet er det bare mine naturlige bryn igjen, man ser ikke en antydning til at formen er endret. Det er ingen forskjell på hvordan brynene så ut før behandling og hvordan de ser ut nå. Er veldig redd for å ende opp i en syklus der jeg må betale for nye behandlinger, igjen og igjen. Har dårlig råd, og hadde spart til denne behandlingen lenge. 😔 Anonymkode: ae453...8c4 Det begynner å bli noen år siden jeg tok, men da var refill inkludert, så jeg betalte ingenting for det. Hun som gjorde det ba meg til og med om å komme tilbake en gang etterpå, og da betalte jeg heller ikke noe. Anonymkode: 6e467...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #25 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det begynner å bli noen år siden jeg tok, men da var refill inkludert, så jeg betalte ingenting for det. Hun som gjorde det ba meg til og med om å komme tilbake en gang etterpå, og da betalte jeg heller ikke noe. Anonymkode: 6e467...ede Takk for svar! Jeg har en time til refill, men jeg er bekymret for at det ikke kommer til å sitte da heller. Og så er jeg litt redd for å bli sittende med «halvferdige bryn» dersom fargen bare tar litt på refilltimen. Vet at mange havner i en syklus der de må betale for stadig nye timer, og det har jeg ikke råd til. Behandleren trodde jo at fargen kom til å sitte kjempegodt på meg 😞 Kanskje jeg er heldig og får en tredje refilltime gratis, ettersom det ikke satt noe igjen etter første behandling 🤞 …eller kanskje jeg er enda heldigere, og at fargen dukker opp igjen i løpet av noen dager. Håper at dette er «ghosting stage», slik jeg har lest om 👻 Anonymkode: ae453...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #26 Del Skrevet 17. februar 2023 Okei, ikke for å spamme en tråd som alle andre har sluttet å svare i. Men jeg tenker at andre som opplever at fargen blir borte etter microblading kanskje finner denne tråden. Derfor oppdaterer jeg. Dette er det bildet jeg tok for tre dager siden, da det så ut som at all fargen var borte: Dette bildet er tatt i dag, litt over 2 uker etter microbladingstimen: (Bildene er tatt på akkurat samme sted, med omtrent samme lysforhold) Jeg synes at jeg ser at det kommer mer farge her nå. Det er veldig subtilt, man kan ikke se definerte «hårstrå» men en litt mørkere bakgrunnsfarge. Jeg begynner å få tilbake troen, er spent på hvordan det ser ut om noen dager! Det hadde vært spennende om det også kom oppdateringer fra den andre personen som svarte her i tråden (som tok powder brows omtrent samtidig som jeg microbladet) 😊 Anonymkode: ae453...8c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #27 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg ville klaget! Jeg har ikke sminket mine bryn på nesten tre år! De holder og holder! Jeg har tatt tidligere og da forsvant de fortere, det var på en annen klinikk. Det kommer an på om fargen de bruker sitter på din type hud, tror jeg. Men det skal jo uansett vare i flere måneder! Jeg tok ikke touch up en gang siste gangen, mitt resultat er fra EN behandling! Men jeg er visst et unntak, hun sier at de fleste mister fortere enn meg. Men likevel! Anonymkode: 79023...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #28 Del Skrevet 18. februar 2023 Dag 16. Jeg er fremdeles langt fra det resultatet jeg håper på, men jeg ser at det er mer farge i brynene enn det var for noen dager siden. Men det er fortsatt en dus farge som ligger under mine naturlige bryn, kan ikke se noen tydelige «hårstrå». Er veldig spent på hvordan dette ser ut om en uke! 🤞 Anonymkode: ae453...8c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #29 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg ville klaget! Jeg har ikke sminket mine bryn på nesten tre år! De holder og holder! Jeg har tatt tidligere og da forsvant de fortere, det var på en annen klinikk. Det kommer an på om fargen de bruker sitter på din type hud, tror jeg. Men det skal jo uansett vare i flere måneder! Jeg tok ikke touch up en gang siste gangen, mitt resultat er fra EN behandling! Men jeg er visst et unntak, hun sier at de fleste mister fortere enn meg. Men likevel! Anonymkode: 79023...698 Tråden handler egentlig om at farge kan forsvinne midlertidig i helingsperioden. Jeg håper at det er det som har skjedd i mitt tilfelle, men vi får se. Anonymkode: ae453...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #30 Del Skrevet 19. februar 2023 Dag 17. Det er fortsatt en litt mørkere, underliggende tone under brynene. Foreløpig er det ganske ujevnt, og det ser ut som at fargen har satt seg mer på det ene brynet enn det andre. Anonymkode: ae453...8c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #31 Del Skrevet 20. februar 2023 Dag 17. Jeg ser at brynene mine er mørkere enn de var før behandlingen, men de er veldig ujevne og usymmetriske. Håper at de er på bedringens vei! 🤞 Anonymkode: ae453...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #32 Del Skrevet 20. februar 2023 Ja for disse prosjektene er jo skikkelig gjennomtenkte...😦 Anonymkode: 31219...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #33 Del Skrevet 20. februar 2023 Det er helt normalt, slapp av. Du ser ikke slutt resultatet før etter ca 6 uker. Fargen reduseres med ca 40-60% i healing prosessen, det er derfor man tar refill. Anonymkode: befd9...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #34 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja for disse prosjektene er jo skikkelig gjennomtenkte...😦 Anonymkode: 31219...224 Hvilke «prosjekter»? Anonymkode: ae453...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #35 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt normalt, slapp av. Du ser ikke slutt resultatet før etter ca 6 uker. Fargen reduseres med ca 40-60% i healing prosessen, det er derfor man tar refill. Anonymkode: befd9...bd3 Det visste jeg selvsagt, men jeg var ikke innforstått med at fargen ville forsvinne helt underveis. Nå dokumenterer jeg helingsprosessen i denne tråden, slik at andre som kanskje opplever det samme kan se på hvordan mine bryn utviklet seg. ☺️ Anonymkode: ae453...8c4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #36 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det visste jeg selvsagt, men jeg var ikke innforstått med at fargen ville forsvinne helt underveis. Nå dokumenterer jeg helingsprosessen i denne tråden, slik at andre som kanskje opplever det samme kan se på hvordan mine bryn utviklet seg. ☺️ Anonymkode: ae453...8c4 Syns det ser greit ut jeg. Vær tålmodig litt til, så blir du nok mer fornøyd! Fargen er absolutt der, men huden skal gro og og det kan se litt funky ut i en periode. Anonymkode: 75ff5...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #37 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 17.26): Syns det ser greit ut jeg. Vær tålmodig litt til, så blir du nok mer fornøyd! Fargen er absolutt der, men huden skal gro og og det kan se litt funky ut i en periode. Anonymkode: 75ff5...970 Takk for svar! ☺️ Anonymkode: ae453...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #38 Del Skrevet 23. februar 2023 Sikkert dumt spørsmål, men farga de øyenbrynene dine i tillegg? Ser ut som du er ganske lys? Anonymkode: a3bed...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #39 Del Skrevet 23. februar 2023 Bilder er gull - både før behandling, rett etter og til sammenligning utover i prosessen siden fargen lysner ca 40% når den er ferdig helet kontra rett etter behandling.. Dersom du er usikker er klinikken som oftest (i allefall de seriøse) glade for at du tar kontakt med dem Anonymkode: e3f1c...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #40 Del Skrevet 23. februar 2023 Dag 22. Dette begynner virkelig å komme seg. Det er litt skjevt innerst i brynene, men behandleren fortalte at var helt vanlig. Det er visst ofte partiet innerst mot nesa som mister mye farge og må freshes opp på oppfølgingstimen. Tror at dette kan bli veldig bra etter en touch up! Til sammenligning så brynene slik ut på dag 14: Og i dag, en uke senere: Anonymkode: ae453...8c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå