AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Del Skrevet 14. februar 2023 Noen her som har opplevd en tilsynelatende veldig tidlig sa, men at det likevel var liv? Før uke 5? Har svake tester, selv om første blødningsdag var for snart to uker siden…. Anonymkode: cbc77...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Det kan ta litt tid før HCG er ute av kroppen. Anonymkode: af49e...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan ta litt tid før HCG er ute av kroppen. Anonymkode: af49e...067 Ja, det er vel mest sannsynlig. Men hvor lenge kan det henge i så tidlig i så fall? Anonymkode: cbc77...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Del Skrevet 14. februar 2023 Obs ex.u Anonymkode: dff2c...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er vel mest sannsynlig. Men hvor lenge kan det henge i så tidlig i så fall? Anonymkode: cbc77...a33 Ikke unormalt at hcg kan henge i opptil 4 uker selv på tidlig abort. Aborter som skjer senere kan det henge i opptil 6-8 uker. Anonymkode: 55687...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Obs ex.u Anonymkode: dff2c...5f7 Skummelt! Men pleier vel ikke å være store blødninger i uke 3-4 når det er exu? Anonymkode: cbc77...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skummelt! Men pleier vel ikke å være store blødninger i uke 3-4 når det er exu? Anonymkode: cbc77...a33 Det kan være det. Vanligere med småblødninger da, men alt er da mulig. Anonymkode: dff2c...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det kan være det. Vanligere med småblødninger da, men alt er da mulig. Anonymkode: dff2c...5f7 Blir testene aldri sterke når det er exu? Anonymkode: cbc77...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg har hatt mange tidlige sa (6 stk). En gang var hcg forhøyet i månedsvis. Hadde først store blødninger, og så småblødning i 1-2 mnd før det igjen kom en stor blødning. Etter den siste blødningen ble testene fort negative igjen. Jeg tror det var snakk om rester som brukte lang tid på å komme ut Anonymkode: 4d622...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt mange tidlige sa (6 stk). En gang var hcg forhøyet i månedsvis. Hadde først store blødninger, og så småblødning i 1-2 mnd før det igjen kom en stor blødning. Etter den siste blødningen ble testene fort negative igjen. Jeg tror det var snakk om rester som brukte lang tid på å komme ut Anonymkode: 4d622...cc1 Hvor tidlig var de? Hvilke uker? Anonymkode: cbc77...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 14. februar 2023 #11 Del Skrevet 14. februar 2023 Ja, har opplevd akkurat det: sa i uke 3+5, svake hpt to uker etter og hcg-målinger i blodet på over 25(de var synkende da, men sykehuset insisterte på 4 blodprøver fordelt over 6 dager). Så det er er fullt mulig å teste svakt positivt så lenge etterpå ja. Anbefaler også å sjekke at alt av rester er ute, gynekologisk undersøkelse) og vær obs hvis du opplever feber og økte smerter❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 21. februar 2023 #12 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 20.04): Blir testene aldri sterke når det er exu? Anonymkode: cbc77...a33 Testene kan bli sterkere ved exu. Mine hcg nivåer fortsatte å stige selv med exu. Og man kan også oppleve store blødninger tidlig. Man kan også ha smertefri exu. Jeg hadde ingen smerter, men store blødninger. De antok SA pga dette, men 3 uker seinere var det fremdeles liv, men exu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå